Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei Visca:

Hoe zouden jullie in onderstaande tactiek het middenveld neerzetten? Ik wil de AMC eigenlijk als schaduwspits houden aangezien dat loopt als een trein, die maakt een vrachtwagenlading aan goals en assists.

Die twee erachter, daar twijfel ik meer over. Vinden jullie die twee goed voor de balans of heb ik met die rollen teveel spelers die hun positie de hele tijd verlaten?

image.png.a10c997a934d86e40819741d27da7b89.png

1 uur geleden zei Fantasy:

Ik heb een soortgelijke tactiek en formatie, maar dan met 2 VMC's als Segundo Volante in plaats van de RPM en BBM die je nu als CM geposteerd hebt. Die zijn allebei redelijk beweeglijk bij mij, maar dat vind ik zelf juist wel prettig. Heb daarom wel maar één Ball Playing Defender en één gewone centrale verdediger om dat iets te balanceren. 

Ik heb het bij mijn tactiek ook ongeveer zo opgelost. Had hetzelfde en werd aan alle kanten weg gecounterd. Nu het naar een RPM op DM en een Segundo Volante op ondersteunen omgezet en het gaat echt weer lekker. Zelf speel ik met 2 Centrale Verdedigers ipv BPD door de RPM die ik er voor heb.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

20230727144601_1.thumb.jpg.4053bdb3e3ec0a78be66d3097910468f.jpg

Ik was er al een beetje bang voor. Toch een iets te smalle selectie, althans op het middenveld. Tel daarbij op dat Endrick geblesseerd was, die bij mij als AMC speelt en het enige wat ik daarna kon hopen was geen verlenging te hoeven spelen.

Die kwam er helaas wel, Die duurde helaas net 2 minuten te lang, waardoor Spurs zich mag gaan opmaken voor de CL finale en wij afdruipen.

Toch trots op de boys, in 2 jaar tijd van nummer 7. Bundesliga naar winnaar Confetti league, halve finalce CL en een meer dan verdiende Bundesliga titel met 8 punten voorsprong op Bayern. 

Geplaatst

Wil  met PSV een (zoveel mogelijke jeugd) save beginnen maar nu zag ik dat ze maar een budget van +- 25mil hebben terwijl ze Gakpo en Madueke verkocht hebben dus zou t eigelijk iets van 80 of meer moeten zijn iemand die weet hoe da zit 

bewerkt door Mark Hughes

Geplaatst
6 minuten geleden zei Mark Hughes:

Wil  met PSV een (zoveel mogelijke jeugd) save beginnen maar nu zag ik dat ze maar een budget van +- 25mil hebben terwijl ze Gakpo en Madueke verkocht hebben dus zou t eigelijk iets van 80 of meer moeten zijn iemand die weet hoe da zit 

Maakt toch niet uit als je met zoveel mogelijk jeugd wil spelen? Niet alles van transfers vloeit zomaar de kas in. Kijk PSV in het echt, hebben versterkingen nodig maar kunnen niemand meer halen.

Geplaatst

@Mark Hughes Daarnaast is de financiële situatie van PSV in de game een stukje beter dan in het echt. Ik heb in het eerste jaar voor €95M kunnen kopen en 'maar' voor €72M verkocht. Het tweede jaar is het transferbudget zonder verkopen ook weer 20M. 

Geplaatst
28 minuten geleden zei Willem:

@Mark Hughes Daarnaast is de financiële situatie van PSV in de game een stukje beter dan in het echt. Ik heb in het eerste jaar voor €95M kunnen kopen en 'maar' voor €72M verkocht. Het tweede jaar is het transferbudget zonder verkopen ook weer 20M. 

kwam je niet zwaar in de min dan ik heb 25 miljoen en wil eigelijk zoveel mogelijk met jeugd beginnen en evt talentjes kopen voor weinig en veel winst proberen te maken 

Geplaatst

Iemand hier ervaring met het spelen in zuid amerika en dan specifiek met Boca Juniors?

dingen waar ik op moet letten, eyewatchers op het gebied van spelers bijvoorbeeld.

Geplaatst

Dat is me vaste linksback, maar zit nu op zijn 18e al te zeuren dat die naar grotere club wil

Geplaatst
14 uur geleden zei Mark Hughes:

kwam je niet zwaar in de min dan ik heb 25 miljoen en wil eigelijk zoveel mogelijk met jeugd beginnen en evt talentjes kopen voor weinig en veel winst proberen te maken 

We hebben een balans van 61 miljoen. Daarnaast hebben we door transfers van Scott, Singo, Diaz en Sutalo veel waarde toegevoegd aan het team. Is Saibari bij jou ook zo goed trouwens?

Geplaatst

@AntiChrist7 Je kan bij de competitieregels kijken hoe het zit met plaatsing voor Europa. De topcompetities hebben veel meer plekken in de CL en EL waardoor de ECL maar 1 plekje oplevert.

image.png.e025571c9980e8a610da9c83c080953d.png

Geplaatst
2 uur geleden zei SpartaPiet:

Iemand hier ervaring met het spelen in zuid amerika en dan specifiek met Boca Juniors?

dingen waar ik op moet letten, eyewatchers op het gebied van spelers bijvoorbeeld.

Ik heb twee jaar geleden met ze gespeeld. Ik vind het leukst om zoveel mogelijk Argentijnen in het team te hebben en dan de meeste buitenlanders te verkopen. Misschien weet @ElPrincipito er meer over te zeggen.

Geplaatst

Weet iemand nog een truc om een belangrijke speler die z'n contract niet wil verlengen toch te verleiden om dit wel te doen? Kom niet verder dan de zaakwaarnemer die direct zegt dat hij niet wil verlengen. 

Geplaatst
22 minuten geleden zei Bazoer:

Weet iemand nog een truc om een belangrijke speler die z'n contract niet wil verlengen toch te verleiden om dit wel te doen? Kom niet verder dan de zaakwaarnemer die direct zegt dat hij niet wil verlengen. 

Geduld, als het door interesse van andere clubs komt open dat deze interesse verdwijnt.

Als zijn contract gaat aflopen heb je waarschijnlijk pech. Mijn absolute sterspeler heeft anderhalf jaar van tevoren aangekondigd transfervrij te willen vertrekken als ik geen bieding van Inter zou accepteren en die gaat over 10 maanden daadwerkelijk uit zijn contract lopen. Helaas.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Visca:

Geduld, als het door interesse van andere clubs komt open dat deze interesse verdwijnt.

Als zijn contract gaat aflopen heb je waarschijnlijk pech. Mijn absolute sterspeler heeft anderhalf jaar van tevoren aangekondigd transfervrij te willen vertrekken als ik geen bieding van Inter zou accepteren en die gaat over 10 maanden daadwerkelijk uit zijn contract lopen. Helaas.

Dat heb ik nu ook met 2 spelers. 1 speler wil al 3 seizoenen geen nieuw contract tekenen. Dan verkoop ik ze allebei maar. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Bazoer:

Dat heb ik nu ook met 2 spelers. 1 speler wil al 3 seizoenen geen nieuw contract tekenen. Dan verkoop ik ze allebei maar. 

Bij mij lukt het met de meeste nog wel om ze te laten bijtekenen, dat komt dan het vaakst doordat interesse in hen opdroogt en ze op een bepaald moment weer happy zijn en wel willen tekenen. Bij die sterspeler van mij gaat het niet meer goedkomen, die heeft als status "Leaving on a free transfer on 30/6/2031", volgens mij is dat onherroepelijk in FM. Ik ga hem niet verkopen, heb ruim 350 miljoen op de bank en kom liever verder in de CL met/dankzij hem dan dat ik was centjes vang met zijn verkoop :)

Geplaatst

Hier ook mensen die wat verder in de game zijn en een heel scala aan topkeepers bij de club rond hebben lopen? Er lijken in mijn game onevenredig veel hele goede keeper regens te zijn, of ze zijn te makkelijk/goedkoop op te pikken of zo.