Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Utrecht was niets, en er zijn nog wel enkele clubs de revue gepasseerd. Een paar keer had ik het spel opnieuw opgestart om toch maar weer een club te vinden die bij me past en waar ik spelplezier terug kan vinden. Soms staarde ik wel 10 minuten naar het scherm waar ik een club moest kiezen, maar ik had er geen zin meer in. Dan deed ik maar het willekeurig kiezen en plots kwam er Sparta Praag te staan. In Tsjechië had ik nog nooit gemanaged en dit leek me wel een uitstekende kans om dat eens te proberen. De competitie lijkt een beetje op die van België. 30 competitiewedstrijden tot aan de play-offs. In die play-offs zitten zes teams die één keer tegen elkaar spelen, dus vijf wedstrijden spelen in de kampioensgroep.

In het eerste seizoen won ik eigenlijk gemakkelijk de competitie. De play-offs moesten nog beginnen, maar toch was ik al kampioen.

image.thumb.png.2115aa474159fd816ef214a351b8e821.png

Slavia Praag had een iets minder seizoen en eindigde in de groep nog op een derde plaats.

image.thumb.png.ca1b7716130d3da2ded925778cabca51.png

Ik kreeg een aardig transferbudget in het begin van het seizoen. Vitek kwam voor 1 miljoen over van manchester United. De doelman is momenteel wel uitgeleend aan Aberdeen, voor het tweede seizoen. Ook zocht ik versterking voor de centrale as van de verdediging. Jakub Brabec kwam als winnaar uit de bus en kwam over van Aris. Umtiti zag het ook zitten om even te komen voetballen in de hoofdstad. Verder waren er nog aanwinsten zoals Popovic, een keeper, en Lucas Stassin van Anderlecht.

image.png.b5f839a45ea4cec2edf9c0b20cfae29a.png

In de Champions League was dit ons parcours en nadien ook de Europa league:

image.thumb.png.dbf955c736cae6147f3118b01fb664e2.png

Nog veel werk aan de winkel om in Europa iets te gaan betekenen, maar dat zal wel goed komen.

Aan het begin van het tweede seizoen wisten we met Cerny en Jaros nog twee Tsjechen vast te leggen. Cerny wordt gehuurd maar komt na het seizoen definitief over. Mats Rits en Antonio Nusa komen over van Club Brugge en in de verdediging kwam Cozza over van Wolfsburg voor een peulenschil. Verder was er ook nog genoeg budget voor Sabella en Zaper.

image.png.79b527fb32ad599fe6a87c10fa97c7c4.png

In de jeugd kwam deze jongen piepen. Mag nu al proeven van het hoogste niveau.

image.thumb.png.977cc83c723787023b98c9df21c9ece8.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
4 uur geleden zei JaimeFM:

Dank jullie wel! Ik ga toch wat sleutelen aan m’n huidige tacktiek! 

En een paar uur later staan we weer 4e, met een 0-0 uit bij Villarreal in de CL. Tevens een mooie overwinning van 6-1 op Rapid Wien (oefen), 2-0 op Roda JC en 1-4 bij sc Heerenveen. :-D

Geplaatst

Kan iemand Sparta Praag Kits maken voor mij? Je krijgt Carte Blanche.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Bogatyr:

Kan iemand Sparta Praag Kits maken voor mij? Je krijgt Carte Blanche.

137980_1.png.b12382716302262548c2717f77a00ed5.png

Als dit goed genoeg voor je is (voorbeeld)  wil ik er wel maken 

bewerkt door Copywriter

Geplaatst
2 minuten geleden zei Copywriter:

137980_1.png.b12382716302262548c2717f77a00ed5.png

Als dit goed genoeg voor je is wil ik er wel maken 

Ja tuurlijk goed genoeg. Wel de typische kleuren natuurlijk van Sparta.Pr.

Geplaatst

Drie keer op rij de CL gepakt met Maccabi Tel-Aviv, maar het begint te kriebelen... Aan de ene kant heb ik nog een aantal talenten die op het punt staan door te breken, maar aan de andere kant ben ik wel een beetje klaar in Israël. 

Geplaatst
47 minuten geleden zei Bogatyr:

Ja tuurlijk goed genoeg. Wel de typische kleuren natuurlijk van Sparta.Pr.

Bij deze wat shirts en alternatieve shirts. 

Je moet nog wel een xml file maken.

476_1.png

476_2.png

476_2 (alt).png

476_1 (alt2).png

476_1 (alt).png

bewerkt door Copywriter

Geplaatst
8 minuten geleden zei Copywriter:

Bij deze wat shirts en alternatieve shirts. 

Je moet nog wel een xml file maken.

476_1.png

476_2.png

476_2 (alt).png

476_1 (alt2).png

476_1 (alt).png

Bedankt ! Morgen installeren :classic_biggrin:

Geplaatst

image.thumb.png.126607fd29a241085a3f094b105aaa56.png

Na 2 seizoenen Club Brugge lijkt dit wel een mooie stap. Ga er over nadenken en misschien Ajax terug een beetje Nederlandser maken en eigen jeugd

Geplaatst
2 minuten geleden zei Dansmeister:

Nieuwe game Thier? Aankoopies gedaan?

Na de CL-winst met Vitesse een nieuwe game gestart met Halberstadt. Maar LLM (Regionalliga) blijkt toch niet helemaal mijn ding te zijn en dus met Union begonnen. Zal vanavond wat screentjes droppen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Thierryvane:

Na de CL-winst met Vitesse een nieuwe game gestart met Halberstadt. Maar LLM (Regionalliga) blijkt toch niet helemaal mijn ding te zijn en dus met Union begonnen. Zal vanavond wat screentjes droppen.

LLM mooiste wat er is voor mij. Vanavond even het CH seizoen afmaken en dan hopen op PL.

Geplaatst

image.thumb.png.852c57df11834e7d5a80f62b8f690a89.png

2 seizoenen Club Brugge waar in ik 1 Europese prijs, 2 landstitels, 1 beker en 2 Supercups heb gewonnen. Doen of niet? Ajax blijft toch een mooie stap. Als ik de selectie bekijk denk ik aan een centrale verdediger en een segundo volante of een defensieve middenvelder bij te halen. Namen als Van de Ven, Mees Hilgers, Ryan Gravenberch of Wouter Goes lijken mij interessante aankopen voor die positie's

Geplaatst
1 uur geleden zei Lensherr:

image.thumb.png.852c57df11834e7d5a80f62b8f690a89.png

2 seizoenen Club Brugge waar in ik 1 Europese prijs, 2 landstitels, 1 beker en 2 Supercups heb gewonnen. Doen of niet? Ajax blijft toch een mooie stap. Als ik de selectie bekijk denk ik aan een centrale verdediger en een segundo volante of een defensieve middenvelder bij te halen. Namen als Van de Ven, Mees Hilgers, Ryan Gravenberch of Wouter Goes lijken mij interessante aankopen voor die positie's

Als het puur om uitdaging gaat, win je hier niks mee. Bij Ajax moet je jaarlijks kampioen worden. Geld zat, dus Europees is ook (snel) veel mogelijk. Dan is subtop Duitsland bijvoorbeeld leuker denk ik. 

bewerkt door Bazoer

Geplaatst

Prima 2e seizoen. Doordat we CL mochten spelen, ook financieel een stapje gezet. Blijft wel een lastige competitie met Rode Ster en Partizan die vrijwel elke wedstrijd ook winnen. Kijken of we wat talenten of betere spelers van ze af kunnen snoepen.

20230802144428_1.thumb.jpg.fb37808b69d031ec212cc515442bd8b4.jpg

Geplaatst
15 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Prima 2e seizoen. Doordat we CL mochten spelen, ook financieel een stapje gezet. Blijft wel een lastige competitie met Rode Ster en Partizan die vrijwel elke wedstrijd ook winnen. Kijken of we wat talenten of betere spelers van ze af kunnen snoepen.

20230802144428_1.thumb.jpg.fb37808b69d031ec212cc515442bd8b4.jpg

Lekker mannnnnn. Wat zijn nu je beste spelers dan? :D 

Geplaatst

Hier bezig met een save met Ajax. Gebruik de nieuwe selecties. Uiteindelijke doel is om met een volledig Nederlands en eigen opgeleid team de CL te winnen. 

Dit zal ik met stappen gaan doen. Eerste stap is het nationaliseren van de selectie. Vervolgens daarmee de CL te winnen en tot slot de eigen talenten beetje bij beetje door te laten schuiven. 

Natuurlijk zal het doorschuiven van talenten per direct al gebeuren.

Seizoen 1 er nu op zitten. Makkelijk kampioen geworden en in de EL in de kwart finale uitgeschakeld door Liverpool. In de KNVB Beker ook in de kwart finale uitgeschakeld door Sparta Rotterdam.

Inkomende transfers seizoen 1:

Josip Sutalo 28M

Pascal Struijk 35M

Million Manhoef 8,25M

Marcos Leonardo 22,5M

Jerdy Schouten 6,25M

Donny van de Beek 12,75M

Julian Rijkhoff 11M

Uitgaande transfers seizoen 1:

Mohamed Daramy 7,75M

Remko Pasveer 525K

Edson Alvarez 50M

Benieuwd naar seizoen 2. Zal weer een drukke transferperiode worden.

Geplaatst
1 minuut geleden zei chrisje1993:

Hier bezig met een save met Ajax. Gebruik de nieuwe selecties. Uiteindelijke doel is om met een volledig Nederlands en eigen opgeleid team de CL te winnen. 

Dit zal ik met stappen gaan doen. Eerste stap is het nationaliseren van de selectie. Vervolgens daarmee de CL te winnen en tot slot de eigen talenten beetje bij beetje door te laten schuiven. 

Seizoen 1 er nu op zitten. Makkelijk kampioen geworden en in de EL in de kwart finale uitgeschakeld door Liverpool. In de KNVB Beker ook in de kwart finale uitgeschakeld door Sparta Rotterdam.

Josip Sutalo 28M

Pascal Struijk 35M

Million Manhoef 8,25M

Marcos Leonardo 22,5M

Jerdy Schouten 6,25M

Donny van de Beek 12,75M

Julian Rijkhoff 11M

Mohamed Daramy 7,75M

Remko Pasveer 525K

Edson Alvarez 50M

Ik vind de eerste zin van je post erg verwarrend in combinatie met je profielfoto. :D 

Geplaatst
1 minuut geleden zei chrisje1993:

Josip Sutalo 28M

Pascal Struijk 35M

Million Manhoef 8,25M

Marcos Leonardo 22,5M

Jerdy Schouten 6,25M

Donny van de Beek 12,75M

Julian Rijkhoff 11M

Mohamed Daramy 7,75M

Remko Pasveer 525K

Edson Alvarez 50M

Chris gaat het wel goed met je? Een save met Ajax?

Geplaatst
1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Chris gaat het wel goed met je? Een save met Ajax

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Ik vind de eerste zin van je post erg verwarrend in combinatie met je profielfoto. :D 

Hahaha ik snap jullie reactie's. De reden voor Ajax is gekomen doordat dit een selectie is die opnieuw opgebouwd moet worden. Feyenoord speel ik standaard mee. En het scheelt als het allemaal niet lukt dan maakt het ook niet uit want het is Ajax ;) .

Geplaatst
49 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Lekker mannnnnn. Wat zijn nu je beste spelers dan? :D 

Poeh lastig. Ik denk, gekeken naar waarde voor dit team, onderstaande jongen. Heeft 2 hele grote seizoenen gehad en toen kwam Nottingham met een bod van 9,5 miljoen met bonus en 30% dooverkoop. Dus zojuist verkocht:

20230802155658_1.thumb.jpg.f763bfd511419d1e967a248e26a68980.jpg

Afgaande op mijn assistent zou dit nu mijn beste speler moeten zijn:

20230802155806_1.thumb.jpg.783e5d171ed5f4db9055c36090c71ecb.jpg

Vorig jaar voor 625K overgenomen van AIK Topola. Doet het meer dan uitstekend. En zojuist deze Brazilliaan binnen gehaald: Met 6,5 miljoen wel serieus geld voor neer gelegd, maar ik zie dan ook een hele belangrijke speler in hem en hij neemt daarmee 1 van de 4 buitenland posities in:

20230802155930_1.thumb.jpg.772de89d51998823169af273c68b25b5.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Poeh lastig. Ik denk, gekeken naar waarde voor dit team, onderstaande jongen. Heeft 2 hele grote seizoenen gehad en toen kwam Nottingham met een bod van 9,5 miljoen met bonus en 30% dooverkoop. Dus zojuist verkocht:

20230802155658_1.thumb.jpg.f763bfd511419d1e967a248e26a68980.jpg

Afgaande op mijn assistent zou dit nu mijn beste speler moeten zijn:

20230802155806_1.thumb.jpg.783e5d171ed5f4db9055c36090c71ecb.jpg

Vorig jaar voor 625K overgenomen van AIK Topola. Doet het meer dan uitstekend. En zojuist deze Brazilliaan binnen gehaald: Met 6,5 miljoen wel serieus geld voor neer gelegd, maar ik zie dan ook een hele belangrijke speler in hem en hij neemt daarmee 1 van de 4 buitenland posities in:

20230802155930_1.thumb.jpg.772de89d51998823169af273c68b25b5.jpg

Ratkov heb ik gehad bij Utrecht (volgens mij) groeide uit tot een lekker spitsje hoor. Staat in real life ook op het punt de overstap naar Salzburg te maken, dat betekend meestal één ding: he got talent. :D 

Geplaatst

Nou, qua talent uit de jeugdopleiding kan dit wel tellen. Op !7! posities een 9..

272444945_Schermopname(62).png.8ecc9aa5c8ab9002a40ba31bbed70826.png