Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
6 minuten geleden zei Arezo:

Volgens mij klikken op de tijd van het spelverloop, dus op 37.28

Thnx maat, ik ga zo gelijk proberen! Fijn weekend!!

Carlos was bijna uit basis gespeeld door Van Duiven en Lucca, maar hij heeft het nog hoor :cheer::classic_love:

20230428145106_1.jpg

Geplaatst
33 minuten geleden zei Kyrill:

Ik verander voorlopig niet van club ik ga nog door met PSV ik stop alleen als ik dit seizoen niet laatste 16 CL of halve finale EL heb gehaald.

Dus je begint straks een nieuwe save? ;c

Geplaatst
Zojuist zei Glenn08:

Dus je begint straks een nieuwe save?

Kijk is je 1 post boven je ;)

:cheer::t:

Geplaatst
4 minuten geleden zei Fulceny:

aha, ziet er goed uit !!

Ik zou zeggen, probeer het zelf eens. Het is nog leuk ook. Ten minste, als je net zoals ik complete backstories in je hoofd bedenkt.

Geplaatst

Done and dusted ! Even alles winnen wat we konden winnen :happy:

Premier League

1348737734_Schermafbeelding2023-04-28om16_20_13.png.9096982c547b098b404372095a2d740f.png

Community Shield

316406015_Schermafbeelding2023-04-28om16_20_44.png.c1304c4e9f9c12b049ce4e03086358c8.png

Carabao Cup

1133894955_Schermafbeelding2023-04-28om16_21_26.png.fb087d946c6d6b2912251c8340dbbd87.png

FA Cup

1416078175_Schermafbeelding2023-04-28om16_20_29.png.7ec61c8d6bfecf5141370dee4f9309bb.png

Champions League

698489930_Schermafbeelding2023-04-28om16_19_35.png.e89bb889339cdbf6226d37ecf8ce125a.png

Geplaatst

Bon, het verhaal zonder spitsen spelen komt dichterbij. 8 matchen op rij niet meer kunnen winnen.. ;c

Geplaatst
2 uur geleden zei Glenn08:

644bd88773816-SCFeyenoordAanstelling.png

Orlando is de man die het gaat doen!

Trials, trials, trials! Althans in de eerste seizoenen..

Begint bijna te jeuken om opnieuw te beginnen!

Geplaatst
13 minuten geleden zei Arezo:

Het is sowieso leuk om laag te beginnen en dan succes re hebben. 

Geplaatst
5 uur geleden zei Arezo:

Een hoofd jeugdopleiding met 19 voor spelerskwaliteiten beoordelen en spelerspotentieel beoordelen en 20 voor werken met jonge spelers die een voorbeeldige burger is EN fan is van mij voorkeurstactiek die ook nog uit Spanje komt. Jammer dat je niet in FM niet met een staflid kan trouwen, want dan heb ik dit gedaan 

Pep Boada?

Geplaatst
6 uur geleden zei Arezo:

Een hoofd jeugdopleiding met 19 voor spelerskwaliteiten beoordelen en spelerspotentieel beoordelen en 20 voor werken met jonge spelers die een voorbeeldige burger is EN fan is van mij voorkeurstactiek die ook nog uit Spanje komt. Jammer dat je niet in FM niet met een staflid kan trouwen, want dan heb ik dit gedaan :classic_love:

krikg je dan betere spelers in de jeugd instroom?

Geplaatst
32 minuten geleden zei putdus:

krikg je dan betere spelers in de jeugd instroom?

Dit is in ieder geval een belangrijke onderdeel. Evenals jeugdopleiding en jeugdwerving en het niveau van het land waar je in voetbalt.

1 uur geleden zei Steels:

Pep Boada?

Nee een newgen. Met de uiterst creatieve naam Luis Gonzalez.

3 uur geleden zei xanderoo:

Bon, het verhaal zonder spitsen spelen komt dichterbij. 8 matchen op rij niet meer kunnen winnen.. ;c

No way dat dit alleen aan je tactiek ligt. Hoe zit het met teamsamenhang, sfeer binnen de club, managementondersteuning, rangorde, sociale groepen, moraal van je spelers, karakter van de spelers, training, faciliteiten?

Geplaatst
2 uur geleden zei Arezo:

Ben ermee bezig. Benieuwd hoe ik het spelen in de lagere divisies van Nederland ga vinden. In België had ik het wel gezien. Had geen zin om weeral tegen al diezelfde clubs te spelen.

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

Dit is in ieder geval een belangrijke onderdeel. Evenals jeugdopleiding en jeugdwerving en het niveau van het land waar je in voetbalt.

Nee een newgen. Met de uiterst creatieve naam Luis Gonzalez.

No way dat dit alleen aan je tactiek ligt. Hoe zit het met teamsamenhang, sfeer binnen de club, managementondersteuning, rangorde, sociale groepen, moraal van je spelers, karakter van de spelers, training, faciliteiten?

Dit is mijn samenhang. Niet echt slecht, denk ik, of ben ik mis?

Training vind ik maar iets raars eigenlijk. Je kan er waarschijnlijk veel meer mee dan die varianten die onder training vallen (Groepen).

Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het alleen tactiek is. Is mijn beste tactiek, en ik heb er redelijk wat versleten.

819882763_Schermopname(34).thumb.png.66d6615ea880c1f216fcdf6f03ecdb34.png

@Nom de GuerreChallenge accepted!!

1850337335_Schermopname(35).thumb.png.a0a835d91654eeed2ae5bc1a5f8c6788.png

bewerkt door xanderoo