Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ach, soms is het wel leuk als een saved game niet door lijkt te gaan. Heb nu gewonnen tegen de 2 laatste, en voor mijn save-problemen had ik maar 1/6. Nu 6/6.

Maar promoveren is hopelijk voor volgend seizoen..

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
15 uur geleden zei xanderoo:

Ach, soms is het wel leuk als een saved game niet door lijkt te gaan. Heb nu gewonnen tegen de 2 laatste, en voor mijn save-problemen had ik maar 1/6. Nu 6/6.

Maar promoveren is hopelijk voor volgend seizoen..

Met welke ploeg speel je en wat is je doel? 

Geplaatst
2 uur geleden zei SantiagoMunez:

Met welke ploeg speel je en wat is je doel? 

Lokeren-temse, 4de divisie in het jaar 2038-2039. Mijn doel is om zo hoog mogelijk te eindigen. Liefst op het hoogste schavotje/divisie spelen. 

Ik krijg meestal wel een goede intake. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei La Pulga:

image.png.5016b13809e7110fff85c46ced9b0cc5.png

Deze er dan maar bij :D 

Leuk schema ook zo:

image.png.6bdac1a21dfc8cf045bbcb45674e3bed.png

Please stop it.

image.thumb.png.1e4595138df7c2748e359c8cdb14319f.png

Ik dacht wat Douvikas in het echt kan, kan die vast beter in FM. 

bewerkt door ReneLeBlanc

Geplaatst
3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.8aa8535c4fc82ee7419641b797c72c5d.png

Nee, top dit.  Echt super.

Had je maar meer moeten scoren tegen Emmen. :D

Geplaatst

Toch 2 leuke jonge spelers kunnen aantrekken, toch wel sterk voor een 4de divisionist.

169764091_Schermopname(43).png.24c727251660a8efb2ab428ccdd560f1.png

328290747_Schermopname(44).png.7b00c30b43409c83f283c0a079c92162.png

Geplaatst

Vitesse begin seizoen 2. Nieuw in de basis: Gorter (4 miljoen), Van Hecke (transfervrij), Naci (huur), Vidovic (huur) en Tillman (5 miljoen van Bayern II). Here we go :D 

Basis_Vitesse.thumb.png.c1066ec5feb0af075936e0f49e48fd6c.png

Had bijna Brobbey binnen voor maar 7/8 miljoen, alleen wilde meneer 200K+ salaris. Mijn grootverdiener is Manssverk met 61K.

Geplaatst
17 minuten geleden zei Thierryvane:

Vitesse begin seizoen 2. Nieuw in de basis: Gorter (4 miljoen), Van Hecke (transfervrij), Naci (huur), Vidovic (huur) en Tillman (5 miljoen van Bayern II). Here we go  

Had bijna Brobbey binnen voor maar 7/8 miljoen, alleen wilde meneer 200K+ salaris. Mijn grootverdiener is Manssverk met 61K.

Van Hecke :cheer:

Geplaatst

Onder de bezielende leiding van onze nieuwe Bergkamp mogen we straks voor de 3e keer op rij een CL finale spelen. De eerst ging verloren tegen Liverpool, de tweede werd gewonnen van Liverpool en we mogen het nu opnemen tegen PSG.

Nog nooit een dergelijke lange game gehad met Ajax. Meestal ben ik daar wel snel klaar mee. Maar ditmaal mijn eigen filosofie toegepast, onder het mom van: Ik wou dat Ajax het in het echt zo aanpakte. Veel jeugd de kans geven en doorselecteren wanneer dat mogelijk is/moet. Dit jaar al 150 mil binnen gehaald met de verkoop van Bassey (Juve) Alvarez (AC Milan) en Kudus ( Ac Milan).

Daar halen we dan ofwel oud spelers voor terug, of talenten. Het liefst Nederlands. Schuurs was vorig jaar al de vervanger van Timber en werd promp International. Gravenberch werd de vervanger van Klaassen. 

Eigenlijk wil ik Rijkhoff nog terug hebben, zodra ik Tresoldi van de hand kan doen. Maar ook Skye Vink heb ik nog achter de hand.

Heerlijke game. 

Geplaatst
8 uur geleden zei Bogatyr:

Van Hecke :cheer:

In mijn eerste game (voor mijn OneDrive foutje) had Brighton zijn contract met één jaar gelicht nadat ik hem benaderd had. Ditmaal wél bingo. Die mag de komende seizoenen blijven staan. Nu nog een andere Nederlandse CV.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Thierryvane:

Staat op de shortlist. Kan dat wat worden in FM?

Random PA (-75). Houdt in dat ie kan variëren tussen 120 en 150. Oftewel tussen Bart Schenkeveld en Lisandro Martinez. :D

Geplaatst
14 uur geleden zei Thierryvane:

Vitesse begin seizoen 2. Nieuw in de basis: Gorter (4 miljoen), Van Hecke (transfervrij), Naci (huur), Vidovic (huur) en Tillman (5 miljoen van Bayern II). Here we go  

Van Hecke _O_. Waarom switch je Nagalo als voetballende verdediger niet rechts en Van Hecke als centrale verdediger links? Zo lijkt Nagalo meer ruimte te hebben om te kunnen indribbelen en is Van Hecke de meest behoudendere speler naast Wittek. Of is dat omdat Van Ginkel op defensief staat? Kan ook zijn dat ik het verkeerd zie natuurlijk 

Geplaatst
40 minuten geleden zei Lensherr:

Van Hecke _O_. Waarom switch je Nagalo als voetballende verdediger niet rechts en Van Hecke als centrale verdediger links? Zo lijkt Nagalo meer ruimte te hebben om te kunnen indribbelen en is Van Hecke de meest behoudendere speler naast Wittek. Of is dat omdat Van Ginkel op defensief staat? Kan ook zijn dat ik het verkeerd zie natuurlijk 

Heel scherp, direct aangepast!

Geplaatst

Ik zit nog steeds in mijn Wrexham save. I.v.m. weinig tijd gaan we niet super hard. Seizoen 4 is net begonnen en we zitten in de Championship. Een zeer uitdagende competitie, die we helemaal niet slecht zijn begonnen. Echter miste er iets. Iets in het spel, iets in het resultaat. Het was allemaal niet slecht (plek 2 na 8 wedstrijden) maar allemaal overtuigend was het niet. De Targetman in geruild voor een Hangende Spits i.c.m. de schaduwspits. Maar echt lekker van de grond kwam het niet. Na 3 wedstrijden knullig en onverdiend puntverlies afgezakt naar plek 8, was ik klaar met de tactiek en heb de boel over de kop gegooid. 

Van een 4-1-3-1 naar een 2-4-1-3 opstelling gegaan. 

IF (A)                                   SS (A)                                IF (A)                            

CM (A)

Wingback (S)       Anker        -                 BWM         Winback (S) 

CV (D)  -  CV (D)

Sweeper Keeper 

Voor het eerst geprobeerd strikerless te spelen. 

De vuurdoop was uit bij Bournemouth, de nummer 4 in de competitie. 

Uitslag 0-5. Met vier doelpunten van mijn schaduwspits uit eigen jeugd. 

@Nom de Guerre zou trots zijn. Kan niet wachten om weer verder te gaan. 

Geplaatst

20230621091425_1.thumb.jpg.542daf26f7d24fd6d82fb657f6c97506.jpg

Is dit het bewijs dat je niet slim moet zijn om een goeie voetballer te zijn?

Geen enkele (belangrijke) mental stat boven 11, maar wel Championship speler van het seizoen in zijn debuutjaar. gewoon snel en groot