Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.thumb.png.5615947eaaa97c1e0f4431741c65244e.png

So-it-begins GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Heb een middenveld met Fabricio Diaz, Xavi Simons, Alberto Moleiro, Joey Veerman en Alex Scott en de laatste is nu de eerste die een echt grote transfer kan gaan maken. Heeft een clausule van 76 miljoen voor teams die in de CL uitkomen, hopelijk wil hij zijn contract nog verlengen voordat hij de stap naar de absolute top maakt.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Jaren geploeterd in Slowakije, nu 6 titels en 6 bekers verder, m'n spits de gouden schoen, eindelijk 30 miljoen op balans, bouwen ze een nieuw stadion: 3000 plaatsen meer dan m'n oude. Kom ik nog niet eens boven de 10.000 stoeltjes. ;c
Kost ook maar 2.6 miljoen om te bouwen. ;c

Geplaatst
14 minuten geleden zei Thomassje123:

f154b9da483fc6dbf9b80dcba6930c94.png

De Luca had er zin in, 8 goals in 1 wedstrijd

2189615bea478631cc47a4360ef6f829.png

Ik zit in 2031 en ben nog steeds aan het rommelen rond de Conference League. Soms haal ik de groepsronde en zoals dit jaar haal ik het niet :classic_mellow: Ben wel langzaam mijn faciliteiten aan het upgraden.

image.png.8befc2b32aab8610c526be70a68c5709.png

Staan 50ste met club coëfficiënten. 

bewerkt door sennid

Geplaatst
2 minuten geleden zei sennid:

Ik zit in 2031 en ben nog steeds aan het rommelen rond de Conference League. Soms haal ik de groepsronde en zoals dit jaar haal ik het niet  Ben wel langzaam mijn faciliteiten aan het upgraden.

image.png.8befc2b32aab8610c526be70a68c5709.png

Heeft tijd nodig. Als je een building a nation begint in San Marino moet je al rekening houden dat het een save wordt van 50+ seizoenen.

Ik zit nu in 2050 en Tre Fiori heeft voor de tweede keer Europees gespeeld. Zijn overigens ook door naar de knock-out fase waar ze spelen tegen Trabzonspor

Maar in de Conference League vallen ook genoeg punten te verdienen hoor

EDIT:

4042a292b5845e8508e9b87dbabe47c2.png

Oh ja en dit. Had dit liever niet gehad maar het is onderdeel van de database die ik heb gepakt schijnbaar. Dus vergelijken heeft ook niet echt zin

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
4 minuten geleden zei Thomassje123:

Heeft tijd nodig. Als je een building a nation begint in San Marino moet je al rekening houden dat het een save wordt van 50+ seizoenen.

Ik zit nu in 2050 en Tre Fiori heeft voor de tweede keer Europees gespeeld. Zijn overigens ook door naar de knock-out fase waar ze spelen tegen Trabzonspor

Maar in de Conference League vallen ook genoeg punten te verdienen hoor

EDIT:

4042a292b5845e8508e9b87dbabe47c2.png

Oh ja en dit. Had dit liever niet gehad maar het is onderdeel van de database die ik heb gepakt schijnbaar. Dus vergelijken heeft ook niet echt zin

Ja dat heb ik dus niet met die TV gelden ;c

Geplaatst
6 minuten geleden zei sennid:

Ja dat heb ik dus niet met die TV gelden 

Ik wel en geloof me... Ik baal er van. Maar zat al te ver in de save om er zomaar mee te stoppen

Geplaatst
4 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik wel en geloof me... Ik baal er van. Maar zat al te ver in de save om er zomaar mee te stoppen

Krijg je dat aan het begin van het seizoen te zien? Mijn tv rechten betalen nu ongeveer 1.64K per wedstrijd en dat zijn er niet zoveel (tot nu toe 8 inclusief bekerwedstrijden)

Geplaatst
7 minuten geleden zei sennid:

Krijg je dat aan het begin van het seizoen te zien? Mijn tv rechten betalen nu ongeveer 1.64K per wedstrijd en dat zijn er niet zoveel (tot nu toe 8 inclusief bekerwedstrijden)

Kwam mij echt volledig uit het niets. Na seizoen 17 kreeg ik ineens bericht dat ik tv geld zou krijgen van 35 miljoen en in de tussentijd is dat alleen maar opgelopen. Wist ik dit maar van tevoren

Die De Luca bijvoorbeeld heb ik 3 seizoenen op huurbasis gehad. Vervolgens gekocht voor 68 miljoen want dat geld had ik gewoon door te tv deal. Maar dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Dus met de club Folgore is het een stuk makkelijker gegaan

De andere clubs doen helemaal niets met het geld dus het idee van een building a nation blijft wel hetzelfde. Zelf goed presteren en reputatie van de rest omhoog krikken. Plus spelers verhuren/verkopen aan de andere clubs

De database die ik heb heeft San Marino by Dave (FM 22)

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
1 minuut geleden zei Thomassje123:

Kwam mij echt volledig uit het niets. Na seizoen 17 kreeg ik ineens bericht dat ik tv geld zou krijgen van 35 miljoen en in de tussentijd is dat alleen maar opgelopen. Wist ik dit maar van tevoren

Die De Luca bijvoorbeeld heb ik 3 seizoenen op huurbasis gehad. Vervolgens gekocht voor 68 miljoen want dat geld had ik gewoon door te tv deal. Maar dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Dus met de club Folgore is het een stuk makkelijker gegaan

De andere clubs doen helemaal niets met het geld dus het idee van een building a nation blijft wel hetzelfde. Zelf goed presteren en reputatie van de rest omhoog krikken. Plus spelers verhuren/verkopen aan de andere clubs

welke database heb je? want ik speel ook met FM22

Geplaatst
1 minuut geleden zei Thomassje123:

Haha, even afwachten tot seizoen 17 dan  

O nog 7 seizoenen spelen :D

image.png.ca963a671327ad1cae64e06bb85b8981.png

Competitie is het toch niet meer spannend ;c

bewerkt door sennid

Geplaatst
1 minuut geleden zei sennid:

O nog 7 seizoenen spelen :D

image.png.ca963a671327ad1cae64e06bb85b8981.png

Competitie is het toch niet meer spannend ;c

97dd8fc403f254b637b3d1481dbece98.png

Goh, meen je niet :-D 

Geplaatst
8 uur geleden zei Nom de Guerre:

Maak van allebei de wingers eens een IF. Die #10 gaat met name in je pressiespel niet voldoende brengen. Laat de verdedigende lijn en de line of engagement allebei een tikkeltje inzakken. Je gaat meer ruimte krijgen voor je wingers zo.

En dan de 10 centraal op het middenveld als VSM/RPM? Heb namelijk het idee, dat er daardoor te weinig voetbal in zit. Of kan een regista prima samen met een VSM/RPM?

Geplaatst

image.thumb.png.203df2a5d111c7a53c010c7c97e6d329.png

Altijd mooi als 2 van je recente aankopen hun debuut maken bij een prachtig voetballand als Argentinië

Geplaatst

Toch al kampioen en je sterspeler op nummer 10 geblesseerd? Dan zet je toch het nieuwe toptalent rechtstreeks vanuit de eigen jeugdopleiding in de basis. Niet slecht voor iemand die net 16 is geworden :D

b76dee45392b7b63add100bfebc6c2f2.png

Geplaatst

f5758127ddb1495304ccd24eafcf05aa.png

Dit is dus wat een building a nation zo geweldig maakt. Tre Fiori dat - zonder dat ik hun manager ben - Trabzonspor uitschakelt in de knock-out fase van de Conference League en dat ook nog eens met 2x winst

Geplaatst

Heb echt zoveel goede newgens uit het oostblok rondlopen in m'n save, dat ik gewoon even een journeyman game er naast ga starten, die ik wil beginnen in het oostblok. ;c Gewoon even clubhoppen, mezelf omhoog werken & kijken hoe ver ik kom :D

Geplaatst
1 uur geleden zei Santiagoal:

Goedemorgen, ik zit in een FM dip. Iemand die mij kan helpen? Leuke clubs, challenges... Alles is welkom 

Suggestie: Venezia. Ik zit inmiddels in het zesde seizoen! Vanwege het kleine stadion en de beperkte begroting, een flinke uitdaging!

Mijn newgen spits Gasparik was het seizoen al goed begonnen. Hij tekende vlak voor de wedstrijd tegen Sassuolo een nieuw contract inclusief een bonus zodra hij topscorer van de Serie A zou worden. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat-ie daardoor extra gemotiveerd was.. :D

Gasparik 9 in 3.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei Santiagoal:

Goedemorgen, ik zit in een FM dip. Iemand die mij kan helpen? Leuke clubs, challenges... Alles is welkom 

Als je het aandurft, de MLS is echt wel gaaf om te doen. Atlanta Utd is best een mooie club qua logo, geschiedenis, clubkleuren. Noem je het "Beter dan Frank de Boer"-challenge. Beter presteren dan Frank moet te doen zijn.