Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
14 uur geleden zei joostmakaay:

Zou imo nu geen langdurige game starten, vooral door die bug dat de technische eigenschappen van spelers amper stijgen.

Dit is mij eigenlijk nog niet opgevallen , is dit daadwerkelijk een bug?

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
57 minuten geleden zei Thymen:

Dit is mij eigenlijk nog niet opgevallen , is dit daadwerkelijk een bug?

Ja, SI is het aan het onderzoeken. Er zijn simulaties waarbij de technische eigenschappen 5/6/7 punten achterblijven op de rest.

Geplaatst
25 minuten geleden zei Daniell:

Ja, SI is het aan het onderzoeken. Er zijn simulaties waarbij de technische eigenschappen 5/6/7 punten achterblijven op de rest.

Is dat random? Als ik in mijn Ajax game.naar spelers als Brobbey,Rensch, timber kijk zie ik toch wel wat eigenschappen die omhoog zijn gegaan. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Het is sowieso altijd handiger om de beta te gebruiken om te klooien en die save niet mee te nemen naar de full release. Er valt elk jaar wel een lijk uit de kast :D 

Nonsens gewoon as long as possible door blijven spelen bij full release ;)

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Beter goed gejat dan slecht bedacht toch?  

Hahahaha ja waar het niet vriend, ik zelfde of zelfde soort link weken geleden ook al postte, alleen nu Retweet ik het :D

Maar ben helemaal met je eens :cheer::t: Ik heb er iig al 3 binnen van het lijstje hihi

Geplaatst
1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Ik speel low block of middle block.

Nice, daar kun je dus gewoon de CL mee winnen met Ajax?!

Tof dat er eindelijk iets anders ook echt goed werkt!

Geplaatst
2 minuten geleden zei jevedeve:

Nice, daar kun je dus gewoon de CL mee winnen met Ajax?!

Tof dat er eindelijk iets anders ook echt goed werkt!

Yep, zeker als je de snelheid van Bergwijn en Kudus goed gebruikt.

Geplaatst

image.png.c7570a53d5c16b032d9309ac26597948.png

Leuk spelletje zo!

image.png.ff035228f26e58cf33b858d9f6d89fe8.png

Best prima spelletje nog wel hoor, maar ik wil nu wel weer winnen.

image.png.cec0d25b8fbc65b2faf37bca57c41996.png

HEY FM. HEY STOP FF JOH

Geplaatst

image.png.7ed43be3d8965b769db5840cd5e6d87d.png

Helaas net de groepsronde niet gehaald. Selectie is nog vrij smal dus op zich niet erg in de kampioenstrijd maar had qua inkomsten wel lekker geweest.

Geplaatst
17 uur geleden zei Fantasy:

Zijn er voor AZ-begrippen nog een beetje leuke verdedigers (m.n. centraal achterin en RVV) te halen voor niet te duur? Heb zelf de pareltjes nog niet direct ontdekt die voor weinig te halen zijn. 

Nagalo van Nordsjaelland

Geplaatst
1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Is dat random? Als ik in mijn Ajax game.naar spelers als Brobbey,Rensch, timber kijk zie ik toch wel wat eigenschappen die omhoog zijn gegaan. 

Volgens mij hadden ze telkens de 30 beste spelers uit de spelwereld gebruikt en die met elkaar vergeleken ten opzichte van FM22. Lijkt mij geen juist vergelijk aangezien de beste 30 uit 22 sowieso anders zijn dan de 30 beste uit 23.

Ik denk zelf dat het met de training van AI te maken heeft aangezien ik zelf ook wel verbeteringen van technische attributen heb gezien. Wanneer ik mijn assistent de trainingen laat doen, zijn deze ineens veel minder.

In mijn ogen is het geen spelbreker.

Geplaatst

Nu heb ik de transferwindow van Feyenoord irl best intensief gevolgd, maar een hoop clausules die in FM zitten, zowel bij de vertrokken spelers, als aangetrokken spelers ben ik daar niet tegengekomen.

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst

image.png.259944f3da8c4a9195fa4cab35e831f9.png

Wel een goed einde. Uiteindelijk 9e geworden met FC Eindhoven, wat op zich prima is, met als doelstelling 'middenmoot'. 

Net zes punten tekort voor een play-off plek, maar dat geeft niks, ben blij dat het seizoen er op zit. Nu kijken wat er met beperkte middelen mogelijk is voor komend jaar.