Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.png.b81299d1872c62abd973fd6e91fd6cd7.png

Ik hoop wel dat ik er uit ga hoor, want dit kan echt niet :D 2e seizoen pas ook. 

Vooral de statistieken vind ik erg, score kan wel gebeuren.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Ik las een nieuwe feature van FM24: het is save game compatibel met FM23 saves?! Oftewel je kunt je FM23 game straks gewoon voortzetten in FM24?! 

Klopt dat?

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

image.png.b81299d1872c62abd973fd6e91fd6cd7.png

Ik hoop wel dat ik er uit ga hoor, want dit kan echt niet :D 2e seizoen pas ook. 

Vooral de statistieken vind ik erg, score kan wel gebeuren.

Wat is het thuis geworden? FM heeft er een handje van om je valse hoop te geven

Geplaatst
6 uur geleden zei Dansmeister:

Strikerless hebben jullie vast al helemaal uitgezocht in de podcast. Mensen hebben behoefte aan nieuw bloed. Niet een opa dat weer begint over het voetbal van Cruijff en Pep joh. ;)

Ik ben ouder 😉 give it a try

Geplaatst
25 minuten geleden zei Thomassje123:

Wat is het thuis geworden? FM heeft er een handje van om je valse hoop te geven

Dat moet nog gespeeld worden :D 

Geplaatst

image.thumb.png.a06f47fc3317ba3023c2795213c63e92.png

Een plek in de groepsronde is binnen. Nu nog kijken of we dit vast kunnen houden met meer en meer van de mindere goden in Europa. Liechtenstein ook wel grappig puur op een paar prima seizoenen van Vaduz.

Geplaatst
1 uur geleden zei Jeroen.:

image.thumb.png.a06f47fc3317ba3023c2795213c63e92.png

Een plek in de groepsronde is binnen. Nu nog kijken of we dit vast kunnen houden met meer en meer van de mindere goden in Europa. Liechtenstein ook wel grappig puur op een paar prima seizoenen van Vaduz.

Liechtenstein, het nieuwe IJsland!

Ik sta wel versteld van jullie voetbalkennis.

Zo frustrerend he. Twee keer promotie-play-offs, maar 2 keer eruit gaan. Wordt nog liever ontslagen!

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
7 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik zou er gewoon vol voor gaan. Je gaat een ongelofelijke zak geld krijgen en daarmee kan je wellicht wel veel transfervrije jongens binnen halen. Gaat natuurlijk enorm pittig worden maar brengt ook wel weer een extra uitdaging om erin te blijven dan. :D 

Even een dip gehad maar na een stevige teamtalk  toch 11 punten voor op nummer3, dus ik denk dat ik er niet aan ontsnap :p Zou wel graag de titel binnenhalen

En als PL lukt dan spelen we in een vervangstadium denk ik want mijn huidig heeft maar 5315 en aangezien we niet de eigenaar zijn gaan we het niet uibreiden

Geplaatst

image.png.cdd8853c4c87e81027c36fba6c961209.png

Haha, ik bracht die Jorgensen er in en dacht nog van als die scoort koop ik een shirt van hem...

Nu is het wel echt klaar.

Spoiler

image.thumb.png.a306b383167fa04241607ae0dd94f87f.png

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
22 minuten geleden zei La Pulga:

Haha, ik bracht die Jorgensen er in en dacht nog van als die scoort koop ik een shirt van hem...

Inhoud verbergen

Lekker hoor (y)

Geplaatst
2 minuten geleden zei Thomassje123:

Lekker hoor 

Heb trouwens Jorgensen niet eens ingeschreven voor de Deense competitie :D 

Krijg ook gelijk dit:

image.thumb.png.811ec88a820a9691bd32374c856bbf5e.png

@delichrisjij mag het zeggen.

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
5 uur geleden zei La Pulga:

Heb trouwens Jorgensen niet eens ingeschreven voor de Deense competitie :D 

Krijg ook gelijk dit:

image.thumb.png.811ec88a820a9691bd32374c856bbf5e.png

@delichrisjij mag het zeggen.

Ik zou naar United gaan, maar jij moet doen wat je zelf wilt.

Geplaatst
17 uur geleden zei AntiChrist7:

Ik heb meningen nodig: het is midden februari en we hebben een goeie kans om in de top 2 van de Championship te eindigen als de laatste 15 wedstrijden gaan zoals de eerste 30. Nu heb ik geen enkele speler die PL waardig is, of zelfs maar PL potentieel heeft op het eerste zicht. En we spenderen maar 150k per week aan lonen (terwijl de topclubs in de Championship 1.5m doen). Dus ook al zouden we een zak geld krijgen, kans is groot dat ik direct terug naar beneden pleur na een heel seizoen ingemaakt te worden, en daar kijk ik niet naar uit. Zeker niet omdat je maar 2 PL loans kan gebruiken terwijl ik er nu 6 gebruik...

Langs de andere kant is er natuurlijk die zak met geld, en is het bestuur van plan om een nieuw stadion te bouwen. En moesten ze dat aankondigen terwijl we in de PL spelen zou het wss wel groter zijn dan als we in de championship zitten

Ik zou er gewoon voor gaan, maar nu al wel - met je scouting - voorsorteren op een eventuele promotie. Ik denk dat je genoeg spelers kan scouten (die ook een werkvergunning kunnen/zullen krijgen) die het niveau omhoog trekken en zorgen dat je een redelijk elftal hebt staan volgend seizoen. Zullen niet veel Engelsen zijn haha, maar de ervaring leert dat je soms wel kwalitatief goede Schotse spelers kan halen. Vul dit aan met wat gescoute spelers (+ zoals je zelf al noemt, huurspelers) en je komt een heel eind.

Geplaatst
7 uur geleden zei La Pulga:

Inhoud verbergen

Stuur maar een fotootje als je zijn shirt besteld hebt!

Geplaatst

Sterk begin, mag ook wel met veruit de sterkste selectie. Ik wil Deportivo graag terugbrengen naar de (sub)top van Spanje, waar het ook hoort imo.

Schermopname (25).png

Geplaatst
10 uur geleden zei MarcFM1:

Ik zou er gewoon voor gaan, maar nu al wel - met je scouting - voorsorteren op een eventuele promotie. Ik denk dat je genoeg spelers kan scouten (die ook een werkvergunning kunnen/zullen krijgen) die het niveau omhoog trekken en zorgen dat je een redelijk elftal hebt staan volgend seizoen. Zullen niet veel Engelsen zijn haha, maar de ervaring leert dat je soms wel kwalitatief goede Schotse spelers kan halen. Vul dit aan met wat gescoute spelers (+ zoals je zelf al noemt, huurspelers) en je komt een heel eind.

Probleem daarmee is dat de reputatie boost pas tegen end juni/begin juli berekend wordt (en de game pas dan rekent dat je in de PL zit ook al is het al 2 maanden geweten), dus vaak heb je spelers die in mei of april nog niet willen komen en dus onder de radar verdwijnen.

Reputatie mag ook wel eens een rework krijgen in nieuwe fm's vind ik

EDIT: promotie is een feit. En tenzij we nog alle 3 matchen met 20 goals in totaal verliezen titel ook.

Wel spijtig want dit had de ultieme titelmatch kunnen zijn. Nu vieren we het wss ergens in Watford of ipswich ofzo...

20230630184148_1.jpg

bewerkt door AntiChrist7