Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 uur geleden zei Thierryvane:

Zat er iets in mijn koffie of speel jij nou met Ajax (Amateurs)? :-D

Al heel lang! Maar, ik heb vrijwel direct alle banden met Ajax verbroken. Ik heb eigen bestuur, stadion, staf, traningscomplex. Hoop dat deze gedachte je gerust stelt :classic_wink:

14 uur geleden zei xanderoo:

Alles gewonnen? Eerlijk of gefoefeld?

Ik kreeg het even benauwd, mijn spel eindigde zonder boe of bah op dezelfde datum. Maar nu lijkt het van de baan. Toch trekt het de aandacht nog.

Ik weet niet wat gefoefeld is, maar ik doe dit niet. Denk ik. Eredivisie is gewoon een maatje te klein. Vorig jaar had ik 2 gelijke spelen, nu alles gewonnen. 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Ik heb op dit moment een tijdje geen FM meer gespeeld met Ajax (van voor de maart update)  kan iemand mij vertellen hoeveel CA en PA er (globaal) op achteruit gegaan is? Zat vol in mn PCM bui maar nu weer klaar om Ajax weer naar grote hoogtes te stuwen ;)

Geplaatst

Begin dit seizoen heb ik Andrea Papetti voor slechts 1 miljoen overgenomen. Hij speelt een briljant seizoen (gemiddeld een 7.15) en ontwikkelt zich stormachtig. 

Kan iemand mij echter uitleggen waarom ik in dit overzicht enkel bij inzet een +1 zie staan, terwijl de andere twee geselecteerde eigenschappen eenzelfde ontwikkeling hebben doorgemaakt? 

Papetti.jpg

Geplaatst

@SantiagoMunez Heeft dit niet toevallig gewoon met afronding te maken? Dat zijn inzet van 13,2 naar 13,7 is gegaan waardoor dat afgerond van 13 naar 14 ging terwijl Zonder Bal en Concentratie van bijv. 9,8 naar 10,3 en 13,6 naar 14,1 zijn gegaan? 

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

Al heel lang! Maar, ik heb vrijwel direct alle banden met Ajax verbroken. Ik heb eigen bestuur, stadion, staf, traningscomplex. Hoop dat deze gedachte je gerust stelt :classic_wink:

Ik weet niet wat gefoefeld is, maar ik doe dit niet. Denk ik. Eredivisie is gewoon een maatje te klein. Vorig jaar had ik 2 gelijke spelen, nu alles gewonnen. 

Foefelen doe je met de vrouwtjes :D. Althans jij niet met de Ierse vrouwtjes heb ik gehoord :classic_biggrin:

bewerkt door Lensherr

Geplaatst
6 minuten geleden zei Willem:

@SantiagoMunez Heeft dit niet toevallig gewoon met afronding te maken? Dat zijn inzet van 13,2 naar 13,7 is gegaan waardoor dat afgerond van 13 naar 14 ging terwijl Zonder Bal en Concentratie van bijv. 9,8 naar 10,3 en 13,6 naar 14,1 zijn gegaan? 

In alle eerlijkheid: ik wist niet dat eigenschappen op de achtergrond op deze wijze werden afgerond. Makes sense!

Geplaatst

Nou jongens het succes was leuk zolang het ''duurde''

Thuis Newcastle, uit Leicster en uit Leeds verliezen.....

De man met de FM hamer heeft Karel voor de zoveelste keer weer geraakt...

Maar we blijven vasthouden aan de formatie/taktiek hoor!!! Maar plek 1 kunnen we alweer vergeten en is nog niet eens februari:classic_ninja::5;e

20230512161333_1.jpg

Geplaatst
9 uur geleden zei Kyrill:

Is er ooit bij jou ooit FM een FM save niet van leijendakje gegaan of post je de nederlagen hier niet?:classic_ninja::cheer:

Een nederlaag, wat is dat?

Geplaatst
5 minuten geleden zei TomFsoccer:

Een nederlaag, wat is dat?

Geen idee

image.thumb.png.26851fe3e7ab9fa42b02c53fb48a95a7.png

Geplaatst
5 minuten geleden zei Bogatyr:

Geen idee

image.thumb.png.26851fe3e7ab9fa42b02c53fb48a95a7.png

Lekker hoor! Mail dat even naar KV Mechelen en Defour mag vrezen voor zijn job :D

Geplaatst
1 minuut geleden zei Lensherr:

Lekker hoor! Mail dat even naar KV Mechelen en Defour mag vrezen voor zijn job :D

Haha, en nu verlies ik van Anderlecht. De laatste in de stand :D 

Geplaatst
Zojuist zei Bogatyr:

Haha, en nu verlies ik van Anderlecht. De laatste in de stand  

Terecht :shine:

Geplaatst
5 minuten geleden zei Bogatyr:

Haha, en nu verlies ik van Anderlecht. De laatste in de stand :D 

Heerlijk is dat he :mrgy:

Met al mijn Arsenal save's eindig ik minstens 85-90% van de tijd boven zowel Spurs als Chelsea :D

Geplaatst

Ben ik bezig met Macallister voor 102 miljoen +Xhaka te halen...

Is er nog 3 uur over op Deadline day....

Moet ik midden in deadline day carabao cup spelen tegen Liverpool thuis, is na die match nog maar 1 uur over dus daar gaat mijn ''aanwins'':-D:5:uhoh:

Geplaatst
1 uur geleden zei Bogatyr:

Haha, en nu verlies ik van Anderlecht. De laatste in de stand  

Ik was mezelf ook aan het klaarmaken om eens een verlies te posten. Als je na 10 minuten 2-0 achterstaat tegen een club uit de Championship. Tja, het zat mee...

1416397965_Schermafbeelding2023-05-12om21_45_43.png.a2f9468c55558319083ec1dd2c594299.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Glenn08:

Laat je uitslag tegen Genk eens zien ;c

file.jpg.b1aaaa31590a00693255926b844f7167.jpg

Geplaatst
9 uur geleden zei Arezo:

Of je aan-en uit heb gezet om zo'n resultaat neer te zetten. Maar dat is omdat ik zo struggle. Sterk!

Geplaatst

3883540fdcf638c0f9986f9a1d44cd07.png

Om een of andere reden kon ik zijn huurcontract nu al verlengen. Was natuurlijk een abc'tje. Blijft na dit seizoen NOG een seizoen. (dus 3 seizoenen totaal)

Geplaatst
23 minuten geleden zei Thomassje123:

Om een of andere reden kon ik zijn huurcontract nu al verlengen. Was natuurlijk een abc'tje. Blijft na dit seizoen NOG een seizoen. (dus 3 seizoenen totaal)

Dan wordt ie nog HG ook. Wat een spits zeg, kanonnen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei neva:

Dan wordt ie nog HG ook. Wat een spits zeg, kanonnen.

Hij wordt ook steeds sneller :D Ideaal voor mijn counter tactiek

Geplaatst
9 uur geleden zei Thomassje123:

Heerlijk zeg om nog een seizoen te hebben !

Geplaatst
Op 11-5-2023 om 15:19 zei MarcFM1:

Aha, misschien dat @Mordurettemij kan verblijden met een screentje (incl. attributen 'rondje') van Ndour? 
Ik zit nu zelf in S4 (denk ergens in maart) en ik vind dat ze een beetje achterblijven in de ontwikkeling. Ik heb nog geen Europees voetbal gehaald, maar ik hoop dat dit de (speel)ervaring is die zij nodig hebben voor de volgende stap(pen). Overigens speelt Esteves niet altijd, maar Ndour en Essugo spelen allebei denk ik >80% van de wedstrijden.

(ik speel overigens met de zelfopgelegde beperkingen: spelers met een nationaliteit uit het VK mag ik altijd aantrekken, spelers met een andere nationaliteit alleen t/m 19 jaar, oud-Blackburn spelers mag ik aantrekken en de nadruk leggen op ontwikkeling vanuit de eigen jeugd. Versoepeling die ik mijzelf heb gegeven is wel dat wanneer ik een speler huur zónder VK nationaliteit (dan zijn ze dus max 19 jaar) en ik ze aansluitend aan die huurovereenkomst overneem ze dan al voor mij spelen vanaf hun 19e en dus aan die eis voldoen)

@Kyrill even voor mijn beeld: dan heb jij die 15-jarige topper nog geen profcontract in eerste instantie aangeboden toch? Ik probeer dat altijd zelf vrijwel meteen te doen met alle talenten die ik goed genoeg vind vanuit de youth intake. 

Hier de screens van Ndour. Screen van 21 juni 2028.

8572f3b1092d70abe57ca43158174485.png

45ff504abea4e41cdfae83f3830c9115.png

bewerkt door Mordurette