Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei Djurovski:

Dat eerste klinkt wel goed. Eigenlijk Engeland ook wel zitten wel leuke clubs met mooie namen daar onderin te bengelen

Meer mensen interesse? Mannetje of drie/vier/vijf (totaal) lijkt me wel ideaal.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

image.png

Pfff dacht in de rust dat het gedaan was met me. Dat viel uiteindelijk toch wel mee allemaal dankzij Walemarkie :classic_biggrin:

bewerkt door Daaaaff

Geplaatst

9qkUv7I.png

Ik zit nog niet zo ver (één jaar eigenlijk). Meeste regens kan ik niet kopen omdat ze niet geinteresseerd zijn in een transfer, buiten voor één of andere reden Amerikanen die eigenlijk allemaal 18+ (regens) zijn, daarvan heb ik er een heleboel gaan halen, maar geen enkele van die gaat volgens mij doorbreken.

Deze is de uitzondering op de regel, niet uitzonderlijk goed (ik heb er zo ook in mijn jeugdopleiding), maar itt alle andere regens is hij transfervrij dus wel goed om even binnen te halen.

EDIT: Transfer gaat pas door één jaar later, wat?

Y3FVl3t.png

Hij mag wel al op proef komen tot ik hem mag vastleggen (dus één jaar op proef), wat op zich goed is, want het belangrijkste is dat hij kan trainen in mijn trainingscomplex (en één jaar tijd heeft om aan te passen), denk ik?

bewerkt door Laki

Geplaatst
Op 20-1-2023 om 21:25 zei MarcFR:

1234.png.8bb71a32f6a8278e91b724ab6cb80bf2.png

4321.thumb.png.70110d73d95e9a7a8bade955b4bf919e.png

Seizoen 1 en 2 eigenlijk geen last van gehad maar nu in seizoen 3 scoor ik ontzettend moeizaam. Ik win de potjes wel over het algemeen omdat ik weinig weggeef maar wil toch wat meer creëren/scoren. xG ligt per pot meestal wel tussen de 2 en 3.

Iemand die iets geks ziet aan de tactiek of een tip heeft?

Zet je MC's eens op VM-hoogte in dezelfde rollen en verander één van je wingers in een HVS. Voor de rest ziet het er prima uit. 

Geplaatst
7 uur geleden zei Laki:

9qkUv7I.png

Ik zit nog niet zo ver (één jaar eigenlijk). Meeste regens kan ik niet kopen omdat ze niet geinteresseerd zijn in een transfer, buiten voor één of andere reden Amerikanen die eigenlijk allemaal 18+ (regens) zijn, daarvan heb ik er een heleboel gaan halen, maar geen enkele van die gaat volgens mij doorbreken.

Deze is de uitzondering op de regel, niet uitzonderlijk goed (ik heb er zo ook in mijn jeugdopleiding), maar itt alle andere regens is hij transfervrij dus wel goed om even binnen te halen.

EDIT: Transfer gaat pas door één jaar later, wat?

Y3FVl3t.png

Hij mag wel al op proef komen tot ik hem mag vastleggen (dus één jaar op proef), wat op zich goed is, want het belangrijkste is dat hij kan trainen in mijn trainingscomplex (en één jaar tijd heeft om aan te passen), denk ik?

Transfer mag pas doorgaan als ie 18 is. Geldt voor alle buitenlandse jeugdspelers. Of in ieder geval de non-EU.

Geplaatst
10 uur geleden zei JanVertonghen:

Maakt mij echt helemaal niks uit. Lijkt me wel leuk om een weggezakte club met een mooie historie opnieuw op te bouwen of om in bijvoorbeeld Engeland een hele kleine club naar boven te brengen.

Klinkt interessant, 

Geplaatst
9 uur geleden zei JanVertonghen:

gaat om een estafette toch? mij mag je meepakken.

Geplaatst
23 minuten geleden zei neva:

Transfer mag pas doorgaan als ie 18 is. Geldt voor alle buitenlandse jeugdspelers. Of in ieder geval de non-EU.

Thanks.

Dat verklaart inderdaad in ieder geval wel waarom iedereen die ik scout niet geïnteresseerd is in een transfer.

dLdHdWV.png

Deze nu gevonden, dus hopelijk worden ze zo snel mogelijk 18. Deze heeft zijn verjaardag op 25 februari (en ik zit nu in december).

Geplaatst
11 uur geleden zei JanVertonghen:

Pak mij ook maar mee

Geplaatst
3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Poh sick. Is hier totaal onbetaalbaar helaas. 

Was hier ook onbetaalbaar maar had een aflopend contract. Ik kon de gok weer nemen door hem niet nu te kopen en transfervrij proberen binnen te hengelen maar 40 miljoen voor deze geweldenaar is natuurlijk een schijntje. Zeker met de bedragen die ik jaarlijks binnen hengel. Directe vervanger voor Schjelderup ook tevens aangezien die voor 113 miljoen naar Newcastle is vertrokken en deze man is nog een stuk beter ook. :D 

Geplaatst
33 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Was hier ook onbetaalbaar maar had een aflopend contract. Ik kon de gok weer nemen door hem niet nu te kopen en transfervrij proberen binnen te hengelen maar 40 miljoen voor deze geweldenaar is natuurlijk een schijntje. Zeker met de bedragen die ik jaarlijks binnen hengel. Directe vervanger voor Schjelderup ook tevens aangezien die voor 113 miljoen naar Newcastle is vertrokken en deze man is nog een stuk beter ook. :D 

Poh, lekker hoor. Hier lopen de verkopende bedragen nog niet zo op de een of andere manier. Al verkocht ik die pool uit eigen jeugd wel ff voor 78 miljoen aan United. Die pannekoek was bij ons 3e AMR en 3e spits. Dan is 78 miljoen en bak met geld. Scoorde wel direct 4x in zijn eerste 2 wedstrijden daar xD

Geplaatst
12 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Poh, lekker hoor. Hier lopen de verkopende bedragen nog niet zo op de een of andere manier. Al verkocht ik die pool uit eigen jeugd wel ff voor 78 miljoen aan United. Die pannekoek was bij ons 3e AMR en 3e spits. Dan is 78 miljoen en bak met geld. Scoorde wel direct 4x in zijn eerste 2 wedstrijden daar xD

Ik weet niet wat het is, maar hier lopen de verkopende bedragen echt de spuigaten uit. Was ook al bij Feyenoord zo, maar heb geen idee hoe dat komt. Bedragen zijn echt bizar. Komt misschien ook doordat de transferwaardes van mijn spelers elke keer zo bizar hoog liggen dat als ik ze tegen hun transferwaarde verkoop gewoon echt een bak geld vang.

Geplaatst
13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik weet niet wat het is, maar hier lopen de verkopende bedragen echt de spuigaten uit. Was ook al bij Feyenoord zo, maar heb geen idee hoe dat komt. Bedragen zijn echt bizar. Komt misschien ook doordat de transferwaardes van mijn spelers elke keer zo bizar hoog liggen dat als ik ze tegen hun transferwaarde verkoop gewoon echt een bak geld vang.

Ik krijg het in de meeste gevallen niet voor elkaar om ze voor hun waarde te verkopen. Fofana, Issaksson, die mexicaanse regen. Die regen was 80 mil waard en is uiteindelijk voor 43,5 naar Barca gegaan.

Gekke is ook, ik mag maar 20% van de ontvangen sommen in mijn budget stoppen. Terwijl ik 250 mil op de bank heb. Zal wel te maken hebben met de begroting, want verlies wel maandelijks geld. Inmiddels ligt er een plan voor een nieuw stadion, dat zou het een en ander moeten oplossen. 

Geplaatst

@Elsjorro1990

Help me out. Seizoen nadert de eindfase maar zit een beetje in mijn maag met mijn spitsen voor volgend seizoen. Endrick en Kane zijn op dit moment mijn eerste spitsen met Vitor Roque daar achter. Speel in een twee spitsen systeem (thanks to @Oerlie). Endrick staat in de belangstelling van de gehele Europese top en wilt ook niet meer verlengen. Kane wordt natuurlijk aankomend seizoen 35 en is belangrijk voor het team. Vitor Roque is de perfecte backup maar zou ook niet misstaan in de basis. Tezgel en Hansen zijn beide op huurbasis in Frankrijk maar ontwikkelen zich ook erg sterk. Wat zou jij doen aankomend seizoen?

image.thumb.png.3d92ee4ec2de982505e359126d58a288.png

image.thumb.png.23b11e05113e3d2b06ffebd6530dc757.png

image.thumb.png.f8618c90fe1b240f8a4e0d6af5d1cb90.png

image.thumb.png.ddf9524c53d3de6c1c10cce7985bee63.png

image.thumb.png.6352f71c8cf6b03fce8176f5975810c1.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

@Elsjorro1990

Help me out. Seizoen nadert de eindfase maar zit een beetje in mijn maag met mijn spitsen voor volgend seizoen. Endrick en Kane zijn op dit moment mijn eerste spitsen met Vitor Roque daar achter. Speel in een twee spitsen systeem (thanks to @Oerlie). Endrick staat in de belangstelling van de gehele Europese top en wilt ook niet meer verlengen. Kane wordt natuurlijk aankomend seizoen 35 en is belangrijk voor het team. Vitor Roque is de perfecte backup maar zou ook niet misstaan in de basis. Tezgel en Hansen zijn beide op huurbasis in Frankrijk maar ontwikkelen zich ook erg sterk. Wat zou jij doen aankomend seizoen?

image.thumb.png.3d92ee4ec2de982505e359126d58a288.png

image.thumb.png.23b11e05113e3d2b06ffebd6530dc757.png

image.thumb.png.f8618c90fe1b240f8a4e0d6af5d1cb90.png

image.thumb.png.ddf9524c53d3de6c1c10cce7985bee63.png

image.thumb.png.6352f71c8cf6b03fce8176f5975810c1.png

Hoe lang heet Endrick nog een contract? 1 jaar of langer? Als Endrick langer dan 1 jaar contract heeft, lekker nog een seizoen houden en kijken of je gewijzigde status/prestaties gedurende het seizoen er voor zorgen dat hij wel wil verlengen. Dan kun je dit jaar nog in met Kane/Endrick en Tezgel. Ik zou Hansen nog een jaartje verhuren, Roque zou ik persoonlijk verkopen. Als Endrick dan daarna nog niet wil verlengen, dan raak je vant zomer waarschijnlijk Kane ( niet meer goed genoeg) en Endrick kwijt. Met Hansen en Tezgel heb je dan in elk geval de vervangers klaar staan en dien je enkel een back-up plan te halen.  

Geplaatst

Endrick verkopen en vol voor Tezgel en Hansen gaan. Vitor Roque als back-up en eventueel nog een andere jonge speler halen als back-up.