Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Eerherstel/wraak genomen op Leicster en hoe!! Wat geweldige match van Ramsdale, Jesus en Gabriel! Ipv dat nummer 5 Leicster dichterbij komt, komen wij nu dichter bij de top 3, en kunnen we op ''maar'' 3 punten achterstand van nummer 1 Liverpool komen, als we hierna van Fulham thuis winnen.

Nu volhouden nog 16 harde en zware PL wedstrijden te gaan :cheer::classic_love:

20230513114723_1.jpg

20230513114820_1.jpg

bewerkt door Kyrill

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
8 minuten geleden zei Kyrill:

Eerherstel/wraak genomen op Leicster en hoe!! Wat geweldige match van Ramsdale, Jesus en Gabriel! Ipv dat nummer 5 Leicster dichterbij komt, komen wij nu dichter bij de top 3, en kunnen we op ''maar'' 3 punten achterstand van nummer 1 Liverpool komen, als we hierna van Fulham thuis winnen.

Nu volhouden nog 16 harde en zware PL wedstrijden te gaan :cheer:

20230513114723_1.jpg

20230513114820_1.jpg

CL moet er zeker inzitten met deze stand, zou je zeggen.

Ga jij trouwens niet heel slecht op die logo's die niet kloppen? Ik zou dat echt niet trekken.

Geplaatst
1 uur geleden zei Grote Ree:

CL moet er zeker inzitten met deze stand, zou je zeggen.

Ga jij trouwens niet heel slecht op die logo's die niet kloppen? Ik zou dat echt niet trekken.

Thnx idd ja Remon, eens maatje. Nee ik vind wel prima joh haha, dankjewel voor je suggestie :)

39 minuten geleden zei Thomassje123:

d71418f76880d39d5b7783e4aff54e17.png

Thomas en lotingen :-D 

Worden weinig punten dit jaar ben ik bang

Wat kut zeg maatje, heel veel succes/

Geplaatst
Zojuist zei Kyrill:

Thnx idd ja Remon, eens maatje. Nee ik vind wel prima joh haha, dankjewel voor je suggestie

Wat kut zeg maatje, heel veel succes/

Thnx, zullen we nodig hebben maar vrees dat dit de laatste plaats wordt

Geplaatst

Mijn spelletje blijft maar crashen, zonder boe of bah. Ook geen foutmelding ofzo, sluit gewoon af. Ga kijken of er een oplossing is. Kan dit liggen aan een update van Steam?

Geplaatst

image.png.edd869ca574f4d101b5b6389018f20ad.png

met de CL dit seizoen was het vooral conditioneel een heel zwaar seizoen. Uiteindelijk mogen we nog tevreden zijn met ECL kwalificatie.

Geplaatst

Al meer dan een jaar kan ik de vraag niet stellen om de jeugdaccomodatie te upgraden, ook al staat die slechts op adequaat & kan ik de trainingsfaciliteiten wel steeds verder upgraden. Moet ik me zorgen maken of kan dat echt zo lang duren?

Geplaatst
3 minuten geleden zei Michalinho:

Al meer dan een jaar kan ik de vraag niet stellen om de jeugdaccomodatie te upgraden, ook al staat die slechts op adequaat & kan ik de trainingsfaciliteiten wel steeds verder upgraden. Moet ik me zorgen maken of kan dat echt zo lang duren?

Dat kan echt jaren duren.

Geplaatst

Is het mogelijk om in deze FM zonder updates (dus alleen patches) de Georgische competitie(s) te spelen?

Geplaatst
Zojuist zei FC-Breda:

Is het mogelijk om in deze FM zonder updates (dus alleen patches) de Georgische competitie(s) te spelen?

Zo das lang geleden alles goed?

Ik weet het antwoord op je vraag niet helaas een van deze mensen denk ik wel @Mordurette @neva @Thomassje123 

Geplaatst
1 uur geleden zei FC-Breda:

Nee, de Georgische competitie is niet standaard speelbaar in FM, daar is echt een extra bestandje voor nodig. 

Vanwaar deze vraag? Heb je problemen om extra bestanden toe te voegen of een betrouwbaar bestand te vinden? Zelf heb ik wel een betrouwbaar league pack en als je hulp nodig hebt met toevoegen, geef je ook maar een gil :)

Geplaatst

@KyrillAlles goed! En leuk om met jou nog een bekend gezicht te zien.

@nevaBedankt voor je reactie. Ik heb sinds FM2017 niet meer gespeeld, maar ben me in de betreffende sportcultuur aan het verdiepen en kreeg zin om een game te starten. Zag dat de competitie in FM2017 niet speelbaar was en vroeg me dus af of het op de nieuwste versie wel kon. Hecht wel wat waarde aan realisme dus weet niet of ik me aan een update van buitenaf wil wagen.

Geplaatst
13 minuten geleden zei FC-Breda:

@KyrillAlles goed! En leuk om met jou nog een bekend gezicht te zien.

@nevaBedankt voor je reactie. Ik heb sinds FM2017 niet meer gespeeld, maar ben me in de betreffende sportcultuur aan het verdiepen en kreeg zin om een game te starten. Zag dat de competitie in FM2017 niet speelbaar was en vroeg me dus af of het op de nieuwste versie wel kon. Hecht wel wat waarde aan realisme dus weet niet of ik me aan een update van buitenaf wil wagen.

Dat snap ik wel. Zelf moet ik zeggen dat de updates tegenwoordig wel van vrij hoog niveau zijn, maar als je er niet aan wil beginnen moet je het zeker niet doen. Ik geloof dat Letland, Gibraltar en Canada de laatste jaren zijn toegevoegd. 

Geplaatst

Ik start voor onderzoeksdoeleinden even een game met bijna een half miljoen spelers ingeladen, dus als je straks een grote boem hoort is m'n laptop geklapt.

Geplaatst

Ik was aan het speuren naar interessante teams in mijn save om te managen voor volgend seizoen als ik misschien stop met KRC Genk en kwam FC Sion tegen dat na 4 kampioenschappen op rij ineens degradeerde en het niet te best doet in de Zwitserse 2de klasse image.thumb.png.232160bf45a00848066b1fe8fbc9e275.png

Geplaatst
9 uur geleden zei sherwin92:

[[FM21]] Heeeeel soms doet FM echt pijn...

Naamloos.jpg

2.jpg

Balen zeg maatje...

Gelukkig zijn je meeste andere blessures van korte duur!

Ik kom even mijn speler Emile Smith Rowe in de aandacht zetten. In de PL 9 goals 8 assists en dan kan je denken niet heel bijzonder? Maar wat als ik zeg(en dat is ook zo) hij 95% van de tijd als CM en Mezalla speelt en toch bij zoveel goals betrokken in alle competities zelfs 12 goals. Echt heerlijke speler, ik zie hem wel lekker samenwerken komend seizoen met Jude Bellingham, Koopmeiners en Odegaard en de nog altijd 15 jarige Nwaneri pas. EDIT EXCUUS Ethan Nwaneri is bij mij in game 16 inmiddels :classic_ninja::mrgy:

20230515095601_1.jpg

20230515095612_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
22 minuten geleden zei Kyrill:

Balen zeg maatje...

Ik kom even mijn speler Emile Smith Rowe in de aandacht zetten. In de PL 9 goals 8 assists en dan kan je denken niet heel bijzonder? Maar wat als ik zeg(en dat is ook zo) hij 95% van de tijd als CM en Mezalla speelt en toch bij zoveel goals betrokken in alle competities zelfs 12 goals. Echt heerlijke speler, ik zie hem wel lekker samenwerken komend seizoen met Jude Bellingham, Koopmeiners en Odegaard en de nog altijd 15 jarige Nwaneri pas. EDIT EXCUUS Ethan Nwaneri is bij mij in game 16 inmiddels 

20230515095601_1.jpg

20230515095612_1.jpg

Heb je een screentje van Nwaneri (met zn attributenrondje erbij zeg maar) voor mij? Ben wel benieuwd!

Geplaatst
8 minuten geleden zei MarcFM1:

Heb je een screentje van Nwaneri (met zn attributenrondje erbij zeg maar) voor mij? Ben wel benieuwd!

Natuurlijk vriendje voor jou altijd;(en iedereen die t aanvraagt) :classic_love:

Ik heb niet zo'n rondje maar ik heb dit;

Zodra ik kan geef ik hem professioneel contract(als geod is mag dat helaas pas vanaf 17.......) en hij is pas net 16 geworden.

20230515102952_1.jpg

20230515102957_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
10 minuten geleden zei Kyrill:

Natuurlijk vriendje voor jou altijd;(en iedereen die t aanvraagt) 

Ik heb niet zo'n rondje maar ik heb dit;

Zodra ik kan geef ik hem professioneel contract(als geod is mag dat helaas pas vanaf 17.......) en hij is pas net 16 geworden.

20230515102952_1.jpg

20230515102957_1.jpg

Lekker talent hoor! Staat dat attributenrondje niet bij het 2e tabje van boven als je overview aanklikt? Weet even niet hoe het tabje heet. (of heb je het vervangen voor iets anders haha)

Geplaatst
11 minuten geleden zei MarcFM1:

Lekker talent hoor! Staat dat attributenrondje niet bij het 2e tabje van boven als je overview aanklikt? Weet even niet hoe het tabje heet. (of heb je het vervangen voor iets anders haha)

Dat hangt denk ik af van welke skin je gebruikt. 

Geplaatst
4 uur geleden zei Kyrill:

Balen zeg maatje...

Dat is zo, al zijn er nog 2 geblesseerd (die niet op de screenshot paste), en nu Joe Allen er weer uit ligt heb ik nog 2 fitte middenvelders over voor en 4-2-3-1 tactic... Beetje krap dus!

Maar wat ik vooral enorm kut vind is dat Allen net hersteld was van 8 maanden aan de kant, en nu weer zwaar geblesseerd raakt - nota bene door een teamgenoot. McClean wou een nieuw contract, ik wou daar nog niet aan dus hij was boos, en dan uit wraak blesseerde bij Joe Allen? 

Conspiracy time!