Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Wat zouden jullie doen? Mijn grootverdiener krijgt zo'n 20k per week aan salaris (bonussen haal ik altijd uit het contract, gewoon presteren op het veld voor je geld). Nu wil ik Europees nog meer stappen zetten in de Champions League maar daarvoor zou ik nieuwe spelers moeten kopen en die willen vaak 60k of meer gaan verdienen. Ik kan het makkelijk betalen, heb een TB van rond de 150 miljoen en ook qua salarissen nog genoeg ruimte. 

Afstappen van m'n principes (salarisplafond)? 

Als je echt wil doorgroeien ga je dat salarisplafond stelselmatig moeten verhogen. Dus ik zou het doen, als die spelers die je wil halen ook Europees gezien versterkingen gaan zijn.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
2 uur geleden zei Mordurette:

Wat zouden jullie doen? Mijn grootverdiener krijgt zo'n 20k per week aan salaris (bonussen haal ik altijd uit het contract, gewoon presteren op het veld voor je geld). Nu wil ik Europees nog meer stappen zetten in de Champions League maar daarvoor zou ik nieuwe spelers moeten kopen en die willen vaak 60k of meer gaan verdienen. Ik kan het makkelijk betalen, heb een TB van rond de 150 miljoen en ook qua salarissen nog genoeg ruimte. 

Afstappen van m'n principes (salarisplafond)? 

Ik zou zoeken naar een balans. Volgens mij speel je in een klein/LLM achtig land ofzo als Cyprus toch?

Je kan wel salarisbudget/plafond verhogen maar je moet je afvragen gaan die spelers die 60k gaan verdienen, mij en mijn team echt structureel naar de Knockout fases van de CL en of EL helpen? Want voor die nationale potjes kan je het ook wel af denk ik met spelers van 20k of desnoods 30 of 40k per week....

Wat @Glenn08 als je wilt doorgroeien en blijven meedoen met Europees voetbal moet je plafond wel gaan aanpassen maar dan wel oppassen dat dalijk ook niet spelers die je al hebt over de 20K heen willen...

Geplaatst
17 uur geleden zei Thomassje123:

b1f5b1291092b2e3e1e80b97a84ca634.png

Wat heb ik toch altijd pech met die lotingen man :5 Weer zo'n tyfus zware loting :moop: 

76734b45a9c9b737521a5d2ae28053b0.png

bbe498a11297a9daf3d95e8f8497ec60.png

Oke oke, ik zeg al niks meer :D 

Geplaatst
2 uur geleden zei Glenn08:

Als je echt wil doorgroeien ga je dat salarisplafond stelselmatig moeten verhogen. Dus ik zou het doen, als die spelers die je wil halen ook Europees gezien versterkingen gaan zijn.

Die spelers zijn dan absoluut van een ander niveau dan mijn huidige spelers dus ja, ze zijn zeker een versterking. Probeer nog steeds spelers zo jong mogelijk te halen en zelf te trainen (zijn ze ook nog eens HG en dat komt zeker van pas in de competitie en Europees). Maar soms heb je gewoon eens een sterspeler nodig om het team echt vooruit te helpen natuurlijk. 

55 minuten geleden zei Kyrill:

Ik zou zoeken naar een balans. Volgens mij speel je in een klein/LLM achtig land ofzo als Cyprus toch?

Je kan wel salarisbudget/plafond verhogen maar je moet je afvragen gaan die spelers die 60k gaan verdienen, mij en mijn team echt structureel naar de Knockout fases van de CL en of EL helpen? Want voor die nationale potjes kan je het ook wel af denk ik met spelers van 20k of desnoods 30 of 40k per week....

Wat @Glenn08 als je wilt doorgroeien en blijven meedoen met Europees voetbal moet je plafond wel gaan aanpassen maar dan wel oppassen dat dalijk ook niet spelers die je al hebt over de 20K heen willen...

Cyprus ja. Het is dan wel echt de bedoeling dat die spelers het verschil moeten gaan maken. Als ik een speler heb die in de belangrijkste attributen maar 1 of 2 punten schelen is dat het niet waard, maar scheelt het soms 3 of 4 punten dan is dat het zeker waard. Daarnaast zal m'n reputatie natuurlijk wel hoog genoeg moeten zijn willen die veel betere spelers ook echt willen kopen.

Mochten m'n huidige spelers echt beter worden zal ik hen dan in verhouding ook een stuk meer moeten gaan betalen. Dat is niet erg, als m'n balans het toestaat en ik structureel in de Champions League speel kan dat geen kwaad.

Geplaatst

@Willem Bellingham heeft bij mij in 18 PL duels al 2 direct rode kaarten te pakken, ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik heb nu personalized instructions ease of tackles aangezet. Hij gaat nooit meer als DM staan en alleen maar in aanvallende rol:mrgy: Bellingham bij mij tot nu toe helaas, als Ball Winning Midfielder volgens FM zijn best rol, is vragen om problemen... :(

Geplaatst
5 minuten geleden zei Thomassje123:

2267dab4295e58d330f0c4323fe34a3b.png

539c517fccaa321a4827f41c0341251f.png

Job = done!

Nu nog Chelsea thuis. Bij winst kan ik de groepswinst pakken haha

Gefeliciteerd maatje, geweldig!!

Ik net dit tegen Chelsea:

20230521162839_1.jpg

20230521162843_1.jpg

Geplaatst
26 minuten geleden zei Mordurette:

Zie m'n post in het andere topic... Goed gegokt dus 😅

Hoe raad je het haha

Ik moest eigenlijk alleen maar lachen, dit zag ik al wel van mijlenver aan komen :-D 

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
9 minuten geleden zei Aaron21:

Valt wel mee toch. Gent prima op 2e plek.

Zou Hein ondertussen zijn investeringen hebben gekregen? :D

Geplaatst
1 uur geleden zei Aaron21:

Valt wel mee toch. Gent prima op 2e plek.

Dat is net het onrealisme waar @Lensherrhet over heeft ;c

@BogatyrMooie start, ik zit momenteel halfweg seizoen 2, ik loop nog wat achter.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Glenn08:

Dat is net het onrealisme waar @Lensherrhet over heeft ;c

@BogatyrMooie start, ik zit momenteel halfweg seizoen 2, ik loop nog wat achter.

Eigelijk lopen jullie al achter. Ik zit in 2033 :D

Geplaatst
2 minuten geleden zei Jotew:

@Oerlie nog snel gedaan als het om het seizoen 28/29 gaat..

idd seizoen 2028/2029, FC Bayern ook wel echt een dramatisch seizoen gedraaid. Ze wisten maar net CL voetbal veilig te spelen.

Geplaatst

Staan we, geheel onverwacht (en misschien simpelweg onverdiend) in de finale van de play-offs voor promotie naar de Premier League. Ook al had ik niet per se verwacht te promoveren is op deze manier verliezen wel zuur.

Erg zuur...

Naamloos.jpg