Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Zijn er voor AZ-begrippen nog een beetje leuke verdedigers (m.n. centraal achterin en RVV) te halen voor niet te duur? Heb zelf de pareltjes nog niet direct ontdekt die voor weinig te halen zijn. 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
20 minuten geleden zei Fantasy:

Zijn er voor AZ-begrippen nog een beetje leuke verdedigers (m.n. centraal achterin en RVV) te halen voor niet te duur? Heb zelf de pareltjes nog niet direct ontdekt die voor weinig te halen zijn. 

Kaiky? Scalvini? Noem maar wat? 

Geplaatst
34 minuten geleden zei Fantasy:

Ben zelf ook met AZ begonnen en heb Bazoer naar achteren gehaald, werkt best prima tot op heden. De spoeling op rechts is inderdaad wel dun met Sugawara die er meteen 4/5 maanden uit ligt

Geplaatst
  • Auteur
11 minuten geleden zei Krabby:

Ben zelf ook met AZ begonnen en heb Bazoer naar achteren gehaald, werkt best prima tot op heden. De spoeling op rechts is inderdaad wel dun met Sugawara die er meteen 4/5 maanden uit ligt

Ja en met onze Griekse vriend Hatzidiakos als enig alternatief is dat nou niet een heel denderend bezette positie :mrgy: 

Bazoer is wel een goeie inderdaad, die kan ik daar ook positioneren wel. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Fantasy:

Ja en met onze Griekse vriend Hatzidiakos als enig alternatief is dat nou niet een heel denderend bezette positie :mrgy: 

Bazoer is wel een goeie inderdaad, die kan ik daar ook positioneren wel. 

Ben sowieso niet zo’n fan van Hatzidiakos maar in FM is hij wel redelijk goed :D

Geplaatst
2 uur geleden zei Daniell:

Nice, dan ben ik niet alleen! Ik begin in Polen.

Ik neig naar Brazilië. Of misschien toch weer Duitsland. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei joostmakaay:

Zou imo nu geen langdurige game starten, vooral door die bug dat de technische eigenschappen van spelers amper stijgen.

En wordt dat niet ‘opgelost’ in een later stadium voor bestaande saves denk je?

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei SantiagoMunez:

En wordt dat niet ‘opgelost’ in een later stadium voor bestaande saves denk je?

Ongetwijfeld, maar als je nu al een seizoen of 3 gaat spelen voordat de eerste patch komt, dan mis je dus drie seizoenen ontwikkeling op technisch gebied van al je spelers.

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Ongetwijfeld, maar als je nu al een seizoen of 3 gaat spelen voordat de eerste patch komt, dan mis je dus drie seizoenen ontwikkeling op technisch gebied van al je spelers.

Got it. Vermoed alleen niet dat ik zo snel zo ver kom. 😅

Geplaatst
27 minuten geleden zei joostmakaay:

Zou imo nu geen langdurige game starten, vooral door die bug dat de technische eigenschappen van spelers amper stijgen.

Kan best, mits je niet te snel gaat. Tevens heeft het ook effect op AI spelers, waardoor de hele spelwereld geaffecteerd wordt. Ja je zal betere spelers kunnen hebben gehad maar in de jeugd challenge moet je het toch van de latere seizoenen hebben. 

Geplaatst
1 uur geleden zei joostmakaay:

Voor een youth only is dat niet zo erg. Krijg je een ziek talent in het begin, ben je hem toch zo kwijt. Dat begint meestal pas na een seizoen of 5/6, afhankelijk van hoeveel divisies je omhoog moet. 

Geplaatst

Die "Vind soortgelijke speler als"-functie is echt een hele chille toevoeging

Waar zit die functie?

Geplaatst
6 minuten geleden zei Fantasy:

Naar een spelersprofiel gaan > vergelijken > vind soortgelijke speler. 

Thanks topper! Gelijk verkocht door deze optie :classic_love:

Geplaatst

Ik heb geen FM23, speel nog geen FM20. Maar dit is toch een functie die al heel lang bestaat?

Geplaatst

Not to piss on your bonfire, maar die zit er toch al een aantal jaartjes in. Blijft een coole functie verder :D 

Geplaatst
Zojuist zei Chiemel:

Ik heb geen FM23, speel nog geen FM20. Maar dit is toch een functie die al heel lang bestaat?

Voorheen zat hij volgens mij enkel in het profiel van de speler (waardoor ik hem nooit gebruikte), nu zie ik hem ook hier;

image.thumb.png.896aa12247607d5b1ab89d7d83700d3e.png