Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
Op 18-4-2023 om 20:59 zei ReneLeBlanc:

Mijn game in Duitsland klein beetje beu dus was even op zoek naar een leuke side game. Heb 'm denk ik gevonden met Udinese. Ongelofelijk veel talent binnen de ploeg en ook qua transferbudget wat mogelijk al helemaal na de verkopen van Deulofeu, Wallace en Rodrigo Becao.  

hoe is het afgelopen, ik ben juist gepromoveerd naar 1.Bundesliga

Geplaatst
4 uur geleden zei Thierryvane:

Jantje Vertonghen! Al moet hij dan wel met pensioen in jouw game.

Yes, of een carriere als speler/trainer @Steels

Geplaatst

Helaas geen beker winst(verloren met xG 1.0 hoger dan AZ...) wel kampioen met nog 4 wedstrijden te gaan...

Nu kijken of we komende 4 duels alles kunnen winnen  en 93 punten pakken met meer eigen jeudspelers als Comencia, Steelt, Fofana :) 

20230425151856_1.jpg

20230425152622_1.jpg

20230425154516_1.jpg

20230425161059_1.jpg

Geplaatst

Ik speel voorlopig nog even voort met Blackburn aangezien ik wel plezier heb in die save :classic_laugh:

En ondertussen blijf ik een beetje twijfelen met wie ik Anderlecht zou moeten overnemen, grootste kanshebbers momenteel zijn:  Frank Boeckx, Vincent Kompany, Pär Zetterberg, Thierry Henry of Thomas Vermaelen.

Geplaatst
2 uur geleden zei Kyrill:

Ik verwissel minder vaak van Spijkerbroek dan @Steels van FM club...

Maar vaker van tactiek :classic_ninja: ;c

Geplaatst
1 minuut geleden zei FlyD:

Maar vaker van tactiek :classic_ninja: ;c

Er komt zometeen wellicht een screenshot dat hij 80%, zo niet 90% bij dezelfde opstelling bleef en bla bla. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Aaron21:

Er komt zometeen wellicht een screenshot dat hij 80%, zo niet 90% bij dezelfde opstelling bleef en bla bla. 

Nee, dat is veel te veel voor de hand liggend. Zou Karel nooit doen. Die is totaal niet voorspelbaar.

Geplaatst
3 uur geleden zei Kyrill:

Ik verwissel minder vaak van Spijkerbroek dan @Steels van FM club...

Heb je dan niet op een gegeven moment dat die broeken aan de binnenkant gaan slijten? Ik heb vrij robuuste dijen, die wrijven zo'n beetje tegen elkaar en op een gegeven moment krijg je dan gaatjes.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Nom de Guerre:

@Mordurette nog steeds bij Anorthosis actief?

Zeker. Seizoen 27/28 nu. Elk jaar kampioen tot nu toe en bekerwinst. Enkel vorig seizoen een misser in de Super Cup. 

Europees vorig jaar de kwartfinale bereikt van de Champions League en dat is de beste prestatie tot nu toe. Verder staat Cyprus nu 10e op de coëfficiëntenlijst dus vanaf volgend seizoen zal de kampioen rechtstreekse plaatsing hebben in de League Phase.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Mordurette:

Zeker. Seizoen 27/28 nu. Elk jaar kampioen tot nu toe en bekerwinst. Enkel vorig seizoen een misser in de Super Cup. 

Europees vorig jaar de kwartfinale bereikt van de Champions League en dat is de beste prestatie tot nu toe. Verder staat Cyprus nu 10e op de coëfficiëntenlijst dus vanaf volgend seizoen zal de kampioen rechtstreekse plaatsing hebben in de League Phase.

Het is een gemakkelijke competitie heb ik al door (d)

Geplaatst
10 minuten geleden zei Mordurette:

Cyprus special voor de podcast? 😉

Geplaatst
12 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Hoop lelijke wijven daar.

Geplaatst
35 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Sta ik zeker voor open, zeker ook gezien jouw ervaringen met Cyprus natuurlijk. Helaas is mijn database qua regels ook anders dan die van bijvoorbeeld @Bogatyr dus dat is wel balen omdat ik niet wat nu de real life regels zijn. Sowieso wel een hele leuke competitie als je begint met een team buiten de top drie.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Mordurette:

Sta ik zeker voor open, zeker ook gezien jouw ervaringen met Cyprus natuurlijk. Helaas is mijn database qua regels ook anders dan die van bijvoorbeeld @Bogatyr dus dat is wel balen omdat ik niet wat nu de real life regels zijn. Sowieso wel een hele leuke competitie als je begint met een team buiten de top drie.

Och, qua buitenlanders zal het geen enorm verschil maken.

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Ben je zo'n game dan niet snel beu? Als je ieder jaar kampioen speelt? Wil je dan niet naar een andere club?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Steels:

Ben je zo'n game dan niet snel beu? Als je ieder jaar kampioen speelt? Wil je dan niet naar een andere club?

Heb je al eens geprobeerd om met een Cypriotische club Europees gezien iets te presteren?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Heb je al eens geprobeerd om met een Cypriotische club Europees gezien iets te presteren?

Neen, maar ik zou tevreden zijn met een klein succesje, groepsfase overleven ofzo..

Geplaatst
7 minuten geleden zei Steels:

Beu? Het is een Building a Nation challenge, dat betekent ook dat je naast je eigen succes ook de rest van de clubs een beetje moet helpen om successen te boeken (Europees wel te verstaan) om zo te stijgen op de coëfficiëntenlijst. Doel is top 4 maar dat is een hels karwei. Zelf dus Europees ook genoeg om voor te strijden, die eerste Champions League winst is nog ver weg dus nee, ik ben deze game echt nog niet beu.

Geplaatst
4 minuten geleden zei neva:

Raar zeg, wie speelt er nou een carrière van langer dan 3 maanden?! ;)

Gekken zijn het!

Geplaatst

Ik zit met mijn Kryvbas save (Oekraïne) ook al in 2037. Ik heb geld zat maar kom maar niet langs de tweede K.O. ronde van CL ;c en wil graag nieuw stadion bouwen maar qua bezoekersaantallen zit het nog bij lange na niet vol. Dus heb zat te doen.

Geplaatst
45 minuten geleden zei Steels:

Neen, maar ik zou tevreden zijn met een klein succesje, groepsfase overleven ofzo..

Klopt, dus je lange(re) termijn kan zijn dat je voor Europees succes gaat, als in een daadwerkelijke prijs.

Geplaatst
56 minuten geleden zei sennid:

Ik zit met mijn Kryvbas save (Oekraïne) ook al in 2037. Ik heb geld zat maar kom maar niet langs de tweede K.O. ronde van CL ;c en wil graag nieuw stadion bouwen maar qua bezoekersaantallen zit het nog bij lange na niet vol. Dus heb zat te doen.

Zijn de regels in Oekraïne een beetje te doen?