Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Zo, net toch een lekkere verassing met Helmond Sport.

Tijdens de winterstop van het eerste seizoen, transfervrij Joost van Aken kunnen vastleggen.

Ook nog eens voor 60K per jaar!

Dat is gewoon een aankoop waarmee ik de komende 4/5 jaar vooruit kan, zelfs in de eredivisie.

Ik probeer deze save-game wel een beetje realistisch te houden.

Dus niet talenten over de hele wereld vastleggen, want dat zou in het echt ook niet gebeuren.

Maar, een beetje de rejects van de eredivisie vast leggen voor de eerst komende jaren en zodoende de club eerst op te bouwen.

Lorentzen is trouwens wel een beest.

21 goals in 17 wedstrijden. :D

Geplaatst

Zo blijft de uitdaging in het spel, toch? ;c

@Lensherr Zonde dat je overweegt te stoppen met je novelle en daarmee de game. Ik heb er juist enorm veel plezier in om succes te boeken met de Scandinaviërs, ze daardoor voor goed geld te verkopen en er weer een talentvolle Scandinaviër voor terughalen.

bewerkt door Marvin

Geplaatst

Ale, nog eens kampioen gespeeld in provincie Oost-Vlaanderen. Hopelijk kan ik mij nu wel settelen.

Dit komt omdat de 2 andere titelkandidaten steken lieten vallen, waaronder een dramatische 1-1 van Zottegem.

1335448793_Schermopname(65).thumb.png.5364d3561904dd7eb53baf1130a46c2d.png

1650386125_Schermopname(66).png.7a9d749837f297286da7c6724ff3273e.png

Geplaatst
10 minuten geleden zei Marvin:

Zo blijft de uitdaging in het spel, toch? 

@Lensherr Zonde dat je overweegt te stoppen met je novelle en daarmee de game. Ik heb er juist enorm veel plezier in om succes te boeken met de Scandinaviërs, ze daardoor voor goed geld te verkopen en er weer een talentvolle Scandinaviër voor terughalen.

Achja, het is gewoon een teken dat de tactiek heel goed werkt, toch? :D Verlies in Europa wel te vaak overigens dus dat is nog wel een aandachtspuntje, vooral in eigen huis. Nu ook 0-1 verloren van Feyenoord dankzij een excellerende Bullaude die als valse nummer 9 geposteerd staat.

Geplaatst

Zo ziet mijn selectie er na een kampioenschap, beker en een halve finale CL er uit. Dit wordt een leuke transferzomer. :D

Scherm­afbeelding 2023-08-11 om 16.01.17.png

Scherm­afbeelding 2023-08-11 om 16.01.31.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Marvin:

Zo blijft de uitdaging in het spel, toch? ;c

Weet je wat het is. Ik heb daar ook een realism database mee gebruikt en de leuke scandinavische spelers kiezen dan liever voor de stap in Europa bij een beloftenelftal. Daarnaast merk ik ook dat daardoor ploegen nooit een hoog bedrag gaan spenderen aan een speler uit Denemarken. De salarissen zijn ook beperkt als ook de inkomsten in het algemeen en dat haalt ook het plezier uit mijn save en ook het niet door kunnen spelen uiteraard. Er zijn dan ook nog enkele foutjes dat ik op merk zoals KV Mechelen dat Europees zit te spelen zonder dat ze Europees behaald hebben..

Geplaatst
7 minuten geleden zei Lensherr:

Weet je wat het is. Ik heb daar ook een realism database mee gebruikt en de leuke scandinavische spelers kiezen dan liever voor de stap in Europa bij een beloftenelftal. Daarnaast merk ik ook dat daardoor ploegen nooit een hoog bedrag gaan spenderen aan een speler uit Denemarken. De salarissen zijn ook beperkt als ook de inkomsten in het algemeen en dat haalt ook het plezier uit mijn save en ook het niet door kunnen spelen uiteraard. Er zijn dan ook nog enkele foutjes dat ik op merk zoals KV Mechelen dat Europees zit te spelen zonder dat ze Europees behaald hebben..

image.thumb.png.4f1789594d5e3afdb6aa91a0065a1376.png

Oke het is één van mijn smaakmakers maar niet onvervangbaar.

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.4f1789594d5e3afdb6aa91a0065a1376.png

Oke het is één van mijn smaakmakers maar niet onvervangbaar.

Mooi bedragje daar kan je wel wat mee in Denemarken

Geplaatst
3 minuten geleden zei Lensherr:

Mooi bedragje daar kan je wel wat mee in Denemarken

Bedoelde er inderdaad ook mee te zeggen dat het opzich wel mee valt met hoe weinig andere clubs betalen. Moet wel toegeven dat deze speler zo multi-functioneel is als de pest en echt geweldig heeft gepresteerd afgelopen seizoen, maar even om aan te geven dat het wel mogelijk is. Deze speler is er ook pas een jaartje.

Geplaatst
13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Bedoelde er inderdaad ook mee te zeggen dat het opzich wel mee valt met hoe weinig andere clubs betalen. Moet wel toegeven dat deze speler zo multi-functioneel is als de pest en echt geweldig heeft gepresteerd afgelopen seizoen, maar even om aan te geven dat het wel mogelijk is. Deze speler is er ook pas een jaartje.

Natuurlijk. Ik heb games gehad met Nordsjaelland, Molde en die bedragen zijn zeker mogelijk. Het is alleen dat die realism database van daveincid heeft echt heel veel aangepast op dat gebied. Dus ik krijg voor spelers die ik 3 miljoen aankoop een bedrag binnen van 2 miljoen en die zijn dan kwaad dat ze niet mogen vertrekken naar het buitenland. Terwijl ik dan zonder die database wellicht voor diezelfde speler 8 tot 10 miljoen krijg op dat moment en als ik dat weiger zou die zonder die database niet zo snel van streek zijn. Die database heeft ook positieve dingen maar ook negatieve. Hierdoor vermaak ik me ook meer in mijn Brugge save

Geplaatst
7 uur geleden zei JadabaJD:

Zo, net toch een lekkere verassing met Helmond Sport.

Tijdens de winterstop van het eerste seizoen, transfervrij Joost van Aken kunnen vastleggen.

Ook nog eens voor 60K per jaar!

Dat is gewoon een aankoop waarmee ik de komende 4/5 jaar vooruit kan, zelfs in de eredivisie.

Ik probeer deze save-game wel een beetje realistisch te houden.

Dus niet talenten over de hele wereld vastleggen, want dat zou in het echt ook niet gebeuren.

Maar, een beetje de rejects van de eredivisie vast leggen voor de eerst komende jaren en zodoende de club eerst op te bouwen.

Lorentzen is trouwens wel een beest.

21 goals in 17 wedstrijden.

Ik had Joost van Aken met Den Bosch ook vastgelegd, op amateurbasis zelfs. ;c

Geplaatst
1 uur geleden zei TheRealOne:

Ik had Joost van Aken met Den Bosch ook vastgelegd, op amateurbasis zelfs. ;c

Deze optie had ik ook, maar ik wou hem meteen een contract aanbieden zodat die niet gratis opgepikt word na een aantal goede wedstrijden.

Gepromoveerd met Helmond Sport nu, en nu begint de echte uitdaging.

Een team opbouwen met de weinige financien die ik heb.

Nick Kuipers en Michiel Kramer gratis kunnen oppikken.

Probeer nu nog een leuke AMC, VM en RWB te vinden.

Genoeg salaris budget over, maar ik wil nog geen grote salarissen aanbieden.

Probeer een beetje rond de 100.000 per jaar te hangen, maar niet meer.

Verwacht tot ik gewoon weer tot eind Augustus moet wachten voordat de goede en gratis huurlingen beschikbaar worden.

Geplaatst

Na 5,5 jaar Bij Dortmund gewerkt te hebben en 2x kampioen + 2x CL gewonnen te hebben (Bayern is gewoon te dominant) Vond ik het tijd worden voor wat anders en kwam ik bij Barnsley uit. Zij stonden 23ste toen ik kwam en zijn toen de weg omhoog gegaan. Na goede verkopen gedaan te hebben (Engelse spelers verkopen op Championship niveau is goud geld) kon ik goedkoop spelers halen die net zo goed waren of goed konden worden. Zoals je hieronder kan zien heb ik een wonder verricht :D

image.thumb.png.43ca1fc0ed35addbe6791d137131c98c.png

image.thumb.png.eefa5b34efb42b5d2ffa4b78fdc9517a.png

image.png.8fb1ca34f4281400f9bbf2251aead67c.png

En nu maar hopen dat ik niet afgeslacht wordt in de PL ;c

Geplaatst
8 uur geleden zei JadabaJD:

Deze optie had ik ook, maar ik wou hem meteen een contract aanbieden zodat die niet gratis opgepikt word na een aantal goede wedstrijden.

Gepromoveerd met Helmond Sport nu, en nu begint de echte uitdaging.

Een team opbouwen met de weinige financien die ik heb.

Nick Kuipers en Michiel Kramer gratis kunnen oppikken.

Probeer nu nog een leuke AMC, VM en RWB te vinden.

Genoeg salaris budget over, maar ik wil nog geen grote salarissen aanbieden.

Probeer een beetje rond de 100.000 per jaar te hangen, maar niet meer.

Verwacht tot ik gewoon weer tot eind Augustus moet wachten voordat de goede en gratis huurlingen beschikbaar worden.

Misschien zijn Jimi Taurianen of Boris van Schuppen beschikbaar voor de AMC positie, die heb ik allebei aan het begin van het tweede seizoen gratis opgepikt. Van Schuppen heb ik na 5 jaar laten gaan en Taurianen na 3 jaar. Taurianen is ondertussen een prima speler, die kan zo in de subtop van de Eredivisie mee als basisspeler.

Geplaatst

Het is echt verre van een wereldtopper, maar langzaam aan toch wel een van m'n favoriete newgens in m'n team aan het worden. ;c

e4a8552fc09802c1d2ac8fd19fd99872.png

Stel 'm regelmatig op tegen de kleinere clubs als ik moet rouleren, of hij komt met z'n snelheid er in als invaller tegen een vermoeide verdediging. Hij is gewoon heel effectief ;c

70f7c5b3938d5e4341df8de37fb3f8e4.png