Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
13 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik ga zo voor mijn 4e op. Even kijken of ik voorbij Liverpool kom. Zijn in de competitie ook de uitdager nummer 1.

En dan in de zomer maar eens wat spelers van de hand doen. Guler mag weg. Eindbaas pur sang, maar hij rouleert veel. Dan zet ik daar liever een goedkoper talent neer. Guler verdient toch bijna 1 mil per maand. En warde van 120 mil. Eens kijken of ik daar een klapper mee kan maken. 

Oh Guler heeft het bij mij juist weer helemaal opgepakt. Heb Olise juist weer weggedaan, was het wel voor een halfjaar op huurbasis. Ik ga Vitor Roque denk maar is weg doen, had m gehouden door het vertrek van Endrick maar blijft ook maar zaniken aan mn kop. Weg ermee

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
12 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Oh Guler heeft het bij mij juist weer helemaal opgepakt. Heb Olise juist weer weggedaan, was het wel voor een halfjaar op huurbasis. Ik ga Vitor Roque denk maar is weg doen, had m gehouden door het vertrek van Endrick maar blijft ook maar zaniken aan mn kop. Weg ermee

Guler presteert hier ook meer dan prima hoor, daar niet van. Maar ik heb met die 3 Braziliaanse regens, jobe bellingham, die Kroaat en die Portugees van beste regens topic voor 2 posities (AMC en AMR) dus iets van 6 man. En dan zitten er ook nog 2 man aan te komen die zich heel goed ontwikkeld hebben op huurbasis. Guler is van al die spelers het oudste, het meeste waard en verdient het meest. Vandaar dat hij het slachtoffer gaat worden ben ik bang. 

Geplaatst

image.png.1e705a33d078a707b3002fcd84fa6528.png

Met nog 10 duels te gaan staan we momenteel op een keurige 9e plaats en daarmee lijken we af te stevenen op een mooie plek in het linkerrijtje, helaas is het gat naar Europees voetbal nog wel een tikje te groot, maar daar zal zeker in de komende seizoenen wel verandering in gaan komen.

Geplaatst
15 minuten geleden zei La Pulga:

image.png.41f77f9872b3f7625f038795fa636e98.png

Heerlijk man die penalties....

Geen colaatjes uitdelen na de wedstrijd iig. ;c 

Geplaatst

Omdat ik de CL won en de andere Eredivisieploegen goed presteerde in Europa, sprong de Eredivisie naar de 5e plek in de coëfficiëntenlijst. Resulteerde het seizoen erop in het volgende bericht ;c

28c94888af1107143280b63c3b6e4f1d.png 

Geplaatst

@ReneLeBlanc

Er zit weer een seizoen op en daarin kunnen we onze eerste keer in het linkerrijtje noteren, helaas kwamen we mede door de matige start net te kort voor Europees voetbal, maar desondanks kan ik heel tevreden zijn met plek 8. Het TB is wel weer geen vette met slechts 5 miljoen.

image.png.c17f2e8cffcfb29b81a152f4859fefcf.png

Geplaatst

maakt het uit hoe je jeugdscoutingsnetwerk en faciliteiten is voor de kwaliteit van nieuwe jeugdspelers?

Geplaatst
8 minuten geleden zei putdus:

maakt het uit hoe je jeugdscoutingsnetwerk en faciliteiten is voor de kwaliteit van nieuwe jeugdspelers?

Belangrijkere facetten zijn er haast niet.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Jotew:

Belangrijkere facetten zijn er haast niet.

Faciliteiten hebben toch alleen invloed op de ontwikkeling van de spelers nadat ze al ingestroomd zijn? Of hebben ze ook invloed op de instroom ervan?

Geplaatst
Zojuist zei bas huijsmans:

Faciliteiten hebben toch alleen invloed op de ontwikkeling van de spelers nadat ze al ingestroomd zijn? Of hebben ze ook invloed op de instroom ervan?

Die zorgen er volgens mij voor dat je club een bepaald niveau bereikt waardoor je op den duur dus ook betere jeugdinstroom krijgt.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Jotew:

Die zorgen er volgens mij voor dat je club een bepaald niveau bereikt waardoor je op den duur dus ook betere jeugdinstroom krijgt.

Ah ja wat ik net lees heeft het er inderdaad wel mee te maken.

Youth Recruitment zorgt ervoor dat je breder scout in de jeugd en je scouts dus uit meer spelers kunnen kiezen en hierdoor worden dus inderdaad de beste talenten aangetrokken
Youth Facilities zorgen voor een hogere CA in je jeugd omdat je je goede spelers langer in de jeugd houdt.

Geplaatst
23 uur geleden zei Dr. Bibber:

Ik mis in FM23 de percentages bij fitheid. Nu zijn eigenlijk altijd al mijn spelers fit terwijl ik continu doordeweekse wedstrijden heb, dit was in oude FMs nooit het geval. Ook geeft mijn assistent aan spelers te rouleren, alleen zijn ze allemaal fit dus waarom zou ik dat doen? Is er iets mis met de fitheid of mis ik iets? 

Iemand?

Geplaatst
16 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Iemand?

Sommige skins hebben de percentages, als je die erg mist.

Er zijn verschillende onderdelen van fit en match fit; zolang ze niet match fit (tired) of nog vermoeider zijn, laat ik ze spelen.

Daarnaast heb je fatigue (onderliggende vermoeidheid);  fresh is het beste, zodra spelers low in fatigue hebben, dan moet je oppassen dat ze niet jaded worden. 

Geplaatst

Ik heb mijn coach teruggetrokken en in dezelfde save een carrière gestart met RC Harelbeke dat naar een speelbare competitie promoveerde.

sbyBIbh.png

Overwinningen als deze doen deugd. Maar het lijkt alsof ik nog niet klaar voor deze divisie.

t7UIOWN.png

Als ik kijk naar de salarissen van deze divisie wel één van de betere teams (is mijn 2e wedstrijd, 1ste wedstrijd tegen Rupel Boom geownnen).

Ik vermoed dat de laatste 5 semi-professionele clubs zijn. Ik ben professioneel, heb al een goed stadion gezien ze in de jaren '90 in het echt een jaar of vijf in de hoogste divisie speelden. Promoveren zal wel moeilijk worden, denk wel dat ik ga overleven in deze divisie. Gestart met zes op zes.

3DTGWoC.png

Daarmee wel nu aan kop. Volgende match is thuis tegen Seraing (dat twee keer op een rij degradeerde in mijn save en financiële problemen kent).

bewerkt door Laki

Geplaatst
23 minuten geleden zei Laki:

Ik heb mijn coach teruggetrokken en in dezelfde save een carrière gestart met RC Harelbeke dat naar een speelbare competitie promoveerde.

sbyBIbh.png

Overwinningen als deze doen deugd. Maar het lijkt alsof ik nog niet klaar voor deze divisie.

t7UIOWN.png

Als ik kijk naar de salarissen van deze divisie wel één van de betere teams (is mijn 2e wedstrijd, 1ste wedstrijd tegen Rupel Boom geownnen).

Ik vermoed dat de laatste 5 semi-professionele clubs zijn. Ik ben professioneel, heb al een goed stadion gezien ze in de jaren '90 in het echt een jaar of vijf in de hoogste divisie speelden. Promoveren zal wel moeilijk worden, denk wel dat ik ga overleven in deze divisie. Gestart met zes op zes.

3DTGWoC.png

Daarmee wel nu aan kop. Volgende match is thuis tegen Seraing (dat twee keer op een rij degradeerde in mijn save en financiële problemen kent).

Waar is de tijd dat die in eerste klasse zaten. Denk dat Vanhaezebrouck er nog gespeeld heeft en Barry Hulshoff ooit trainer was.

Geplaatst
1 uur geleden zei Bogatyr:

Waar is de tijd dat die in eerste klasse zaten. Denk dat Vanhaezebrouck er nog gespeeld heeft en Barry Hulshoff ooit trainer was.

Niveau ligt nog te hoog, ik zit met veel geluk te winnen.

V47IGLh.png

Deze bvb. heb ik gedaan na een boost in de "sfeer van de club" na een teamtoespraak. Toch ook niet fair dat je tegen teams uitkomt in derde klasse die met El Khannouss spelen. Die heeft in de kleine finale gespeeld namens Marokko op het WK in het echt.

9 op 12 nu. Ik sta vierde, maar in de xg ranglijst maar 13e wat aantoont dat ik echt geluk heb gehad tot dusver. In de beker ook door naar de zesde ronde, moet nu tegen eersteklasser (en promovendus) Lommel in de volgende ronde.

Denk wel dat ik al tegen de betere teams heb gespeeld (Seraing, KSK Hasselt (lijken me vrij goed te zijn) en de jeugd van Genk dus hopelijk kan ik dat doortrekken nu).

bewerkt door Laki

Geplaatst

Staff en spelers volledig doorgelicht bij RSC Anderlecht. Ik ga voor een 4-2-4, zo ziet mijn A-kern eruit:

SK-S: Van Crombrugge, Verbruggen & Coosemans

FB-A: Murillo & Sadiki

CD-D: Hubert & Debast

BPD-D: Hoedt & Delcroix

FB-S: Vertonghen & N'Diaye

DLP-D: Diawara & Kana

BBM-S: Trébel, Ashimeru & Arnstad

IF-S: Verschaeren & Refaelov

IF-A: Amuzu & Stroeykens

AF-A: Silva & Raman

TF-S: Esposito & Azaouzi

Er moet nog een targetman en een snelle rechtsvoetige centrale verdediger bijkomen.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Laki:

Niveau ligt nog te hoog, ik zit met veel geluk te winnen.

V47IGLh.png

Deze bvb. heb ik gedaan na een boost in de "sfeer van de club" na een teamtoespraak. Toch ook niet fair dat je tegen teams uitkomt in derde klasse die met El Khannouss spelen. Die heeft in de kleine finale gespeeld namens Marokko op het WK in het echt.

9 op 12 nu. Ik sta vierde, maar in de xg ranglijst maar 13e wat aantoont dat ik echt geluk heb gehad tot dusver. In de beker ook door naar de zesde ronde, moet nu tegen eersteklasser (en promovendus) Lommel in de volgende ronde.

Denk wel dat ik al tegen de betere teams heb gespeeld (Seraing, KSK Hasselt (lijken me vrij goed te zijn) en de jeugd van Genk dus hopelijk kan ik dat doortrekken nu).

Is het niet een soort van competitievervalsing?

8 minuten geleden zei Steels:

Staff en spelers volledig doorgelicht bij RSC Anderlecht. Ik ga voor een 4-2-4, zo ziet mijn A-kern eruit:

Er moet nog een targetman en een snelle rechtsvoetige centrale verdediger bijkomen.

Hoe doet Sadiki het bij jou op de back? Bij mij staat ie linksback, aanvallend. En speelt geweldig.

Hubert komt toch te kort voor het niveau van Anderlecht of niet?

Kana ontwikkeld bij mij niet meer dus ga hem verhuren aan een andere Belgische club.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Bogatyr:

Hoe doet Sadiki het bij jou op de back? Bij mij staat ie linksback, aanvallend. En speelt geweldig.

Hubert komt toch te kort voor het niveau van Anderlecht of niet?

Kana ontwikkeld bij mij niet meer dus ga hem verhuren aan een andere Belgische club.

Bij mij speelde Sadiki af en toe als VM eerste seizoen. Tweede seizoen stond die op de rechtsback en was één van de beste spelers van het seizoen

ba6aVIY.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

Targetman: Beljo. Geweldenaar. 

Rechtsvoetige centrale verdediger evt Buchmann van Bayern.