Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 23-6-2023 om 12:31 zei La Pulga:

Nee, heb heel wat spelers gratis gehaald  Maar dit was inderdaad in één van de FM's echt een eindbaas  

image.thumb.png.dd290b13d0a92127187eebebff44fa93.png

Zivkovic is een dikke miskoop, verder wel tevreden.

Wel Nederlands tintje maar ben altijd een fan van je aankoopbeleid

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Jammer, sterk begonnen, maar net niet gepromoveerd via kampioenschap.

De play-offs voor promotie begon goed met een 1-0 overwinning op Padro Eisden, maar tegen RC Mechelen (na 3 keer voor te staan) besloten de penalties jammer genoeg anders over ons lot.

Geplaatst

Heeft iemand al eens Branco van den Boomen gehaald in zn carrière met Ajax? Vind zn stats helemaal niet heel slecht als back-up. Qua salaris volgens mij ook goedkoper dan Grillitsch, alleen die kan ook als CV spelen. 

Nadeel vind ik overigen wel dat dat tegen koste gaat van een jeugdspeler met meer potentie, maar die op het moment zelf minder is. 

bewerkt door Bazoer

Geplaatst
1 uur geleden zei Bazoer:

Heeft iemand al eens Branco van den Boomen gehaald in zn carrière met Ajax? Vind zn stats helemaal niet heel slecht als back-up. Qua salaris volgens mij ook goedkoper dan Grillitsch, alleen die kan ook als CV spelen. 

Nadeel vind ik overigen wel dat dat tegen koste gaat van een jeugdspeler met meer potentie, maar die op het moment zelf minder is. 

Ja bij mij stond ie gewoon in de basis, heerlijke speler hoor :D 

Geplaatst

Niet normaal dat Ajax. Heitinga eruit gegooid, Wouter Vrancken (Genk) in. Sindsdien 16 potten op rij gewonnen totdat ze thuis verloren van Feyenoord met 1-0 door Alireza. Daardoor stonden we weer gelijk in punten. Laatste competitiewedstrijd:

Kam-pi-oe-nen.thumb.png.cf71cdb8bcea4048cd33f0a2bac23079.png

Kam-pi-oe-nen! _O_ 

Geplaatst
8 uur geleden zei Thierryvane:

Niet normaal dat Ajax. Heitinga eruit gegooid, Wouter Vrancken (Genk) in. Sindsdien 16 potten op rij gewonnen totdat ze thuis verloren van Feyenoord met 1-0 door Alireza. Daardoor stonden we weer gelijk in punten. Laatste competitiewedstrijd:

Kam-pi-oe-nen.thumb.png.cf71cdb8bcea4048cd33f0a2bac23079.png

Kam-pi-oe-nen!  

Lekker man! Twente op de valreep nog even AZ voorbij, ook keurig! :D 

Geplaatst
1 uur geleden zei Thierryvane:

#AlfredSchreuderBall

Lekker Thier! Al aankopen op het oog om de CL binnen te halen? 

Haal je vooral Nederlanders?

Geplaatst
1 uur geleden zei Dansmeister:

Lekker Thier! Al aankopen op het oog om de CL binnen te halen? 

Haal je vooral Nederlanders?

Kern moet wel Nederlands zijn, ja. Wil geen vreemdelingenlegioen. Daarom al Van de Ven gehaald, Gravenberch gehuurd en zojuist Emegha gekocht (ontsnappingsclausule van 13,75 miljoen). Brobbey moest maar 6 miljoen kosten maar vroeg 400K p/m salaris. Dat kunnen we niet betalen. Naci wilde ik ook maar vertrok op huurbasis naar fucking Köln.

Tofste speler van dit Vites is toch wel Manhoef. Twee seizoen lopen schitteren op rechtsbuiten en nu noodgedwongen op de linksback. Wat 'ie overigens perfect invult.

Manhoef.thumb.png.01dbda7e600bd30022ae5e66aff13242.png

Geplaatst

88ea2fa6d0fe93fdfae36889a400798b.png

Nog steeds in de race om 15e te blijven. Oekraïne en Oostenrijk gaan mij sowieso voorbij. Maar naar boven kijkend kunnen we Servië en Griekenland weer voorbij. Servië staan we voor en Servië is uitgeschakeld en datzelfde geldt ook voor Griekenland. We zitten dat vlak achter.

Zelf zit ik in de kwartfinale van de Champions League waar PSG de tegenstander is. Een gelijkspel in 1 van die wedstrijden is voldoende om 15e te blijven

Geplaatst

Weliswaar een vriendschappelijk potje, maar 70 schoten op goal heb ik nog nooit gehad...:classic_biggrin:

image.png.38550b572ebe37554ad28f1c23231540.png

Geplaatst

Classic FM. M’n tweede spits speelt na twee seizoenen z’n 50e wedstrijd en triggert daarmee een extra clausule van €600k. Uiteraard breekt hij in diezelfde wedstrijd z’n onderbeen en ligt hij er minimaal 8 maanden uit. ;e

Geplaatst

Klopt het dat spelers bij twee goals in een wedstrijd automatisch de penal claimen om zo een hattrick te kunnen maken?! Emegha heeft dit nu al twee keer geflikt en twee keer gemist. Kan ook helemaal geen penals nemen in FM. :cab: 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Thierryvane:

Klopt het dat spelers bij twee goals in een wedstrijd automatisch de penal claimen om zo een hattrick te kunnen maken?! Emegha heeft dit nu al twee keer geflikt en twee keer gemist. Kan ook helemaal geen penals nemen in FM.  

6c8173b4abe0e6a2ded18bc5313d95f6.png

Kun je uit zetten bij standaardsituaties en dan strafschoppen, hier onder

Geplaatst
7 uur geleden zei Thomassje123:

88ea2fa6d0fe93fdfae36889a400798b.png

Nog steeds in de race om 15e te blijven. Oekraïne en Oostenrijk gaan mij sowieso voorbij. Maar naar boven kijkend kunnen we Servië en Griekenland weer voorbij. Servië staan we voor en Servië is uitgeschakeld en datzelfde geldt ook voor Griekenland. We zitten dat vlak achter.

Zelf zit ik in de kwartfinale van de Champions League waar PSG de tegenstander is. Een gelijkspel in 1 van die wedstrijden is voldoende om 15e te blijven

87c1c3659bf37b4cbfed2b92c78d280b.png

eaa7bb4bd9b80bedfd82e04863ba9bc4.png

Job = done!

De overwinning in de thuiswedstrijd tegen PSG was voldoende om 15e te blijven. Het lijkt er op dat we die voorlopig nog wel vast houden

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

LSjJJqc.png

De drie achtervolgende teams bleven iets te goed bij, waardoor het spannend tot het eind bleef.

Geplaatst

image.thumb.png.fa7c35682127461d08728883b2f9e5fe.png

Na 3 seizoenen Werder kon ik deze uitdaging niet weigeren om een 35-jarige Haaland te coachen

Geplaatst
1 uur geleden zei Lensherr:

image.thumb.png.fa7c35682127461d08728883b2f9e5fe.png

Na 3 seizoenen Werder kon ik deze uitdaging niet weigeren om een 35-jarige Haaland te coachen

Goed brilletje hoor!

Geplaatst

Gaat het veel tijd kosten om een eigen club te maken en in de kelderklasse van Engeland te pleuren? Laatste weken toch meer FM aan het spelen en uitdaging Willem II is wel done.