Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei Jespresso:

Hahaha die 2-5 tegen Bayern, makkie joh. Dat is een achterlijke ploeg, in mijn save hadden ze ook Kvara gehaald.

Bijzondere namen inderdaad (Conceicao), hebben ze nog wat aardige jeugdspelers?

Eigenlijk niet, het enkele goede talent wat ze hebben komt van een andere club af, of het buitenland.

Dit is het grootste Nederlandse talent wat ze hebben, denk ik. Heb ik van ADO overgekocht en weer doorverkocht aan Feyenoord. ;c

3c6a5886103b44f0e7a55ce9393df6fd.png

Deze Portugees staat onder belangrijk personeel als groot talent, maar die komt van Vitoria de Guimaraes af.

c64e60d9f9724aa8249bd3c84eeb17f2.png

Ik denk dat dit de beste speler uit de Feyenoord-jeugd is geweest tot nu toe. Heb ik direct overgekocht een daarna zes seizoenen lang uitgeleend ;c

04b7d4f2cdacc6932cb260ce0f35eede.png

En deze Australiër telt als zelf opgeleid volgens de regels. Hebben ze een paar miljoen aan uitgegeven en voor 90 miljoen doorverkocht aan United :D 

a81068b501bcd0c80de6cd47a44c0305.png

De meeste toptalenten komen deze game van AZ, PSV zo nu en dan ook nog wel, Feyenoord helemaal niks en Ajax ook af en toe, maar die breken gewoon nooit door daar.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
10 minuten geleden zei TheRealOne:

Eigenlijk niet, het enkele goede talent wat ze hebben komt van een andere club af, of het buitenland.

Dit is het grootste Nederlandse talent wat ze hebben, denk ik. Heb ik van ADO overgekocht en weer doorverkocht aan Feyenoord.

3c6a5886103b44f0e7a55ce9393df6fd.png

Deze Portugees staat onder belangrijk personeel als groot talent, maar die komt van Vitoria de Guimaraes af.

c64e60d9f9724aa8249bd3c84eeb17f2.png

Ik denk dat dit de beste speler uit de Feyenoord-jeugd is geweest tot nu toe. Heb ik direct overgekocht een daarna zes seizoenen lang uitgeleend

04b7d4f2cdacc6932cb260ce0f35eede.png

En deze Australiër telt als zelf opgeleid volgens de regels. Hebben ze een paar miljoen aan uitgegeven en voor 90 miljoen doorverkocht aan United  

a81068b501bcd0c80de6cd47a44c0305.png

De meeste toptalenten komen deze game van AZ, PSV zo nu en dan ook nog wel, Feyenoord helemaal niks en Ajax ook af en toe, maar die breken gewoon nooit door daar.

Dat is inderdaad wel tegenvallend en opvallend weinig, ja. Hier Feyenoord veel goede, Ajax nauwelijks en PSV ook veel. 

Deze gast kwam uit de Volendam jeugd. Grieks/Nederlands

03cd9cc2781ec51fd0904be97ec32a1b.png

Die van Feyenoord moet ik ff opnieuw scouten, edit ik zo wel hierin

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Austria Wien heeft 3 punten aftrek ja maar LASK vind ik dan toch net wat leukere club en mooiere kits (helemaal omdat ik gebruik maar van de DF11 facepacks voor newgens en de kits van Juventus daarin verwerkt zijn). Sowieso is de uitdaging er wel omdat Red Bull Salzburg veruit de beste selectie heeft en het meeste geld. In seizoen één speelt Sesko er ook nog maar verkast na het seizoen voor 24 miljoen naar Leipzig waardoor zij wederom extra financiële middelen tot hun beschikking hebben. Zover ik nu gezien heb ook prima regels mbt buitenlanders dus dat is fijn.

Hongarije ook over nagedacht, maar in Oostenrijk toch net wat meer reputatie om iets betere spelers te halen. Ik denk dat de tegenstand in iets grotere competities ook groter is dan bijvoorbeeld in Hongarije, Bulgarije of Roemenië. 

Tsjechië heeft vaak ook absurd goede newgens, maar heb altijd het idee dat dit anders is als je zelf in Tsjechië gaat spelen ofzoiets. De rivaliteit met Slavia is ook wel leuk, denk ik. Dukla in mindere maten maar zullen niet veel tegenstand bieden mochten ze weer promoveren. Je hebt volgens mij ook in de lagere regionen een andere club uit Praag, namelijk Prague Raptors FC. Zou gaaf zijn als zij ooit omhoog weten te raken om met hen te spelen 😄

Karabec nog steeds een groot talent? Vitik ook?

Deze FM m’n een-na-langste save (de langste speel ik nog altijd) met Austria Wien gehad. Echt een leuke uitdaging en de opzet van de Oostenrijkse competitie beviel me ook wel! :)

Geplaatst
5 minuten geleden zei Jespresso:

Pijnlijk als je bloedeigen broer niet je assistent wil worden en liever bij Volendam onder 18 blijft :-(

8c2d14b59b11108cb40e47fcdd091c9c.png

Aanpakken die hap!!1

Geplaatst
4 minuten geleden zei Jespresso:

Pijnlijk als je bloedeigen broer niet je assistent wil worden en liever bij Volendam onder 18 blijft :-(

8c2d14b59b11108cb40e47fcdd091c9c.png

Appje sturen hoor, wat zijn dit voor praktijken.

Geplaatst
55 minuten geleden zei TheRealOne:

Oké, hij is z'n prime al voorbij, maar van 1,09m p/m naar 475 euro p/m?

8aa4836636c1c4d13f9cda3f27cd2fca.png

25c4915e2f8a7e4fe306e387cdc2ee15.png

Ik teken voor z’n interlands en bijbehorend aantal doelpunten! _O_

Geplaatst

Halverwege de competitie, enige verliespartij tegen AEK geweest. Verder onnodig gelijkgespeeld op en tegen Kreta. 

image.thumb.png.eeb5f3dd36c61f303dd859c7aa4f043b.png

In Europa wist ik dat de groepsfase echt de max zou worden, PSG en United hoe is het verder. :D 

image.thumb.png.8b6980f30bcb2a6c6bad8866a2ec07a7.png

Geplaatst
20 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Ik teken voor z’n interlands en bijbehorend aantal doelpunten! _O_

Wat dacht je van deze ;c

9063683467cd2921b799db2ad692f93c.png

Geplaatst

Zijn er mensen die hierop eens willen schieten? Ik wil heel graag een tactiek met een SS, een IF/Hangende vleugelspits en een Nr.10 / Vooruitgeschoven spelmaker.

De schaduwspitskrijg ik wel aan de praat, maar de andere 2 rollen heb ik in geen één save echt lopen gekregen, terwijl ik dit toch prachtige rollen vind.

Ik krijg het wel voor elkaar om genoeg balbezit te crëeeren, maar de kansen blijven achterwege.

Ik win met moeite met 1-0 een ploeg uit de league two, ondanks 81% balbezit en ik vlieg er nu uit bij Bornemouth (Championship) uit, ondanks 60% balbezit, 4 schoten, waarvan 1 op goal.

Let me know if you will. 

123.png

bewerkt door Kevinoz87

Geplaatst
3 uur geleden zei Mordurette:

Je hebt volgens mij ook in de lagere regionen een andere club uit Praag, namelijk Prague Raptors FC.

Dit klopt inderdaad. Doet ook mee aan de Fenix Trophy :classic_wink:

Geplaatst

Ook wel speciaal. Krijg je een sollicitatie-aanbieding voor een club die 1ste staat..

Geplaatst
Op 15-8-2023 om 17:09 zei bas huijsmans:

De online save die we in eerste instantie speelde, crashte steeds op dezelfde datum. Daarna zijn we opnieuw begonnen met zijn allen in de Premier League, maar dat sprak niet iedereen aan en met de vakantieperiode is iedereen allemaal wat minder actief op dit moment.

Vanaf FM24 met een nieuwe save zullen de verhalen absoluut weer komen!

Niet alleen dat, maar inderdaad fm24 ben ik er weer bij

Geplaatst
16 uur geleden zei Kevinoz87:

Zijn er mensen die hierop eens willen schieten? Ik wil heel graag een tactiek met een SS, een IF/Hangende vleugelspits en een Nr.10 / Vooruitgeschoven spelmaker.

De schaduwspitskrijg ik wel aan de praat, maar de andere 2 rollen heb ik in geen één save echt lopen gekregen, terwijl ik dit toch prachtige rollen vind.

Ik krijg het wel voor elkaar om genoeg balbezit te crëeeren, maar de kansen blijven achterwege.

Ik win met moeite met 1-0 een ploeg uit de league two, ondanks 81% balbezit en ik vlieg er nu uit bij Bornemouth (Championship) uit, ondanks 60% balbezit, 4 schoten, waarvan 1 op goal.

Let me know if you will. 

123.png

@Nom de Guerreis de strikerless koning

Geplaatst

b17584724bbe0fc324f59e89d962b43a.png

1119e20e7752796aa16431649b508d7d.png

Ondertussen is Van Duiven een clublegende geworden :D Hopelijk schiet hij het record van Dillen nog eens uit de boeken.

Geplaatst
18 uur geleden zei Kevinoz87:

Let me know if you will. 

123.png

Maak van allebei de wingers eens een IF. Die #10 gaat met name in je pressiespel niet voldoende brengen. Laat de verdedigende lijn en de line of engagement allebei een tikkeltje inzakken. Je gaat meer ruimte krijgen voor je wingers zo.

Geplaatst

Iemand heeft alle fragmenten van Hans Kraay Sr. uit Competitie Manager 97/98 gedeeld. Genieten hoor. Voor FM23 staat er nu een retrodatabase op FMScout van seizoen 98/99, Hou me tegen!

bewerkt door Kelvin