Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Meneer wilde begin van ´t seizoen nog niet komen. AS Monaco was concreet maar daar had hij ook geen trek in om vervolgens eind van de transferperiode alsnog gratis over te komen. #WelkomRuben

206142322_VanBommel.thumb.png.8c4c75b74074bac321b5e2bec269d7a2.png

Verder alleen Popescu (2,4 millie) gehaald voor diezelfde positie.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Ben ik de enige die zich dit jaar ergert aan GK ratings? Helft van de tijd maken ze zero sense, zeker als je ze vergelijkt met veldspelers

BV hier. Mijn keeper heeft niets moeten doen, heeft een 30tal passen gegeven met 85% succespercentage. Maar volgens de ratings was hij de tweede beste speler op het veld.....

20230603102420_1.jpg

Op een positieve noot, 2/3de ver in league 2 en promotie zou toch niet meer mogen mislopen (waar het vorig seizoen zo spectaculair in elkaar stortte dat ik 2 maanden met fm gestopt ben)

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst
10 uur geleden zei Arezo:

Dat zeg je best vaak. Niet zo negatief over je zelf man. Nergens voor nodig. Wij zijn ook geen supermans. Ik wil best een keer naar je save kijken om te zien wat er beter kan?

En anders: luister onze podcast, kijk naar de vele tips en tricks filmpjes op YouTube, lees de hulpgidsen hier. 

Het is geen hogere wiskunde!

Tja, maar dat is niet negatief naar jullie bedoelt, maar naar mezelf. Ik probeer wel het moraal op te krikken, maar helaas. Misschien moet ik wat meer video's effectief gaan bekijken, ipv op het geluk spelen. Al moet ik wel zeggen, de tactieken die ik uitprobeert op FM, meestal mislukken

Ik ben wel blij met de hulp die ik kan krijgen, waarvoor dank! 

Ik ga verdedigen ipv aanvallen. Eens zien wat het doet. Al ga ik straks als ik opstart ontslagen worden bij mijn huidige club. Ik kreeg een maand om ze op de rails te krijgen, maar helaas. Nieuwe uitdaging dan maar

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

image.png.2f5a63d985bb162dc307363432458603.png

Seizoen 1 (FM22) en gelijk de beker gepakt tegen een tegenstander dat misschien gaat degraderen :D

image.png.09bbaf645dfcad20d10130fd21a3e01a.png

Geplaatst

Vorig seizoen wisten we al de CL te winnen, en dit kunstje doen we het seizoen erop weer opnieuw!

image.thumb.png.1f540ecd4bc758abd0f83495055b8391.png

Daarnaast wisten we ook weer eens de titel van Bayern af te snoepen.

image.png.542d89e4d368db40ff4d3340e2cf17b0.png

Geplaatst

image.png.b6cb896534671a9371a18c16af6620ec.png

Seizoen 3 ten einde, met bijna alleen maar spelers uit de jeugd of er vanaf het begin bij zitten + oud spelers als Owusu, Mootje Meerdink en El Jebli. Mooie 4e plek, KNVB beker gewonnen en Haen topscorer van de Eredivisie. Lekker verder bouwen zo. 

Geplaatst

Na 15 seizoenen RB Salzburg van de troon gestoten in de Admiral Bundesliga.

Een weg van de lange adem want voor wie het niet weet, wegens financieel wanbeleid werd Wacker Innsbruck teruggezet naar het 4e niveau en was in seizoen 22/23 een amateurclub. 

66752571_Schermafbeelding2023-06-03om22_26_33.png.e0f8d5671b3e47b727342e949e08e08e.png

542147208_Schermafbeelding2023-06-03om22_15_07.thumb.png.20609b1e0facf774cbf17dfac1299a1b.png

1221692065_Schermafbeelding2023-06-03om22_12_26.thumb.png.62baaf694a556f52209786b9ffb311f3.png

1735009346_Schermafbeelding2023-06-03om22_15_47.thumb.png.6fb44760f6f2154da89685089ad180f9.png

Geplaatst

Heeft er iemand hier al ervaring mee, dat er zonder enige reden competities verdwijnen zonder dat ik ze zelf verwijder. Nu moet ik terug een jaar wachten voordat ik sommige competities kan spelen.

Het gaat wel aanzienlijk sneller, dat wel.

Bon, het laatste dat ik ga typen, en hopelijk het laatste negatieve. Zoniet, heb ik een paar kanshebbers om via DM lastig te vallen. Ik denk aan @bas huijsmans @Arezo @Bogatyr @Nom de Guerre

Edit: Mwahahahaha!!

1858429990_Schermopname(42).png.7a22a9022dad489aac0be3f3028b1b3f.png

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
6 minuten geleden zei La Pulga:

Dit is wel de leukste café van Nederland, wat een resultaten hier.

a3faaf8ef5daaa0a105565190ae791d7.png

Speciaal voor jou :D  Wat een kutwedstrijd, 2 defensieve fouten en klaar :moop: 

Geplaatst
Op 1-6-2023 om 20:38 zei Mordurette:

MSK Zilina of Sparta Praag? Zilina is wel één van mijn favoriete clubs en daar probeer ik altijd wel eens mee te spelen, maar financieel is er echt weinig mogelijk bij die club en de spelers zelf zijn ook niet echt best (voornamelijk eigen jeugdspelers). Natuurlijk ligt daar wel een enorme uitdaging, maar spelers kopen (voornamelijk talenten) vind ik het leukst om te doen en dat is, met deze club, waarschijnlijk de komende 2/3 seizoenen niet echt mogelijk. Nadeel is ook de vele wedstrijden (in de competitie alleen al 42 wedstrijden totaal samen met de Kampioenengroep). Laatste keer kampioen in 2017 dus genoeg om voor te spelen.

Daarnaast hebben we Sparta Praag. Mooie club, financieel zeker meer mogelijkheden, spelen ook in de Conference League in seizoen één dus Europees is er ook wel iets mogelijk. De link met Slowakije is er natuurlijk nog steeds en ook qua regeltjes met buitenlandse spelers is er meer mogelijk (Servische spelers worden bijvoorbeeld niet gezien als non-EU). De afgelopen jaren ook geen kampioen geworden dus daar zit nu nog wel wat uitdaging. Laatste keer was in 2014, echt veel te lang geleden voor een club als Sparta.

Wat zouden jullie doen?

Ik ga denk toch voor m'n geliefde club MSK Zilina en zit erover te denken weer een novelle te starten. Even ideeën opdoen voor een mooie banner en die even aanvragen en een savegame starten. Wellicht ook combineren met een Building A Nation én Kleine Landen Challenge door ook het nationale team van Slowakije erbij te pakken. 

Geplaatst

Hoe een championship bid weg te gooien... de welbekende mid-season slum... zo frustrerend. Verdediging is uit het niets weer zo lek als een mandje, met dus als klap op de vuurpijl verliezen van de nummer laatst, Millwall...

Naamloos.jpg

Geplaatst
Op 3-6-2023 om 02:52 zei xanderoo:

Ik vraag me altijd af hoe jullie dat voor elkaar krijgen. Ik blijf maar sukkelen in de laagste regionen..

De eerste seizoenen was het gewoon elke transfervrije speler die beter is aan trekken op amateurbasis. Zo was ik de eerste seizoenen echt vele malen beter dan de rest van de competitie. Sinds ik in de Serie B zat werd het wel iets lastiger en promoveerde ik ook voor het eerst niet dacht ik. Maar mijn tactiek werkt op de een of andere manier gewoon perfect. Geen idee hoe haha

Geplaatst
6 uur geleden zei bas huijsmans:

De eerste seizoenen was het gewoon elke transfervrije speler die beter is aan trekken op amateurbasis. Zo was ik de eerste seizoenen echt vele malen beter dan de rest van de competitie. Sinds ik in de Serie B zat werd het wel iets lastiger en promoveerde ik ook voor het eerst niet dacht ik. Maar mijn tactiek werkt op de een of andere manier gewoon perfect. Geen idee hoe haha

Toon eens die tactiek. :D

Geplaatst
1 uur geleden zei Aaron21:

Toon eens die tactiek. :D

Vooruit dan maar. Persoonlijke instructies bij:

Linksback: Cross more often, stay wider, close down more

Rechtsback: Cross more often, cross from deep, sit narrower, close down more

CM Links: more direct passes, run wide with ball

CM Rechts: More direct passes, run wide with ball

image.png.99aa62ebbca51bbfdfe4571814dc7479.png