Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hoe lang heet Endrick nog een contract? 1 jaar of langer? Als Endrick langer dan 1 jaar contract heeft, lekker nog een seizoen houden en kijken of je gewijzigde status/prestaties gedurende het seizoen er voor zorgen dat hij wel wil verlengen. Dan kun je dit jaar nog in met Kane/Endrick en Tezgel. Ik zou Hansen nog een jaartje verhuren, Roque zou ik persoonlijk verkopen. Als Endrick dan daarna nog niet wil verlengen, dan raak je vant zomer waarschijnlijk Kane ( niet meer goed genoeg) en Endrick kwijt. Met Hansen en Tezgel heb je dan in elk geval de vervangers klaar staan en dien je enkel een back-up plan te halen.  

Nog een 3-jarig contract. :D Voordeel van Vitor Roque is dat hij ook op linksbuiten kan, en dat hij net de winnende tegen PSG erin schopt. Dat ik daarna mijn enige rechtsback uit de selectie kwijt raak uit de selectie is bijzaak. ;c Misschien dat ik wel koppeltje vorm van Tezgel/Endrick en Kane dan rouleer met deze twee. Vitor Roque probeer aan te houden maar als er een goed bod komt hem verkoop en Hansen inderdaad uitleen. 

3 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Endrick verkopen en vol voor Tezgel en Hansen gaan. Vitor Roque als back-up en eventueel nog een andere jonge speler halen als back-up. 

Ja Tezgel en Hansen zijn zeeeer talentvol. Vooral Hansen is smullen :< maar misschien dat ik m nog een jaartje ergens anders stal totdat Kane er mee ophoudt. :D 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nog een 3-jarig contract.  Voordeel van Vitor Roque is dat hij ook op linksbuiten kan, en dat hij net de winnende tegen PSG erin schopt. Dat ik daarna mijn enige rechtsback uit de selectie kwijt raak uit de selectie is bijzaak.  Misschien dat ik wel koppeltje vorm van Tezgel/Endrick en Kane dan rouleer met deze twee. Vitor Roque probeer aan te houden maar als er een goed bod komt hem verkoop en Hansen inderdaad uitleen. 

Ja Tezgel en Hansen zijn zeeeer talentvol. Vooral Hansen is smullen  maar misschien dat ik m nog een jaartje ergens anders stal totdat Kane er mee ophoudt.  

Endrik kan ook op linksbuiten en is toch echt wel wat klasses beter dan Roque. Nog 2 jaar de tijd dus om Endrick te verlengen. Zou ik hem in elk geval nu nog lekker houden, Roque foetsie doen en op zoek gaan naar 1/2 regens om te verhuren die dan over 2/3 jaar in kunnen stappen. 

Geplaatst
14 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Endrik kan ook op linksbuiten en is toch echt wel wat klasses beter dan Roque. Nog 2 jaar de tijd dus om Endrick te verlengen. Zou ik hem in elk geval nu nog lekker houden, Roque foetsie doen en op zoek gaan naar 1/2 regens om te verhuren die dan over 2/3 jaar in kunnen stappen. 

Ja linksbuiten ben ik ook goed bezet. :D Ik heb daar Kvaratskhelia, Szboszlai en Duranville al rondlopen. Op rechts heb ik Elliott, Olise en Güler. Eigenlijk heb ik Vitor Roque dus ook niet per se nodig maar hij maakt zovaak zulke belangrijke goals dat ik m ook weer niet graag van de hand doe. ;c Wordt een aardige puzzel maar Endrick wil ik inderdaad nog wel even aanhouden. Voor het geld hoef ik het niet te doen. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.32708b3fcf5a563ecc11ebe56c4530ee.png

Twee tegen één maar we leggen het wederom kansloos af tegen de Noorse gigant. ;c 

Haha hier heb ik ook last van ja. Moukoko gaat bidden dat Haaland eens een andere competitie op zoekt, want die wordt overal in alle prijzen 2e achter die Noorse god.

Inzake je vorige post: Ja, ik zou Endrick erbij houden. Heeft volgens mij op 4 posities ( SC/AML/AMC/AMR) een groen bolletje en is wel beduidend beter dan Roque. En gezien deze foto doet Endrick het meer dan goed. 

Geplaatst
  • Auteur
Op 19-1-2023 om 12:44 zei Oerlie:

Ik herken die tactiek precies, hoe bevalt het?

Hoe zetten jullie het qua verdere teaminstructies neer? Ik probeer het nu als volgt, nadat ik ook met twee spitsen wil gaan spelen.

image.png.1cf1f48efc317f4d45127b6ae8d63d15.png

Geplaatst
28 minuten geleden zei Fantasy:

Hoe zetten jullie het qua verdere teaminstructies neer? Ik probeer het nu als volgt, nadat ik ook met twee spitsen wil gaan spelen.

image.png.1cf1f48efc317f4d45127b6ae8d63d15.png

image.png.002e774e4a7118e4a9717b7f74ead5cc.png

Ik heb het zo staan momenteel.

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Hoog tempo, volle pressie, hoog druk :D Alles of niets haha!

2x relatief makkelijk gehandhaafd met de minste selectie van de Serie A, dus het schijnt toch wel te werken haha

Geplaatst
6 minuten geleden zei Fantasy:

Hoog tempo, volle pressie, hoog druk :D Alles of niets haha!

Champions League mee gewonnen, terwijl wij echt niet de favoriet zijn hoor :D 

image.thumb.png.38915b7cad468896d9cd08a2b9f19bd5.png

'Kane wil niet naar een kleinere club toe, zoals Real Madrid' Gjeh. :D 

Geplaatst
Op 21-1-2023 om 09:14 zei TheRealOne:

Alle posities in m'n intake worden van te voren met een 9 beoordeeld :blush:

ca8004ad61ae3963a3c7284703dd0b48.png

8be8c4d8faf158f6a9eca787e4182bea.png

Ben heel benieuwd wat hier uitkomt!

Geplaatst

Biedingen voor Endrick bedragen ondertussen al 180 miljoen wat dus een evenaring van de transfersom van Fofana was. ;c Ze zijn zelfs onderhandelbaar maar ik weiger ze direct. Gaat een leuke soap worden deze zomer. 

Geplaatst
Zojuist zei Marvin:

Eindelijk een overwinning in de PL tegen FC Haaland. Dankzij ... 

@ReneLeBlanc

Scherm­afbeelding 2023-01-23 om 14.08.18.png

_O__O__O_ Wat een spelertje is dit he? Ik had m nog niet eerder gehad deze FM maar man man man, wat een heerlijke speler is dit :< Verder nog wat aankopen van mij 'afgekeken'?

Geplaatst

Mijn pc besloot ineens de FC Den Bosch game te verwijderen..

image.png.7c54303a1661c69a299a5066897cb152.png

Mag ik een rip in de chat?

Geplaatst
Zojuist zei La Pulga:

Mijn pc besloot ineens de FC Den Bosch game te verwijderen..

image.png.7c54303a1661c69a299a5066897cb152.png

Mag ik een rip in de chat?

Nooooooooooooooooh, dat meen je niet!? Hele dikke RIP dit :5

Geplaatst
10 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nooooooooooooooooh, dat meen je niet!? Hele dikke RIP dit :5

Ja ik deed iets met me OneDrive back-uppen en toen was die foets weg. Heb ook geen idee hoe het komt :D 

O heb em in een vaag mapje (werkmapje) weer ergens gevonden. We kunnen weer door! :D 

bijna dan:

image.png.66f00589e7d1cb8584f334914aed962c.png

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
8 minuten geleden zei La Pulga:

Ja ik deed iets met me OneDrive back-uppen en toen was die foets weg. Heb ook geen idee hoe het komt :D 

O heb em in een vaag mapje (werkmapje) weer ergens gevonden. We kunnen weer door! :D 

bijna dan:

image.png.66f00589e7d1cb8584f334914aed962c.png

Pfff, nou je komt er goed mee weg haha :D Nu kan je er om lachen, maar scheelde niet veel chef ;c 

Geplaatst

Voor het eerst deze FM, zonder nederlaag te hoeven incasseren, kampioen geworden. Komende zomer met Italië op het EK spelen en daarna ben ik wel even FM moe :D 

stand4.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

_O__O__O_ Wat een spelertje is dit he? Ik had m nog niet eerder gehad deze FM maar man man man, wat een heerlijke speler is dit :< Verder nog wat aankopen van mij 'afgekeken'?

Valt reuze mee zo toch? Haha. Het is hier nog altijd wachten op de echt grote klappers, maar ik ben meer dan tevreden met wat er nu staat. Die kale kletser heb ik uit de jeugd van Villarreal gepikt voor slechts 15 mil. In eigen jeugd loopt ook nog wel wat potentie.

Scherm­afbeelding 2023-01-23 om 15.34.00.png

Scherm­afbeelding 2023-01-23 om 15.34.16.png

Scherm­afbeelding 2023-01-23 om 15.36.29.png

bewerkt door Marvin

Geplaatst
2 uur geleden zei MarcFM1:

Ben heel benieuwd wat hier uitkomt!

Bijna een hele lichting met 5 sterren potentie :mrgy: Nu speel ik natuurlijk nog maar op Ligue 4 niveau, dus het is niet dat ik een elftal vol wereldtoppers heb gekregen nu. ;c Maar wel een stuk of 3 die direct de basis in kunnen, en nog eens een paar die ook bij de selectie kunnen aansluiten.

Geplaatst
Op 22-1-2023 om 09:56 zei Steels:

Welke tactiek hanteer je bij Anderlecht? Heb nu toch ook maar eens besloten om een save met mijn club op te starten (in de hoop het toch wat langer vol te houden :p ) ikzelf ga voor volgende 4-2-4 formatie:

TF-s - AF-a
IF-a --------------------- IF-s
BBM-s - DLP-d
FB-s - BPD-d - CD-d - FB-a
SK-s

Nu enkel nog wat doorselecteren en betere transfers doen dan in het echt!

Begonnen met een 4-3-3 met punt naar achter, maar op het einde van seizoen liep het niet meer. 

Ik ben dan beginnen prutsen en proberen en kwam op het volgende uit, wat nu als een trein loopt.

image.png.c0d56cc0a3be03d7d3a052e19bda8b79.png

De dubbele volante loopt echt goed, waardoor ik veel spelers een aanvallende taak kan geven. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Oerlie:

2x relatief makkelijk gehandhaafd met de minste selectie van de Serie A, dus het schijnt toch wel te werken haha

Kun je het niet overnemen van van Ree. GTPV

Geplaatst

Iemand een idee waarom er bij een speler van mij bij waarde 348 miljoen staat terwijl die gast rete slecht is?