Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

In mijn save met City kwam ik ineens deze jongen tegen, die gewoon in het tweede stond. Gaat gewoon basisspeler worden komend seizoen, wat een fijne speler:

image.thumb.jpeg.b397cb497a39ba5e94dc109f1f597f2a.jpeg

Geplaatst

Bij mijn Brighton heeft Alexis Mac Allister gewoon Manchester City afgewezen :5:-D

58 miljoen euro de prullenbak in...

Jammer want ik was bezig om Arsen Zakharyan voor 22 miljoen  van Dinamo Moscouw en Joe Geldhardt voor 14 miljoen van Leeds te kopen, dat ging niet meer door omdat meneer niet naar City wou lol.

Geplaatst

Derde seizoen dat we actief zijn in de Bundesliga en ten opzichte van de afgelopen twee seizoenen toch weer een plekje gestegen in de rangorde. Gat naar Dortmund en Bayern is natuurlijk nog wel heel groot en vooral op het vlak van doelpunten maken mogen we nog wel een flinke stap gaan zetten maar beetje bij beetje komen we dichterbij. :D Vorig jaar was het gat naar Bayern 25 punten en het jaar daarvoor 29 dus we maken zeker progressie.

image.thumb.png.7528308893e12e6ceeceec6ea7ecc6ce.png

Geplaatst
Zojuist zei rich ruzzian:

Het is wel winnen of verliezen. Gelijkspel zit er bijna niet in bij 1860 München. 

Alles of niets is het motto. :D 

Geplaatst

@ReneLeBlanc Stond pas nog interessant stuk over Toulouse in de VI, dat zij ook alles of niets als motto hebben omdat een gelijkspel wordt overgewaardeerd in het voetbal. O.a. deze tabel stond erin:

image.png.a2b2cb962dda9fdb4ac5dd638cd06f87.png

Oftewel het is beter om voor winst te gaan ook al vergroot dit de kans op een nederlaag want uiteindelijk levert dat meer punten op dan alleen maar gelijke spelen :D 

Geplaatst
2 uur geleden zei Thomassje123:

27eed0c19bc23bd5611c9981a163498f.png

Gekke attributen voor een verdediger. 5 mandekking :cab: 

Zo'n tegenstander hebben, en "toevallig" tegen jouw ploeg de pannen van het dak spelen. Classic FM.

Geplaatst

Ik ben aan het twijfelen om van mijn goede tactiek te veranderen. Veel te magere resultaten, naar mijn zin.

Geplaatst

image.png.c7b266869c94a0f1fb4b0d37226045db.png

2de seizoen op rij kampioen en ook nog eens zonder verlies. Lijkt er op dat ik langzaam richting een Europese prijs moet gaan werken.

Geplaatst

image.png.7619ccead254f08e7d517ab23c313b50.png

Even een tactische masterclass gegeven aan de nummer twee in de stand. :D 'Het Getafe van het Noorden'

image.thumb.png.7b9086e0854a8c87b847ff96d1c5e2db.png

Daarna een 3-1 nederlaag in de heenmatch van de play-offs omgedraaid met een gigaprestatie in eigen huis. Ook hier weer met dank aan Oskar Alm, onze nog altijd maar 17-jarige beer van 200 cm. 

Karlstad begint straks aan het 5e jaar op rij de First Division North. Eigenlijk bizar als je naar de vele gebreken binnen het team kijkt, maar hoe we het doen, doen we het. In de nieuwste jeugdintake wel twee absolute toptalenten (beginnen op 3,5 ster current ability) gekregen. Zal morgen eens een grote update in het jeugdchallenge-topic posten.  

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst
13 uur geleden zei Willem:

@ReneLeBlanc Stond pas nog interessant stuk over Toulouse in de VI, dat zij ook alles of niets als motto hebben omdat een gelijkspel wordt overgewaardeerd in het voetbal. O.a. deze tabel stond erin:

image.png.a2b2cb962dda9fdb4ac5dd638cd06f87.png

Oftewel het is beter om voor winst te gaan ook al vergroot dit de kans op een nederlaag want uiteindelijk levert dat meer punten op dan alleen maar gelijke spelen :D 

Het levert de tegenstand ook meer punten op :classic_ninja:

Geplaatst

@FlyD Klopt maar dit is natuurlijk wel verspreid over 10 tegenstanders die zelf dit concept niet oppakken en vaker voor een gelijkspel gaan. Als iedereen deze ideologie omarmt wordt een gelijkspel misschien wel weer meer waard...

Geplaatst

643e9df3372b4-conference.png

Mijn eerste Europese prijs in FM23 is de Conference League met Atalanta in seizoen 5!

Geplaatst
24 minuten geleden zei Glenn08:

Mijn eerste Europese prijs in FM23 is de Conference League met Atalanta in seizoen 5!

Gefeliciteerd!! Je bent van zelfde niveau als dat ik ben ;c

Geplaatst
32 minuten geleden zei Glenn08:

Netjes! Atalanta is ook niet van het niveau Roma, Lazio, Inter ofzo dus niet vanzelfsprekend om snel een prijs te pakken met hun! :D 

Geplaatst
50 minuten geleden zei Jotew:

Netjes! Atalanta is ook niet van het niveau Roma, Lazio, Inter ofzo dus niet vanzelfsprekend om snel een prijs te pakken met hun! :D 

Is ook mijn 1ste seizoen bij hun. Had stiekem wel gehoopt dat ik deze hun. Ik wil in deze game al de Europese prijzen winnen.

Geplaatst

Mijn game in Duitsland klein beetje beu dus was even op zoek naar een leuke side game. Heb 'm denk ik gevonden met Udinese. Ongelofelijk veel talent binnen de ploeg en ook qua transferbudget wat mogelijk al helemaal na de verkopen van Deulofeu, Wallace en Rodrigo Becao. :D