Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
22 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Targetman: Beljo. Geweldenaar. 

Rechtsvoetige centrale verdediger evt Buchmann van Bayern. 

Beljo heb ik ook in mn Anderlecht save. Scoort er maar op los.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
22 uur geleden zei Elsjorro1990:

Poh dat is een stevige.

Ik ga je straks even mijn nieuwe aanvallende talent laten zien. Ziek. En heb er al een stuk of 5. Moet wat spitsen gaan verkopen ben ik bang. 

image.png.dffb9ee3d6c450f86450ea70eff7d152.png

Payback is real. :D 

Geplaatst

Zit te denken om met Ajax te beginnen en dan van de eredivisie de grootste competitie ter wereld te maken. Ook om veel talenten te laten spelen.

Echter houdt me tegen dat in carrieres die ik tot nu toe heb gehad en weinig spelers van Ajax worden gekoxht. Timber Taylor enz.

Het verkopen en kopen van spelers vind ik nou net t leukst..

Geplaatst

O zo moeilijk om uw spelers tevreden te houden. Ze zijn constant moe, uitgeput, en dan boos omdat ik ze laat rusten. Of zelfs ploegen die hun spelers terugroepen omdat ze niet genoeg spelen, omdat ik ze 1x aan de kant zet omdat hij doodmoe is.

Echt zo frustrerend dit spel. Het is belachelijk.

Gweeg3W.png

Zeven van de negen matchen gespeeld...

bewerkt door Laki

Geplaatst
7 minuten geleden zei Laki:

O zo moeilijk om uw spelers tevreden te houden. Ze zijn constant moe, uitgeput, en dan boos omdat ik ze laat rusten. Of zelfs ploegen die hun spelers terugroepen omdat ze niet genoeg spelen, omdat ik ze 1x aan de kant zet omdat hij doodmoe is.

Echt zo frustrerend dit spel. Het is belachelijk.

Gweeg3W.png

Zeven van de negen matchen gespeeld...

Is het neefje van Ihattaren denk ik

Geplaatst
17 uur geleden zei Jotew:

Belangrijkere facetten zijn er haast niet.

Heb jarenlang alles op zijn hoogst gehad en nog kwam er geen fatsoenlijke speler door.

Geplaatst

4oYHkjW.png

Ik krijg deze ploeg niet aan de praat. Grootste nederlaag ooit in FM voor mij?

Granted, dit had ik niet verwacht om te winnen. Maar de cijfers zijn wel zwaar. Lommel is promovendus in de eerste klasse van België. Ik had in die ronde eigenlijk al niet mogen staan omdat ik met een gelukje in de vijfde ronde tegen Dessel won dat nu competitieleider is in derde klasse.

Ik vermoed dat als er niets verandert ik ga degraderen (en dan is het over & out, gezien die divisie niet speelbaar is).

Geplaatst

Oh man dit spel echt.

Je kan nooit een normale toespraak doen naar je spelers toe, ze zijn altijd boos. Ze verliezen eens, en je moet alweer een toespraak om die moraal omhoog te doen, er is geen enkele optie beschikbaar waar ze "blijer" van worden.

Ik ga echt dit spel de-installeren, ik begrijp weer waarom ik al zes jaar geen FM heb gekocht... Ik begrijp echt niet waarom de rest allemaal met kleine ploegjes zo ver raakt.

bewerkt door Laki

Geplaatst

Wat is je reputatie? En matched die met de reputatie van je ploeg?

Geplaatst
17 minuten geleden zei Laki:

Oh man dit spel echt.

Je kan nooit een normale toespraak doen naar je spelers toe, ze zijn altijd boos. Ze verliezen eens, en je moet alweer een toespraak om die moraal omhoog te doen, er is geen enkele optie beschikbaar waar ze "blijer" van worden.

Ik ga echt dit spel de-installeren, ik begrijp weer waarom ik al zes jaar geen FM heb gekocht... Ik begrijp echt niet waarom de rest allemaal met kleine ploegjes zo ver raakt.

Ik denk dat je vooral geduld moet hebben om ver te geraken met kleine clubs. 

Geplaatst
45 minuten geleden zei Laki:

Oh man dit spel echt.

Hangt er vanaf waar en met welke reputatie. Met Wacker Innsbruck, de gevallen reus lukt het mij wel. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Laki:

Oh man dit spel echt.

Ik denk inderdaad dat het goed is te de-installeren en lekker een andere game te gaan spelen

Geplaatst

2040018213_FMNOOB_Inbox-28.thumb.png.aabad22434c1a4c10656508ac55d9aee.png

1856979650_FMNOOB_Inbox-30.thumb.png.79f55b29251fecbf5105d60f9d9470c7.png

Amper bijgekomen van het vorige resultaat, flikken we het in de finale weer. Tegen de verhouding in winnen. Totaal niet verwacht deze prijs binnen te halen zo vroeg in mijn Journeyman/Hexagon challenge. 

Een paar dagen later worden we helemaal zoek gespeeld in de nationale beker door een laagvlieger van het tweede niveau. Wat een spel is het ook af en toe :-D.

Geplaatst
Op 25-12-2022 om 09:25 zei Koenbres:

Het leukste in een Youth academy only save is dat je alle spelers nodig hebt bij de club.
In mijn eerste seizoen kwam er een Congolees talent binnen (Kisaruko), niks speciaals helaas echter vond ik het wel leuk om een Congolees in het eerste team te krijgen waardoor ik er tijd in ben gaan investeren.

Zie onderstaand voor het fantastische resultaat. image.png.60a5c012d489349e624b4024f30264ec.png

image.thumb.png.166e4e3d574f102584999b836d8cab37.png

Hier ook nog even een screenshot van Ivar van Veen, hij is wel vanaf het begin een toptalent:

image.thumb.png.ba780f6e325be54ede9fbf07ad7fa4fa.png

Ik heb een vraag. Ik ben geen ster in de trainingen van FM. In het profiel van de speler met attributen, zie ik altijd pijltjes omhoog (en soms ook naar beneden), maar ik zie nooit echt hoe een speler zich bij mij ontwikkeld. Ik heb altijd het idee dat er qua hoogte van attributen vaak weinig verander. 

Nu zag ik deze afbeelding en de behoorlijke progressie d.m.v. de pijltje, maar het mooiste, d.m.v. de punten erachter. 

Nu ben ik ook daar naar op zoek gegaan bij mijn eigen game. Ik zie er wel pijltjes, maar niet met dat mooie aantal erbij. 

Is dat een skinn dingetje? Of is dat op een andere manier in beeld te brengen? 

Ik hoor graag :D

Geplaatst
  • Auteur
7 minuten geleden zei Kevinoz87:

Ik heb een vraag. Ik ben geen ster in de trainingen van FM. In het profiel van de speler met attributen, zie ik altijd pijltjes omhoog (en soms ook naar beneden), maar ik zie nooit echt hoe een speler zich bij mij ontwikkeld. Ik heb altijd het idee dat er qua hoogte van attributen vaak weinig verander. 

Nu zag ik deze afbeelding en de behoorlijke progressie d.m.v. de pijltje, maar het mooiste, d.m.v. de punten erachter. 

Nu ben ik ook daar naar op zoek gegaan bij mijn eigen game. Ik zie er wel pijltjes, maar niet met dat mooie aantal erbij. 

Ik hoor graag

Spelersprofiel > Development > Progress > Attributes selecteren en dan het filter zetten op 'all time' in plaats van 'last month'

In het Nederlands zal dat Ontwikkeling > Voortgang > Attributen zijn dan gok ik.

Geplaatst
12 minuten geleden zei Kevinoz87:

Ik hoor graag

3 minuten geleden zei Fantasy:

Spelersprofiel > Development > Progress > Attributes selecteren en dan het filter zetten op 'all time' in plaats van 'last month'

In het Nederlands zal dat Ontwikkeling > Voortgang > Attributen zijn dan gok ik.

50ae4997f92b6e52dd425f9cf5ab162e.png

Geplaatst
14 minuten geleden zei Fantasy:

Top, ga ik daar even naar kijken. Ik ben wel eens benieuwd hoe mijn assistent de trainingen instelt. 

Wil graag nog een keer eens gaan pielen met een zelf gemaakt schema. Zag een interessant artikel met een spreadsheat, waar in stond welke training welke attributen prikkelde. Maar eens even een x tijd voor nemen. 

Geplaatst
20 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Zo dit is lekker hoor. Out of Office is zojuist ingesteld, laat de vakantie maar beginnen. :D 

Had eerlijk gezegd niet het gevoel dat je afgelopen weken aan het werk was. :D

Geplaatst

Altijd lekker, zo'n debuut! Bij rust 1-0 achter tegen Mallorca, in de rust maar even wat spelers gewisseld omdat werd aangegeven dat ze het hoge tempo niet konden volgen (zijn gewend op een lager tempo te spelen (Andre Almeida en Cavani)). Duro scoort drie keer en Moriba geeft even twee assists.

Wat een paar wissels al niet kunnen doen...

image.png.0fc401f32ab7f58f9c69be179afea222.png