Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nice! Ik begin net aan seizoen 4. Seizoen 3 op een wonderbaarlijke 4e plaats geëindigd in de Bundesliga en omdat we een extra CL plek hebben gekregen zit ik opeens in de CL :D 

Heel nice, hoe heeft Morgalla zich ontwikkeld bij jou?

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
3 uur geleden zei Oerlie:

Heel nice, hoe heeft Morgalla zich ontwikkeld bij jou?

Stuur je later een screenshotje, maar staat nog steeds in de basis. :D 

Geplaatst

Ik heb uiteindelijk nog eens gekozen voor een save met mijn favoriete Italiaanse club Internationale dankzij @Kyrill

Skriniar's contract loopt af en hij wil met een Free transfer vertrekken op het einde seizoen.. Zouden jullie hem dan deze zomer kost wat kost verkopen? Of gewoon 1 seizoen behouden? 

Geplaatst
19 minuten geleden zei Steels:

Ik heb uiteindelijk nog eens gekozen voor een save met mijn favoriete Italiaanse club Internationale dankzij @Kyrill

Skriniar's contract loopt af en hij wil met een Free transfer vertrekken op het einde seizoen.. Zouden jullie hem dan deze zomer kost wat kost verkopen? Of gewoon 1 seizoen behouden? 

Hangt ervan af hoeveel je voor hem kan krijgen nog en wie je er voor in de plaats kan zetten.

Geplaatst
2 uur geleden zei PatjePauw:

Hangt ervan af hoeveel je voor hem kan krijgen nog en wie je er voor in de plaats kan zetten.

€ 39.5M is voorlopig het hoogste bod van Newcastle. In mijn kern zou ik Stefan De Vrij als vervanger opstellen en dan mogelijks een jong talent à la Scalvini binnenhalen met het bedrag van Skriniar.

Geplaatst

image.thumb.png.5a032306265ec3777dc4a30a9d63887e.png

Helaas maar het geld kan weer gebruikt worden om nieuwe talenten te halen.

Geplaatst
20 minuten geleden zei Steels:

€ 39.5M is voorlopig het hoogste bod van Newcastle. In mijn kern zou ik Stefan De Vrij als vervanger opstellen en dan mogelijks een jong talent à la Scalvini binnenhalen met het bedrag van Skriniar.

Dan is het opgelost, toch?

Geplaatst
3 uur geleden zei Steels:

Ik zou em gewoon verkopen, ik stel zo'n jongens niet meer op.

Geplaatst

image.png.2af3585e91fa0e5aac4960063c11c9f4.png

Ik kom maar niet voorbij Shaktar en Dinamo Kiev :5

bewerkt door sennid

Geplaatst

image.png.dc1a1576d2e121305c3b6b4f228adb52.png

Esthetisch best fijne passmap maar misschien moet er wel een middenvelder naast ter ondersteuning :classic_ninja:

Geplaatst

Zojuist misschien wel een van de beste jeugdinlichting ooit gekregen, met een club van dit niveau. 

Met als absolute uitblinker toch wel Dummermuth! Benieuwd tot wat voor speler hij kan doorgroeien :classic_biggrin:

jeugdlichting.png

dummmermuth.png