Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Thanks Thomas! Lekker waardeloos die overname. Hopelijk snel gebeurd, voordat alle (transfervrije) pareltjes weer weg zijn..

Hier ook een overname, maar bestuursvisie sluit niet echt aan op ons en onze supporters.

image.png.e9874706a201567d85fad12b9491a9b6.png

image.png.fa481c1f7f8e6d6fd2318682c9fcdf88.png

Geplaatst
8 minuten geleden zei neva:

Thanks Thomas! Lekker waardeloos die overname. Hopelijk snel gebeurd, voordat alle (transfervrije) pareltjes weer weg zijn..

Hier ook een overname, maar bestuursvisie sluit niet echt aan op ons en onze supporters.

image.png.e9874706a201567d85fad12b9491a9b6.png

image.png.fa481c1f7f8e6d6fd2318682c9fcdf88.png

Ook handig. Die van mij was na 5 dagen over. Raad eens: Mislukt :-D 

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

128012061_FootballManager2023Screenshot2023_05.27-12_36_18_07.thumb.png.2824ccb4b113b0c324e75a639a055f60.png

Even gekeken naar de topcompetities in mijn save. Je zou maar op strafschoppen het landskampioenschap mislopen...

Geplaatst

Ik ga echt een domme vraag stellen, maar als je trainingsfaciliteiten beter wordt, gaan de trainingsresultaten dan ook aanzienlijk verbeteren? 

Geplaatst
24 minuten geleden zei xanderoo:

Ik ga echt een domme vraag stellen, maar als je trainingsfaciliteiten beter wordt, gaan de trainingsresultaten dan ook aanzienlijk verbeteren? 

Over het algemeen wel. Ook belangrijk is natuurlijk de manier van trainen en het niveau van je trainers. Enkel goede trainingsfaciliteiten maar waardeloze trainers heeft ook nauwelijks effect.

Geplaatst

image.png.f97099ec442a535f9e8f37d5404fcabb.png

Was een drukke zomer qua vertrekkers. Voor komende winter maar op zoek naar nieuwe centrumverdedigers en een linksback want daar begint het nu beetje dun te worden. Op Hermann na wel alles voor nu op kunnen vangen met wat er al bij de club rondliep en Hermann voor een hele 86.000 vervangen.

Geplaatst

image.thumb.png.335cdf8a2f83ee0b1c676a6145c710bd.png

Onze kwalificatie in stijl afgesloten. Ondanks dat we zonder puntenverlies ons wisten te kwalificeren zie ik ons geen grote rol spelen op het aankomend WK.

Geplaatst

Pfff. Ieder jaar weer worden we helemaal leeggeroofd door alles en iedereen. De waardes van de spelers zijn ook vergelijkbaar met kleingeld, dus het is echt frustrerend. Reputatie nog laag. Hartstikke leuk hoor, laatste 16 CL halen, maar ik word er zó moe van dat ik elke keer weer helemaal opnieuw kan beginnen. En gelijkwaardige spelers willen eigenlijk nooit komen. 

Misschien toch maar defensief gaan spelen, dan vallen hun cijfers niet zo goed op.

Hier, Mingucci, tweebenige spits, goed in de lucht, goed op de grond. Gaat me net anderhalve ton opleveren. Gelukkig ook wel 50% bij doorverkoop, maar deze jongen gaat gewoon de PL / top eredivisie / top Bundesliga in. 

image.thumb.png.c83fe006e1c9e8363f5e7b183504d15f.png

Zvonarek, voor 2 ton naar West Ham

Spoiler

image.thumb.png.53d3d53c7db6bdc793439b32e5fd157e.png

Adrian Flis, wil z'n dure contract niet verlengen

Spoiler

image.thumb.png.12334e13ed78eb644207cb7f76015563.png

Afgelopen winter ging Ruhinda voor z'n afkoopsom (180K)

Spoiler

image.thumb.png.7a62d5689119a25e4fbf2d2356c5cf82.png

En m'n andere goede spelers staan ook in massale belangstelling. Het is nog maar juni :cab:

Geplaatst
42 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Dat lijkt me inderdaad erg frustrerend, @nevaEcht een uitdaging, een dergelijke save. 

Jazeker. Normaal vind ik het ook niet erg, maar dit is al het zoveelste seizoen op rij en nu is het wel heel extreem. Ben 6 basisspelers kwijt al. Spelers tekenen voor max. 2 seizoenen en het is echt niet zo dat ik transfergeld nodig heb, maar het is heel irritant om elke keer weer opnieuw op zoek te gaan. Zeker omdat de betere spelers niet willen komen. Alleen op 1 juli, dan is het vissen tussen de spelers die net uit contract zijn gelopen.

Dit is dan best wel weer prettig.

image.thumb.png.f2e5dd84d9c578d548970a6bf07a48f7.png

Geplaatst

Goh pittig hoor @neva! Willen ze voor een hoger loon niet tekenen voor langere tijd? Zelfs eventueel met een optie tot verlengen?

Geplaatst
20 minuten geleden zei Glenn08:

Goh pittig hoor @neva! Willen ze voor een hoger loon niet tekenen voor langere tijd? Zelfs eventueel met een optie tot verlengen?

Ja, dat soms wel. Maar meestal beginnen de onderhandelingen al met een clausule die ik er niet uit krijg. 

En lange contracten zijn alleen voor de marktwaarde, maar heeft nog weinig effect. Spelers zijn toch heel snel geneigd te gaan huilen.

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Ja, dat soms wel. Maar meestal beginnen de onderhandelingen al met een clausule die ik er niet uit krijg. 

En lange contracten zijn alleen voor de marktwaarde, maar heeft nog weinig effect. Spelers zijn toch heel snel geneigd te gaan huilen.

Is de clausule waarmee ze beginnen semi-onderhandelbaar of helemaal niet? Als die semi-onderhandelbaar is zet ik hem meestal op het maximale en zet het dan op niet onderhandelbaar. Vervolgens maak ik het basissalaris flink lager dan dat ze in eerste instantie vragen. Dit doe ik een paar keer totdat ze een beetje pissig worden bij de onderhandelingen en accepteer dan het salaris wat ze willen. Betaal ik soms wel een iets hoger salaris, maar op die manier heb ik die afkoopsom wel een keer of 6/7 vervoudigd

Geplaatst

@neva Bereid je maar voor want het wordt alleen maar erger

Lange contracten geven (desnoods meer salaris) en als spelers gaan huilen laat ze huilen, met een paar maanden draaien de 9 van de 10 keer wel bij. Vaak rond oktober/november. Dat is dan ook HET moment om contracten te gaan verlengen

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Is de clausule waarmee ze beginnen semi-onderhandelbaar of helemaal niet? Als die semi-onderhandelbaar is zet ik hem meestal op het maximale en zet het dan op niet onderhandelbaar. Vervolgens maak ik het basissalaris flink lager dan dat ze in eerste instantie vragen. Dit doe ik een paar keer totdat ze een beetje pissig worden bij de onderhandelingen en accepteer dan het salaris wat ze willen. Betaal ik soms wel een iets hoger salaris, maar op die manier heb ik die afkoopsom wel een keer of 6/7 vervoudigd

Niet-onderhandelbaar. Moet spelers al smeken om te komen. Gemiddelde eredivisiespelers krijgen bij mij 4 miljoen per jaar, anders komen ze niet. Om te janken. 

@Thomassje123; Ja, nou, ben echt wel wat gewend, maar dit seizoen zie ik het echt even niet zitten. Heb weer een blik transfervrije spelers aangetrokken, joepie.

Bestuur wil defensief voetbal zien. Leuk hoor, ik timmer in de voorbereiding een 5-2-3 in elkaar, defensief en met wingbacks. Schiet er in de voorbereiding echt nog een hoop in en krijg niks tegen.

Eerste wedstrijd in 3e voorronde CL:

image.png.8cb390985b62990fe53b8d05aacb5153.png

1-0 verloren. Sterf.

Geplaatst
2 minuten geleden zei neva:

Niet-onderhandelbaar. Moet spelers al smeken om te komen. Gemiddelde eredivisiespelers krijgen bij mij 4 miljoen per jaar, anders komen ze niet. Om te janken. 

@Thomassje123; Ja, nou, ben echt wel wat gewend, maar dit seizoen zie ik het echt even niet zitten. Heb weer een blik transfervrije spelers aangetrokken, joepie.

Bestuur wil defensief voetbal zien. Leuk hoor, ik timmer in de voorbereiding een 5-2-3 in elkaar, defensief en met wingbacks. Schiet er in de voorbereiding echt nog een hoop in en krijg niks tegen.

Eerste wedstrijd in 3e voorronde CL:

image.png.8cb390985b62990fe53b8d05aacb5153.png

1-0 verloren. Sterf.

Ik had altijd iemand in de -19 klaar staan die zo'n speler kon vervangen. Teamrapport is een manier van scouten maar ik heb nog meer scouting methodes in mijn arsenaal :D 

Geplaatst
23 minuten geleden zei neva:

Dan heb ik niets gezegd :classic_wink:

Zo he 4 miljoen per jaar voor een speler. Kan ik alleen maar van dromen. Mijn speler die het meeste verdient zit op bijna 800k per jaar en ik speel in de Serie A :classic_huh: