Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

222e190eb92c1c59b0580ea622a5df31.png

Toch wel gek dat ik er minder moeite mee heb. Dit is bij far mijn sterspeler en die ligt nog zeker 3 jaar vast. Wel bijzonder dat dan ook per save zo verschillend is. Voor context: Ik doe exact dezelfde challenge als Neva

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 minuut geleden zei neva:

image.thumb.png.4cf82fb08a57ff172f034172121be474.png

Dit is nu m'n beste. Qua attributen en reputatie. Zit op 4,25 miljoen per jaar. 

a1ead9bb12a8bc98cd935edfe36498e1.png

Ik was er vroeg bij gelukkig, vond hem via een teamrapport

Geplaatst

Dilemma´s

image.png.2edb0bbeb3c8963b4c773b754d2f2db6.png

Begin seizoen 2 en de spits die ik uiteindelijk vastleg wordt de back up achter Isak. Calvert Lewin nu beter maar vraagt ook meer speeltijd, Ferguson gaat niet zo snel zeuren maar is wel aanzienlijk minder.. Wat te doen..? 

Geplaatst
50 minuten geleden zei Simeone01:

Dilemma´s

image.png.2edb0bbeb3c8963b4c773b754d2f2db6.png

Begin seizoen 2 en de spits die ik uiteindelijk vastleg wordt de back up achter Isak. Calvert Lewin nu beter maar vraagt ook meer speeltijd, Ferguson gaat niet zo snel zeuren maar is wel aanzienlijk minder.. Wat te doen..? 

Waarom niet beide? Kan je Ferguson jaar verhuren en CL als back-up houden. Lekker rouleren met Isak als je ook druk Europees programma hebt.

Geplaatst
7 uur geleden zei neva:

image.thumb.png.4cf82fb08a57ff172f034172121be474.png

Dit is nu m'n beste. Qua attributen en reputatie. Zit op 4,25 miljoen per jaar. 

Maar ik stel me vragen bij uw financiën. Zit je niet serieus in het rood, als je miljoenen per jaar moet uitgeven aan niet-absolute topspelers? 

Zeker als je de Champions League mist. 

Geplaatst

Vierde seizoen, vierde keer kampioen. Ook de beker komt opnieuw naar Mechelen.

image.thumb.png.b09b273e6a6d6a0e73a55be26efafa7b.png

image.thumb.png.b0aacfd4b29ac8dd0174f2d68e44b12c.png

In de Champions League minder succes dit seizoen. De eerste KO ronde was het eindstation. 

image.thumb.png.65c43059785e2826aab5fc2afdf19f20.png

image.thumb.png.f182717d62344d619d07cff6831269b4.png

Het nieuwe seizoen betekent ook nieuwe spelers. Dit zijn de spelers die naar Mechelen komen om opnieuw voor de titel te gaan, alsook om verder proberen te geraken in de Champions League. De ervaring van Toni Kroos, die transfervrij overkomt, zal daar zeker in kunnen helpen.

image.png.a4f682ca240f1598ac2a5f71408386aa.png

Het seizoen 2026/2027 zal een mooi seizoen worden!

Geplaatst
1 uur geleden zei xanderoo:

Maar ik stel me vragen bij uw financiën. Zit je niet serieus in het rood, als je miljoenen per jaar moet uitgeven aan niet-absolute topspelers? 

Zeker als je de Champions League mist. 

Nee hoor. Ik heb 80 miljoen op de bank. Speel nu een jaar of 6 CL en heb weinig kosten verder. Betaal ook vrijwel nooit transfersommen.

Geplaatst

Mijn Stoke City team bij het sluiten van de transfermarkt begin seizoen 2 (FM21). Eerste team bestaat uit 35 spelers, waarvan een aardig deel jonge spelers zijn die bij -18 en -23 zullen spelen maar training/begeleiding krijgen bij het eerste (de reden waarvoor ik keeper John Ruddy en verdediger Phil Jagielka heb aangetrokken (beide model professional) en ook Morten Gamst Pedersen, ook al heeft die niet eens een work permit ;c . Geen idee of dit de beste manier is om het te doen, maar ach. Op de slotdag nog Ben Pearson, Noni Madueke en Sebastien Haller kunnen huren. Goede versterkingen!

Untitled-1.jpg

Geplaatst
Op 28-5-2023 om 11:40 zei Thomassje123:

222e190eb92c1c59b0580ea622a5df31.png

Toch wel gek dat ik er minder moeite mee heb. Dit is bij far mijn sterspeler en die ligt nog zeker 3 jaar vast. Wel bijzonder dat dan ook per save zo verschillend is. Voor context: Ik doe exact dezelfde challenge als Neva

7aac65f1d99eebd5c42bbda0993979e2.png

@neva Ik mag zeker niet klagen!

Geplaatst
4 minuten geleden zei neva:

Wauw. Wat was het bod, 35K?

13K :-D 

Heeft nog 2,5 jaar contract. Maar de meeste spelers willen gewoon blijven ook nog dus ik kom niet echt in de problemen met spelers die weg willen

Geplaatst
21 uur geleden zei Bogatyr:

Vierde seizoen, vierde keer kampioen. Ook de beker komt opnieuw naar Mechelen.

image.thumb.png.b09b273e6a6d6a0e73a55be26efafa7b.png

image.thumb.png.b0aacfd4b29ac8dd0174f2d68e44b12c.png

In de Champions League minder succes dit seizoen. De eerste KO ronde was het eindstation. 

image.thumb.png.65c43059785e2826aab5fc2afdf19f20.png

image.thumb.png.f182717d62344d619d07cff6831269b4.png

Het nieuwe seizoen betekent ook nieuwe spelers. Dit zijn de spelers die naar Mechelen komen om opnieuw voor de titel te gaan, alsook om verder proberen te geraken in de Champions League. De ervaring van Toni Kroos, die transfervrij overkomt, zal daar zeker in kunnen helpen.

image.png.a4f682ca240f1598ac2a5f71408386aa.png

Het seizoen 2026/2027 zal een mooi seizoen worden!

Kroos, nice! 

20 uur geleden zei neva:

Nee hoor. Ik heb 80 miljoen op de bank. Speel nu een jaar of 6 CL en heb weinig kosten verder. Betaal ook vrijwel nooit transfersommen.

Ja, dan kan je nog eventjes door. En op vol'e sterkte, uw jeugd? Al las ik dat het niet veel soeps is. 

Mijn spel is wel traaaaaaaag. Ik heb een database van 380k. Competities verwijderen of niet-speelbaar zetten? 

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
36 minuten geleden zei xanderoo:

Ja, dan kan je nog eventjes door. En op vol'e sterkte, uw jeugd? Al las ik dat het niet veel soeps is. 

Jeugd is 3x niks. Ben druk aan het verbeteren,  maar club groeit harder dan de jeugdopleiding doet. Kreeg ook las in S5 of 6 een -19, daarvoor had ik alleen een eerste elftal.

Geplaatst
6 uur geleden zei Thomassje123:

7aac65f1d99eebd5c42bbda0993979e2.png

@neva Ik mag zeker niet klagen!

Bij mij krijg ik spelers nooit zover dat ze blij zijn om te blijven. Spreek jij zelf met zo'n speler of je aanvoerder? En als je het zelf doet, wat zeg je dan tegen die speler?

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Bij mij krijg ik spelers nooit zover dat ze blij zijn om te blijven. Spreek jij zelf met zo'n speler of je aanvoerder? En als je het zelf doet, wat zeg je dan tegen die speler?

Mijn aanvoerder regelt bijna alles (even afkloppen). Anders die ene die iets zegt over een invloedrijke speler zijn of iets met ambitie. Die werkt heel vaak.

En als zo'n speler nog lang contract heeft mooi boos laten worden, met een paar maanden draait die wel weer bij

EDIT: Klinkt trouwens alsof ik alles altijd voor mekaar heb maar dat is ook niet helemaal zo. Had net een goede talentvolle speler die bijna het dubbele wilde verdienen dan mijn huidige grootverdiener en ook nog een release clause van 16K. Tja, dan neem ik hem ook gewoon niet, genoeg vissen in de zee

@neva @Mordurette

eb6f7e497b20f10ece7714891b69d3ec.png

f2ef1908e47a019bc385923ef0d718eb.png

PSG wilde een speler van mij halen. Ik verkocht hem voor slechts 8,750K maar wel met 50% van de volgende verkoop. Speler is in 1 klap 29 tot 41 miljoen waard :-D Maar ik ga er eigenlijk van uit dat jullie deze tip al wel kenden

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
1 minuut geleden zei Michalinho:

Ongelooflijk dat ik het niet terugvind: waar kan je de lengte van een speler te weten komen?

Onder versnelling (fysiek)

Geplaatst
23 minuten geleden zei AntiChrist7:

is er eigenlijk een manutd discord?

Neen maar wel een App groep met enkel Belgen.:P

Geplaatst
Op 28-5-2023 om 11:14 zei Thomassje123:

Ik had altijd iemand in de -19 klaar staan die zo'n speler kon vervangen. Teamrapport is een manier van scouten maar ik heb nog meer scouting methodes in mijn arsenaal :D 

Wat bedoel je met een teamrapport?

Geplaatst
2 uur geleden zei neva:

Nee, dan kunnen we het forum wel opdoeken.

ja fair enough. Enige discords waar ik inzit zijn hoofdzakelijkvan YT kanalen en dan is het wel interessant om tactics inzichten te krijgen, want dat deel vind ik hier wat stil. Al heb ik FM ook maar pas opgestart voor de eerste keer in 2 maand