Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Opeens 25 dagen geen wedstrijd na de eerste 3 speelrondes, nog wat spelers kunnen losweken daardoor en meteen het bal weer openen met een spektakel stuk :< 

image.thumb.png.b83b161c4a43a7f50233260f181caba6.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Wat ben ik blij. Eigenlijk voor het eerst een game gestart met mijn favoriete club. In mijn eerste seizoen meteen kampioen!

Grote man was Keke Topp, de huurling van Schalke 04. Bedankt voor de tip @chrisje1993. Ook Storm, Hairemans en Schoofs waren bij de uitblinkers. Die laatste vertrekt eind dit seizoen naar Valencia. Grootste doorbraak dit seizoen was die van talent Bilal Bafdili. 

We zullen wel wat meer moeten verkopen want voorlopig staan we 10 miljoen in het rood. 

image.thumb.png.a3bc0faaefce449020b1b5e114b9c99f.png

Ook de beker wonnen we na een spannende pot tegen Antwerp.

image.png.48922cc5e37dee5b4306740b8e0f3800.png

Geplaatst
6 minuten geleden zei Bogatyr:

We zullen wel wat meer moeten verkopen want voorlopig staan we 10 miljoen in het rood. 

Deelname CL is al 15+ miljoen :D

Zou wat ruimer onder je salarisbudget zitten als je daar de mogelijkheid toe hebt. Transfergeld is leuk, maar dat is te onvoorspelbaar. 

Geplaatst
11 minuten geleden zei neva:

Deelname CL is al 15+ miljoen :D

Zou wat ruimer onder je salarisbudget zitten als je daar de mogelijkheid toe hebt. Transfergeld is leuk, maar dat is te onvoorspelbaar. 

Heb ik intussen gedaan. Het geld voor Schoofs 7.5mil (Valencia) en Storm 5.7 mil (West Bromwich) komt ook goed van pas. 

Ondertussen ook een persoonlijke prijs. 

image.thumb.png.98e01b2cbc9a6aeaabc570585b4b785e.png

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

Liep een tijdje niet en ik had zoveel instructies ''aanstaan'' nu al tijdje met slechts deze instructies en het gaat en loopt erg lekker... Niet de meeste logische die ik altijd gehad heb maar het gaat goed.

20230515170750_1.jpg

20230515170753_1.jpg

20230515170757_1.jpg

Geplaatst
2 uur geleden zei Bogatyr:

Wat ben ik blij. Eigenlijk voor het eerst een game gestart met mijn favoriete club. In mijn eerste seizoen meteen kampioen!

Grote man was Keke Topp, de huurling van Schalke 04. Bedankt voor de tip @chrisje1993. Ook Storm, Hairemans en Schoofs waren bij de uitblinkers. Die laatste vertrekt eind dit seizoen naar Valencia. Grootste doorbraak dit seizoen was die van talent Bilal Bafdili. 

image.thumb.png.a3bc0faaefce449020b1b5e114b9c99f.png

Ook de beker wonnen we na een spannende pot tegen Antwerp.

image.png.48922cc5e37dee5b4306740b8e0f3800.png

Knappe prestatie! Heb je een screentje van Bafdili? Ben IRL fan van hem, hoop dat hij daar ook kan doorbreken.

Geplaatst
22 minuten geleden zei FlyD:

Knappe prestatie! Heb je een screentje van Bafdili? Ben IRL fan van hem, hoop dat hij daar ook kan doorbreken.

image.thumb.png.2a301988536a86b5c5da6270aa6de3c3.png

Twaalf matchen gespeeld. 7 goals en 1 assist. Gaat volgend seizoen nog meer kansen krijgen. Moet hem enkel nog een nieuw contract aanbieden. Zal waarschijnlijk de vervanger van Storm worden.

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

Nu 70 punten na 36 duels , 5 punten meer dan nummer 4 Liverpool. Waren voor deze zege al geplaatst voor de CL. Als toetje hopelijk nog een EL finale tegen Monaco of Benfica.

20230516105559_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Er is geen goed of slecht toch? Het gaat om de verhouding van je salarissen tegenover je omzet. In dat opzicht doe je het goed, maar de grote vraag is natuurlijk of je er mee presteert. Maar in principe is het wel goed.

Geplaatst
1 uur geleden zei putdus:

Skye Vink verkocht voor 219 miljoen aan united. Wat een speler is dat geworden zeg.

Alweer? Nice 😍

Geplaatst
22 minuten geleden zei Kyrill:

Alweer? Nice 😍

vorige keer het bod afgewezen

Edit: nu met screen

vink 2.jpg

bewerkt door putdus

Geplaatst

Drie seizoenen Apollon. Drie keer poulefase CL. Drie keer Barcelona thuis. Drie keer 1-0. Drie keer onterecht. Lekker:

image.thumb.jpeg.4618ef3a32f101650aef277f62f264a1.jpeg

Geplaatst
1 uur geleden zei Rob1981:

Drie seizoenen Apollon. Drie keer poulefase CL. Drie keer Barcelona thuis. Drie keer 1-0. Drie keer onterecht. Lekker:

image.thumb.jpeg.4618ef3a32f101650aef277f62f264a1.jpeg

Lekker bezig man, leuk team ook.

Geplaatst

FML Nicolas Pepe considering options...

Heeft de club ooit 84 miljoen voor betaald gaan we dus nooit niet doen hahah

Desnoods doen we hem voor 15-20 miljoen weg maar gratis helll no

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kyrill:

FML Nicolas Pepe considering options...

Heeft de club ooit 84 miljoen voor betaald gaan we dus nooit niet doen hahah

Desnoods doen we hem voor 15-20 miljoen weg maar gratis helll no

Sunk cost fallacy.