Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Eerste seizoen  in League 1 direct kampioen geworden. Een goeie goalkeeper kan een wereld van verschil maken. 2de hoogste rating van de competitie en 22 clean sheets op 46

image.thumb.png.fb43b7af8d76501a404e46f8f548f82f.png

Als charlton niet hun enige schot op doel had gescoord had hij het record :(

Rebuild time nu. Hopelijk heeft arsenal nog enkele leuke leenspelers

bewerkt door AntiChrist7

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Aankoop van het jaar hoor...

743897d432d46aeeeb2e2d488c86ccaf.png 

Mansour Al-Bishi. Gratis overgenomen.

eb366fb981dfc76481bf195e1b705f2b.png

Na twee mindere jaren liet Orlando hem voor niks gaan. Nou, als AMR dodelijk in combinatie met die lange Marsili in de punt :D 

Geplaatst

Bij die eerste hebben ze het al min of meer opgegeven en word je niet afgerekend op degradatie, bij die tweede is het idee om er niet uit te vliegen en weg te blijven uit die strijd onderin.

Geplaatst

image.png.c47745247e09c4be84db2cb86e6b52bf.png

Wat een debuut was dat van mijn nieuwe spits. Het leuke is dat hij na die wedstrijd ook gelijk 4 maanden geblesseerd was:mrgy:

Geplaatst
4 uur geleden zei Nom de Guerre:

Bij die eerste hebben ze het al min of meer opgegeven en word je niet afgerekend op degradatie, bij die tweede is het idee om er niet uit te vliegen en weg te blijven uit die strijd onderin.

Is dat niet eerder zoiets als "avoid to be dragged into a relegation battle"? Season preview sta ik wel als laatste voorlopig.

Geplaatst

yUuO0tt.png

Hmm, wat doen we hier als club van het 4e niveau tussen allerlei Premier League ploegen?

Geplaatst

Die beleidsbepalers in Amsterdam mogen best wel even bij mij in de leer. Gravenberch terug gehaald voor 26 miljoen in de winterstop van seizoen 2, Brobbey voor 57 miljoen verkocht aan Juventus en daarvoor terug tresoldi opgehaald voor 8,25 miljoen, die meer potentie heeft. Rijkhoff stond ook op de nominatie, maar die zal dan vink in de weg gaan staan. Ook conceicao verkocht voor 10 Millie. Daar hebben we als Ajax zijnde al meer dan genoeg talent. 

Ook doorgebroken dit seizoen: unuvar, banel, aertssen en misehouy.

We komen er wel. 

Geplaatst
4 uur geleden zei himan:

yUuO0tt.png

Hmm, wat doen we hier als club van het 4e niveau tussen allerlei Premier League ploegen?

Met 3-0 verliezen en 1,5 ton cashen natuurlijk. Maar goed, we hebben het langer volgehouden dan Celtic, dus horen we vanaf nu in de Champions League. :cheer:

Geplaatst
3 uur geleden zei himan:

Met 3-0 verliezen en 1,5 ton cashen natuurlijk. Maar goed, we hebben het langer volgehouden dan Celtic, dus horen we vanaf nu in de Champions League. :cheer:

ja cup runs kunnen zoveel verschil maken, zeker in engeland lower league.

Heb Tottenham en Everton gehad tot nu toe in mijn 6jaar career en in totaal wel een miljoen+ mogen bijschrijven daarvoor

ik kreeg wel 6-0 op mijn doos, maarhey

Geplaatst
  • Auteur

In IJsland spelen ze sinds afgelopen jaar blijkbaar ook een extra play-offronde zoals o.a. in België met een kampioensgroep en degradatiegroep. Dus nu 27 potten voetbal in plaats van 22 per jaar (d) En op het tweede niveau spelen de nummers 2-5 nog play-offs voor één promotieplekje in plaats van dat de kampioen en runner-up promoveren zoals voorheen het geval was. Eens even een game simuleren tot en met eind 2024 om te kijken wat voor promovendi er dan zijn of wat voor leuke club er te kiezen valt :< @Elsjorro1990

Geplaatst
4 minuten geleden zei Fantasy:

In IJsland spelen ze sinds afgelopen jaar blijkbaar ook een extra play-offronde zoals o.a. in België met een kampioensgroep en degradatiegroep. Dus nu 27 potten voetbal in plaats van 22 per jaar (d) En op het tweede niveau spelen de nummers 2-5 nog play-offs voor één promotieplekje in plaats van dat de kampioen en runner-up promoveren zoals voorheen het geval was. Eens even een game simuleren tot en met eind 2024 om te kijken wat voor promovendi er dan zijn of wat voor leuke club er te kiezen valt :< @Elsjorro1990

Haha lekker man. Moet er ook maar weer eens kijken, heb helemaal in het begin met Vikingur wel wat gestart, maar ben daar nooit meer mee verder gegaan. 

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Thierryvane:

Wat meer leven in de brouwerij in dit topic kan geen kwaad!

Hoe gaat het met Vitesse? Altijd wel een lekkere game heb je met ze hè? :< 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Fantasy:

Hoe gaat het met Vitesse? Altijd wel een lekkere game heb je met ze hè?  

Zit seizoen 2, speel nog niet heel snel vanwege het lekkere weer. Maar de FM-verslaving zit er goed in!

Daarnaast met een vriend een netwerkgame gestart in de Segunda Division. Hij Zaragoza, ik Las Palmas. Rammen op die spatiebalk.

Nu bezig met deze Bulgaarse held. Moet Bero na dit seizoen gaan vervangen.

Krastev.thumb.png.d1575ba614019f1c785f05c78b700bce.png

Geplaatst
50 minuten geleden zei Thierryvane:

Zit seizoen 2, speel nog niet heel snel vanwege het lekkere weer. Maar de FM-verslaving zit er goed in!

Daarnaast met een vriend een netwerkgame gestart in de Segunda Division. Hij Zaragoza, ik Las Palmas. Rammen op die spatiebalk.

Hele mooie vervanger van Bero als het je lukt!

Geplaatst
3 uur geleden zei Thierryvane:

Ik weet niet of hij in je save daar nog zit maar daar zit ook een leuk Fins spelertje talvitie

Geplaatst
1 minuut geleden zei Lensherr:

Ik weet niet of hij in je save daar nog zit maar daar zit ook een leuk Fins spelertje talvitie

Zit er nog. Ga ik direct scouten. (y) 

Geplaatst
3 uur geleden zei Thierryvane:

Wie heeft er Mateuzinho gekocht?

Geplaatst
32 minuten geleden zei Dansmeister:

Wie heeft er Mateuzinho gekocht?

Jorik gaat eng goed (dankzij Giuliano Simeone) met Zaragoza, stijf bovenaan. Las Palmas heeft het moeilijker en mist duidelijk een type Mateuzinho...

Geplaatst

image.thumb.png.6ef071c0043c9de0d38fc24bd353d52a.png

Om even wat leven hier te creëren. 

Ga denk ik echt zoveel mogelijk spelers verkopen, beginnen bij Klaassen, Grillitsch en Sanchez.

PSV gaat ondertussen ook los :D 

image.png.22746c2bb30919976b52ec37ad787151.png

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
1 uur geleden zei Thierryvane:

Jorik gaat eng goed (dankzij Giuliano Simeone) met Zaragoza, stijf bovenaan. Las Palmas heeft het moeilijker en mist duidelijk een type Mateuzinho...

Zal mijn tactiek even doorsturen. ;c