Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zoek naar een nieuwe uitdaging, netwerk ofzo. Weet niet wat het is, ben het een beetje beu, die lange carrières.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Ik kende de naam van de topscorer van de Eredivisie niet, klik 'm aan. Jezus wat een spits. _O_ 

image.thumb.png.77f20293730bde5aba02774560962b60.png

bewerkt door ReneLeBlanc

Geplaatst

Vorige week een nieuwe save gestart met de winterupdate, blijkt nu na twee seizoenen dat dat bestandje waarmee het oude CL format behouden blijft niet meer werkt :cry:

Kan weer opnieuw beginnen...

Geplaatst

@Fantasy Hoe doet Thijs van Leeuwen het bij Twente? Ondanks dat hij nu weg is zie ik in veel save games dat hij veel aan spelen toe komt en ook belangrijk is voor Twente. Wellicht dan een speler om in de gaten te houden voor het 2e/3e niveau van Duitsland  in mijn eigen save wanneer het zover is.

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Jotew:

@Fantasy Hoe doet Thijs van Leeuwen het bij Twente? Ondanks dat hij nu weg is zie ik in veel save games dat hij veel aan spelen toe komt en ook belangrijk is voor Twente. Wellicht dan een speler om in de gaten te houden voor het 2e/3e niveau van Duitsland  in mijn eigen save wanneer het zover is.

Dat zou ik eens op moeten zoeken als FM later vandaag weer aan staat. Kom ik bij je op terug (y) 

Geplaatst

Haha dit is toch prachtig. Win je de Champions League aan de hand van Erden Ozturk (newgen) die in 15(1) wedstrijden 12 goals maakt en 6 assists geeft en een gemiddelde van 7,36 heeft gehaald maar dan heb je maar één speler in het team van de Champions League staan en nee dat is geen Ozturk. Dat is Guus Til die in 11(2) wedstrijden zes goals heeft gemaakt en twee assists heeft gegeven met een gemiddelde van 7,15. ;c;c;c 

Geplaatst
  • Auteur
3 uur geleden zei Jotew:

In 23/24 een heel seizoen bij FC Volendam in de KKD in de basis gestaan en nu dit seizoen 4 basisplekken en 12 invalbeurten bij FC Twente. Aardige attributen verder wel ook.

image.png.76c92118d057f1664dc7e84c2949670d.png

Geplaatst
On 3/16/2023 at 9:01 AM, Rob1981 said:

Even een vraagje voor de experts hier: ik speel nu Keuken Kampioen Divisie, het tweede niveau van Nederland, na promotie afgelopen seizoen. Inmiddels de jeugdopleiding een upgrade gegeven naar exceptioneel en ook de jeugdscouting weer verbeterd. Nu krijg ik bij de voorbeschouwing op mijn instroom "uitstekende intake".

Is dat dan gebaseerd op het niveau van mijn eigen team of van de competitie waarin ik speel? 

Niemand die mij hier iets over kan vertellen? 

Geplaatst
  • Auteur
4 minuten geleden zei Rob1981:

Niemand die mij hier iets over kan vertellen? 

Volgens mij gebaseerd op allebei, maar sowieso op basis van de kwaliteit van je huidige selectie. 

Geplaatst

Ik heb een nieuwe laptop en vanzelfsprekend mijn lopende save over gezet naar de computer. Ik had ook de newgan facepack van Zealand inclusief de Newgan manager op de oude laptop. Kan ik dat op een bepaalde manier overzetten of moet ik dat opnieuw downloaden?

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

image.png.73536840d751814854acff631877de71.png

Potverdorie.

Noooooo, moet wel zeggen dat die afgelopen seizoen bij mij ook geregeld eruit heeft gelegen helaas. Nog steeds bizarre cijfers hoor en bij Oranje ook 21 interlands en 9 goals. Daarover gesproken, Bob Kolf 22 interlands 17 goals _O_ 

Geplaatst
19 uur geleden zei Bogatyr:

Ik zoek naar een nieuwe uitdaging, netwerk ofzo. Weet niet wat het is, ben het een beetje beu, die lange carrières.

Ik weet niet hoe jij de zondag- en maandagavond zit, maar wij spelen daar, met onder andere @chrisje1993, @Huipio en @Whitewolf345, met een manager of 15 een online save. Zitten inmiddels al wel in seizoen 4, maar zijn nog genoeg leuke teams vrij om iets op te bouwen, maar om wel direct mee te kunnen doen.

Geplaatst
37 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Noooooo, moet wel zeggen dat die afgelopen seizoen bij mij ook geregeld eruit heeft gelegen helaas. Nog steeds bizarre cijfers hoor en bij Oranje ook 21 interlands en 9 goals. Daarover gesproken, Bob Kolf 22 interlands 17 goals  

Helden zijn het.

Hier inmiddels Rijkhoff opgeroepen voor Oranje. Kijken of die zijn minuten ook mag gaan maken. Moet nog ergens 8 mil weghalen om hem definitief over te nemen.

Ook een Belg op het oog, maar die moet 25 miljoen kosten en dat kan ik helaas nog niet ophoesten. 

Geplaatst
19 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik weet niet hoe jij de zondag- en maandagavond zit, maar wij spelen daar, met onder andere @chrisje1993, @Huipio en @Whitewolf345, met een manager of 15 een online save. Zitten inmiddels al wel in seizoen 4, maar zijn nog genoeg leuke teams vrij om iets op te bouwen, maar om wel direct mee te kunnen doen.

Ik heb maandagavond avondles dus dat is moeilijk jammer genoeg.

Geplaatst
23 minuten geleden zei bas huijsmans:

Zeker is harstikke gezellig. vooral portugal en nederland is leuk om in te komen.

Geplaatst

Even een simpele vraag: Welke database die de Nederlandse piramide tot minimaal de vierde divisie uitbreid is nou de beste? Had er laatst een die een O19 en een O18 creëert, maar dat vond ik een beetje teveel van het goede.

Geplaatst
14 minuten geleden zei delichris:

Ik zie steeds dat mijn spelers beschikbaar zijn voor onder de 18 selectie. Hoe kan ik dit stoppen?

Heb je ergens aangevinkt dat ze standaard beschikbaar moeten zijn als ze niet wedstrijdfit zijn?

hulp.thumb.png.f1f57313e9fe9701842fe182a9aab7c0.png

Deze vind je via staff onder het kopje ''verantwoordelijkheden - wedstrijd''

Geplaatst
Zojuist zei PatjePauw:

Heb je ergens aangevinkt dat ze standaard beschikbaar moeten zijn als ze niet wedstrijdfit zijn?

hulp.thumb.png.f1f57313e9fe9701842fe182a9aab7c0.png

Deze vind je via staff onder het kopje ''verantwoordelijkheden - wedstrijd''

Dankje. Gevonden. Nu hoef ik dat niet meer handmatig terug te zetten.

Geplaatst
21 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik heb maandagavond avondles dus dat is moeilijk jammer genoeg.

Maakt op zich niet uit als je een avond zal missen, als je iedere zondag erbij bent is dat mooi meegenomen

Geplaatst
10 minuten geleden zei Whitewolf345:

Maakt op zich niet uit als je een avond zal missen, als je iedere zondag erbij bent is dat mooi meegenomen

Voor mij goed. 😊

Geplaatst

Afgelopen seizoen de Champions League binnen mogen halen met Leeds United! Tot nu toe mijn beste prestatie in FM denk ik. Zie screen 2 voor mijn team start seizoen 5.

image.thumb.png.cb9aa96878c5782789963ad69ad5588a.png

image.thumb.png.39614b3a8a43b82823560914534093c9.png