Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
9 uur geleden zei Handzeep:

Game gestart met Leeds met een custom save waarbij seizoen 22/23 in Engeland exact zo is gelopen als in real life. We begonnen dus in het seizoen 23/24 in de Championship. Aardig wat records verbroken.

Fx3acnDWIAAsgkm?format=jpg&name=large

Drie goals per wedstrijd? Goed bezig man!

8 uur geleden zei Bogatyr:

Na 7 seizoenen en 17 prijzen met KV Mechelen is het nu tijd voor een nieuwe uitdaging. Manchester United kwam op de proppen met een contract en dat kon ik niet laten liggen. Ik ben wel van plan een aantal talenten mee te nemen naar de Premier League. 

image.thumb.png.adbdd44939c36c00ba5963dacd60c57a.png

Je verdient zo'n transfer!

Geplaatst

Ik kreeg normaal best goede regens binnen een aantal jaar. Maar tot nu toe met mijn game bij De Graafschap is het echt waardeloos.. Wat kun je hier nog meer aan doen? Hoofd jeugdopleiding bijv is meer dan uitstekend. 

Geplaatst

Kijk eens aan. De eerste individuele prijsjes worden in de wacht gesleept. Helaas heeft de beste man een clausule van 31 miljoen in zijn contract staan die hij er niet uit wilt onderhandelen.

image.thumb.png.0f67e4232cde789b34d18a12aba34b3d.png

Geplaatst
19 minuten geleden zei Thierryvane:

Keurig eerste seizoen. (y) Nu hopen op wat knaken zodat de de transfermarkt op kunnen.

67965888_VitesseSeizoen1.thumb.png.673eef2013acf77847770ada462b6328.png

Doet me dan toch deugd dat Feyenoord dan iig nummer 2 is geworden. :D Wel zeer overtuigend zeg, Vudovic en Bialek zeker grote rol gespeeld in het kampioenschap?

Geplaatst

image.thumb.png.85fa069d4632c995d1c9ec8d744c68db.png

Het puzzelen kan beginnen. We betalen nu 21.7 miljoen per jaar aan salarissen waardoor we dus zo'n budget van 10 miljoen extra hebben. Hopen op wat buitenkansjes. :D 

Geplaatst
34 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Doet me dan toch deugd dat Feyenoord dan iig nummer 2 is geworden. :D Wel zeer overtuigend zeg, Vudovic en Bialek zeker grote rol gespeeld in het kampioenschap?

Vidoooooooogooaaaaaaaal is een beest. Kijken of ik hem nog een jaartje kan huren. Bialek viel tegen, Bero was de grote man in dit elftal op 10. Bialek daarom vaak bankie.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Thierryvane:

Vidoooooooogooaaaaaaaal is een beest. Kijken of ik hem nog een jaartje kan huren. Bialek viel tegen, Bero was de grote man in dit elftal op 10. Bialek daarom vaak bankie.

Haha ja wacht maar tot je Vidovic over een paar jaar ziet. Echt een held in deze editie. Zelfde als Paul Wanner, die twee moet je gewoon in de gaten houden of ze beschikbaar komen. :< 

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Haha ja wacht maar tot je Vidovic over een paar jaar ziet. Echt een held in deze editie. Zelfde als Paul Wanner, die twee moet je gewoon in de gaten houden of ze beschikbaar komen. :< 

Paul Wanner is idd ziek goed in mijn 1860 save. 

Geplaatst

Ik heb even een vraagje, mocht hij eerder gesteld zijn dan excuses want ik lees niet alles hier. Iets met tijdgebrek..

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om de regen-faces van FM12 (of '11) in FM23 te kunnen krijgen. Ik heb nu al 4 regens die door kunnen als Bert (van Ernie) met die massieve wenkbrauwen. Zie bijgevoegde bestanden en begrijp dan even hoe erg FM achteruitgegaan is in termen van regen gezichten.

Kan het niet? Helaas pindakaas maar ik zou het toch graag willen weten dan.

fm-is-the-epitome-of-a-game-with-no-competition-no-real-v0-e0basch6kxt91.jpg

BsBuB.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Mark#17:

Ik heb even een vraagje, mocht hij eerder gesteld zijn dan excuses want ik lees niet alles hier. Iets met tijdgebrek..

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om de regen-faces van FM12 (of '11) in FM23 te kunnen krijgen. Ik heb nu al 4 regens die door kunnen als Bert (van Ernie) met die massieve wenkbrauwen. Zie bijgevoegde bestanden en begrijp dan even hoe erg FM achteruitgegaan is in termen van regen gezichten.

Kan het niet? Helaas pindakaas maar ik zou het toch graag willen weten dan.

fm-is-the-epitome-of-a-game-with-no-competition-no-real-v0-e0basch6kxt91.jpg

BsBuB.png

Automatisch? Nee dat gaat hem niet worden. Voornaamste reden voor de achteruitgang zit hem in het feit dat de faces nu overeen komen met de match engine waar dat vroeger een apart gegenereerd ding was. Er zijn wel verschillende newgen facepacks te vinden op het internet maar die zal je zelf moeten toevoegen.

Geplaatst
11 uur geleden zei Jeroen.:

Automatisch? Nee dat gaat hem niet worden. Voornaamste reden voor de achteruitgang zit hem in het feit dat de faces nu overeen komen met de match engine waar dat vroeger een apart gegenereerd ding was. Er zijn wel verschillende newgen facepacks te vinden op het internet maar die zal je zelf moeten toevoegen.

Thanks Jeroen, ja automatisch inderdaad. Had al een vermoeden dat het iets te maken had met de 3D-match engine. Balen, het is niet anders.

Geplaatst

Het is hier al 8 uur stil. Veel te warm om FM te spelen mensen?

Eerder postte ik al dat de weg naar de Europa League finale open lag voor mijn Brera en wat blijkt?

image.thumb.png.d5a83a106c085c2981a318fdf4200aee.png

Ondertussen ook dit record verbroken en inmiddels al weer aangescherpt met 2 extra doelpunten

image.thumb.png.2314e2bea1f566fbdb57277847240d2d.png

Geplaatst

Zijn er hier spelers die de opstellingsplanner gebruiken? En kan je me uitleggen wat hier de voordelen van zijn want je kan toch gewoon in je tactiekscherm dat ook allemaal doen, of begrijp ik het nut van deze functie niet echt?

Geplaatst
1 uur geleden zei tommyboy82:

Zijn er hier spelers die de opstellingsplanner gebruiken? En kan je me uitleggen wat hier de voordelen van zijn want je kan toch gewoon in je tactiekscherm dat ook allemaal doen, of begrijp ik het nut van deze functie niet echt?

Is een functie waarmee je vooral een inzicht krijgt in hoe breed je selectie is imo. Al maak ik er zelf vrij weinig gebruik van. 

Geplaatst
1 uur geleden zei tommyboy82:

Het is een veredelde xls idd. Ze hadden het beter kunnen maken als ze het linken aan financieen enzo, maar nu is het eigenlijk vrij waardeloos.

Papa john trophy winnen voelt eigenlijk niet echt als een achievmeent als het tegen de U21 van Aston Villa is :p

Geplaatst

Helaas heeft het niet zo mogen zijn om ons eerste Europese seizoen ooit meteen af te sluiten met de winst van de Europa League. Liverpool bleek nog net een maatje te groot. In een gelijkwaardige wedstrijd, waarin Liverpool wel iets de overhand had leek Roberto Fernandez zich in de 57ste minuut voor altijd in de boeken te schieten door de 1-0 voor Brera binnen te schieten. Echter stond hij een fractie buitenspel. Een minuut of 10 later scoorde Oscar Gloukh met een afstandsschot van een meter of 20 wat uit eindelijk de winnende bleek te zijn. Nu een seizoen zonder Europees voetbal dus hopelijk kan ik in de competitie hoge ogen gaan gooien. Nog een seizoen in een stadion van 300 man en daarna kunnen we echt door gaan bouwen.

image.thumb.png.c637aac4ab9c61a5697c8e7c876c9f84.png