Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
22 minuten geleden zei Joery:

Ja? In mijn ogen doet die toch onder van Knezevic op gebied van bijvoorbeeld Kalmte en Zonder bal...

@Arezo Past niet bij mijn tactiek ;c

Ja of twee spitsen. Ze ontlopen elkaar nauwelijks iets, maar die completere Chileen, die heeft net iets meer in mijn ogen. En ja, kalmte en zonder bak wint de Serviër het op, maar het complete aatje zegt voor mij de Chileen. Of je moet hem op 10 zetten en de Serviër in de spits.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

DLpAOqI.png

Ik blijf toffe Aziatische regens vinden. Deze wil ik zeker (redelijk ambitieuze persoonlijkheid) en 189 cm. Wel nog wat werk aan. En felheid + leiderschap zijn wel laag.

Geplaatst
7 uur geleden zei neva:

Ja of twee spitsen. Ze ontlopen elkaar nauwelijks iets, maar die completere Chileen, die heeft net iets meer in mijn ogen. En ja, kalmte en zonder bak wint de Serviër het op, maar het complete aatje zegt voor mij de Chileen. Of je moet hem op 10 zetten en de Serviër in de spits.

Zonder bal is toch alleen in verdedigend opzicht? Dat vind ik nooit zo spannend bij een spits.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Arezo:

Zonder bal is toch alleen in verdedigend opzicht? Dat vind ik nooit zo spannend bij een spits.

Dat is positie kiezen. Zonder bal is juist aanvallende loopacties

Geplaatst

Thanks. ik moet me om 8 uur s ochtends niet met zulke dingen bemoeien :sorry:

Geplaatst

Ik wou eigenlijk na de winterupdate nog eens een game met Ajax beginnen, maar na de reeks van afgelopen weken (en nu de uitkomst van het crisisberaad) kon ik niet meer wachten. ;c Zelf in de editor alle wintertransfers in Nederland + de grootste buitenlandse transfers doorgevoerd. Even de slechte resultaten uit het echte leven verbloemen met FM :classic_ninja:

Geplaatst
3 uur geleden zei TheRealOne:

Ik wou eigenlijk na de winterupdate nog eens een game met Ajax beginnen, maar na de reeks van afgelopen weken (en nu de uitkomst van het crisisberaad) kon ik niet meer wachten. ;c Zelf in de editor alle wintertransfers in Nederland + de grootste buitenlandse transfers doorgevoerd. Even de slechte resultaten uit het echte leven verbloemen met FM :classic_ninja:

Nice, haha. Ben benieuwd wat je gaat doen. :)

Geplaatst
52 minuten geleden zei Daz:

Nice, haha. Ben benieuwd wat je gaat doen. :)

Ik heb aan het begin Illia Zabarnyi van Dinamo Kiev gekocht. Nu in de winter vertrekt Alvarez voor 42,5 miljoen naar Newcastle, die bij mij toch meer een back-up speler was (op CV achter Zabarnyi dus, en op VM achter Timber). Voor nu laat ik Aertssen het seizoen afmaken, aangezien hij ook voor beide posities kan invullen en kijk ik in de zomer naar eventuele andere opties. :) Dan wil ik ook de selectie wat meer naar m'n hand gaan zetten, en nog wat meer spelers de deur wijzen en nieuwe aankopen doen. :D

Geplaatst
  • Auteur

Jij mag ff niet meer FM'en tot ik ook in 2037 ofzo ben, goed?

image.thumb.png.6a6a1a22eaa56990b77133129a4fb154.png

2027/2028 ging weer prima. Nu kijken of we nog een keer CL-voetbal kunnen halen om heel Albanië leeg te roven. 

@neva hoe is jouw salarishuishouding atm?

Ik mag nu voor volgend jaar 6,3 miljoen per jaar uitgeven, waarvan ik momenteel al 1,4 per jaar aan salarissen kwijt ben. 

Geplaatst

Oke ik gebruik jullie beide selecties even als scoutingslijstje voor mijzelf hahah. Ga zo seizoen 2026/2027 afsluiten en ga gewoon tweede worden. Zoveel onnodig puntverlies geleden dat teams terug komen van 3-0 of 2-0 tot een gelijkspel of soms zelfs verlies. Nu een beetje aan het tweaken met mijn tactiek om te kijken of ik dit voor volgend seizoen kan oplossen.

Door een overwintering in Europa wel erg veel geld nu voor het eerst. Transferbudget van 1.000.000 nog 11.8k per week salarisbudget over

Geplaatst

image.thumb.png.ade4acf3a8c216f6cf859b16408af9b2.png

in de 10e wedstrijd (tegen Milan) wisten we pas onze eerste overwinning te pakken, maar ik denk dat we ons daarna wel heerlijk herpakt hebben. Zeker in de wedstrijden tegen Fiorentina( de huidige nummer 2) en Parma was  onze vorm van vorig seizoen goed terug te zien. 

@ReneLeBlanc

Geplaatst
1 uur geleden zei Fantasy:

Bierton :D 

Dat las ik dus ook twee seizoenen lang, maar zag net pas dat het Blerton is, met een l :D 

Geboren in Kosovo, opgeleid door Ajax. Kjeld Koorndijk speelde op amateurbasis bij ADO, kwam m'n scout mee aanzetten. Na twee jaar weggedaan omdat hij niet goed genoeg was, uiteindelijk weer teruggekocht als back-up nu. Heb hem ook Albanees international gemaakt. 

Ik wil graag hier even mijn Luca Tarantino in het zonnetje zetten (en ja, die kan wel wat zonlicht gebruiken ;c).  

image.png.defb3a98edc078f1e47e9f08d49991b4.png

image.png.ac43e231c1b4a0a396e74504bcef3f55.png

Kwam op jonge leeftijd binnen als iemand die alleen op AMC kon spelen, maar is inmiddels lekker veelzijdig. Was tussendoor een jaar verhuurd en een jaar verkocht (aan dezelfde club) waarna ik hem terug heb gehaald. Zeurt nooit (niet meer sinds ie terug is in ieder geval), kan niet eens zo heel goed voetballen, maar door z'n goede mentale en redelijke fysieke stats is hij echt overal bruikbaar. 

En dan als we nu toch een how can I make this about me momentje hebben, ook even een shoutout naar Ajibola Wisdom. De eerste niet-Albanees die lang genoeg bij mijn club speelde om een Albanees paspoort te nemen. Heeft z'n blonde dreads inmiddels vervangen voor een minder opvallend kapsel :D Moet het helaas wat vaker met invalbeurten doen de laatste anderhalf jaar, daarom is z'n gemiddelde nu minder dan 1 op 1, maar toch. Wat. Een. Spits. Voor dit niveau dan.

image.thumb.png.e1f1288bb3aacd2c10ec4c65db386617.png

bewerkt door neva

Geplaatst

39d17274a61549ca43d2a229d859ca02.png

Grote speler.

0a2d5cb5bd052bc87892a358d1a31889.png

Had niet verwacht dat het in het tweede seizoen al zo goed zou gaan :D 

6391de1ded528782c144b76d1a313a9d.png

In de CL helaas uitgeschakeld door dat cheatteam. Twee gelijkwaardige potten, maar dan merk je dat een Haaland en De Bruyne toch nog een categorie hoger zijn.

bewerkt door JanVertonghen

Geplaatst

kQAFiaE.png

Kijk eens wie er hier instroomt. Nog geen idee wat ik ervan moet denken, maar denk dat ik er wel iets mee kan aanvangen.

Als deze ook voor Zuid-Korea kiest, gaan ze het doen op FM. Ik zou moeten Zuid-Korea volgen, en trachten bondscoach te worden.

De mentale stats zoals zonder bal etc. zijn met aanvallende loopbewegingen en matchen te spelen makkelijk te trainen. Fysiek moet het ook wat beter, technisch ook, maar sommige stats zijn echt wel al goed denk ik.

Geplaatst

Gisteren maar eens een Italiaanse save begonnen. Heb Napoli gekozen, zeker ook vanwege de Georgische linksbuiten die ze hebben👌🏻

Geplaatst
12 uur geleden zei Oerlie:

image.thumb.png.ade4acf3a8c216f6cf859b16408af9b2.png

in de 10e wedstrijd (tegen Milan) wisten we pas onze eerste overwinning te pakken, maar ik denk dat we ons daarna wel heerlijk herpakt hebben. Zeker in de wedstrijden tegen Fiorentina( de huidige nummer 2) en Parma was  onze vorm van vorig seizoen goed terug te zien. 

@ReneLeBlanc

Goed herpakt man. :D Zitten paar mooie overwinningen tussen inderdaad.

Geplaatst
3 uur geleden zei JC14:

Gisteren maar eens een Italiaanse save begonnen. Heb Napoli gekozen, zeker ook vanwege de Georgische linksbuiten die ze hebben👌🏻

En een goede speler genaamd Raspadori!

Geplaatst

Waarom heb ik met Inter telkens zo'n dramatische Youth intake? Deze kerel is toch meer dan prima? 

881682843_Schermafbeelding2023-01-25om12_31_58.thumb.png.f453a0fd51c1d5beec08ea80877d6733.png

bewerkt door ElPrincipito