Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Naamloos.thumb.png.b73879d5cd6b59ad582258d912a80a37.png

Heeft iemand dit ooit gehad in FM? Eerste keer voor mij. Heel bijzonder.

Kan er ook niks aan doen.. Speler te jong, bestaat nog niet eens als ik hem op zoek.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
12 minuten geleden zei MarcFR:

Kan er ook niks aan doen.. Speler te jong, bestaat nog niet eens als ik hem op zoek.

Yup, meerdere keren.

Geplaatst
Op 19-1-2023 om 11:42 zei ReneLeBlanc:

Nice! Beljo is een mooie spits hoor, doet het in elke game wel naar behoren. :D 

Geertje al weg dus? Die heeft het bij mij tot 2030 ofzo volgehouden. Moet zeggen dat ik in mijn Feyenoord game nooit een bestaande rechtsback heb aangetrokken voor de basis. Had een hele mooie newgen gevonden die achter Geertruida werd klaargestoomd. Dedic is misschien wel wat, maar wellicht dat die al bij een grote club zit. 

Naamloos.thumb.png.bc6384a21d080f508f422541110e96a1.png

Thanks nog :D

Prima eerste seizoen gehad.

Geplaatst
1 uur geleden zei MarcFR:

Nog niet zelf meegemaakt maar wel vaker voorbij zien komen. Die speler zal waarschijnlijk over 1 of 2 jaar bij Ajax instromen. Wel enorm zonde natuurlijk want heeft wel degelijk wat potentie.

Geplaatst
2 uur geleden zei MarcFR:

zie het om de zoveel seizoenen eens voorbij komen. Maar meestal is het iemand met veel lager potentieel. Dit gebeurt vooral als je nog naam aan het maken bent.  Ik zou zeggen, schrijf de naam op en check binnen 5 seizoenen eens

Voor het eerst in 10 seizoenen goal vd maand gewonnen en de bijbehorende achievement. ik speel dus blijkbaar alleen lelijk/mourinho voetbal :p

Geplaatst

Inmiddels weer wat verder met Linfield. Twee seizoenen op rij de CL groepsfase gehaald. Zoals te verwachten daar kansloos, maar voor bankaccount heerlijk. Competitie weer afgesloten, maar daar zit totaal geen uitdaging meer in. Liefst zie ik de twee gelijke spelen nog verdwijnen. Maar goed in de CL toch eens zien of er wat te stunten valt, maar het is lastig spelers aantrekken van de juiste tijd, en je zit met inschrijven in de competitie.

linfield.png

Geplaatst

379a36bf50d8de877e89967f2e9dc6e4.png

Wat ben ik toch ook een stomme sukkel :-D Stel ik in de bekerfinale per ongelijk mijn B team/pokeplayers team op omdat ik dacht dat het een play-off wedstrijd was waarvan ik de eerste wedstrijd al 0-3 had gewonnen

Geplaatst

Er zijn wat nederlanders richting San Marino getrokken deze zomer.

Laten we stellen dat Murata de "storm niet zag aankomen". 

20230201142424_1.thumb.jpg.29793c3e7b4965fbb2445a9d23123bac.jpg

Geplaatst

Als League Two team de kwartfinale van de league cup gehaald. Penningmeester blij, want ManU uit geloot. :D

Ik blij, want geen blamage met een 5-2 nederlaag, waar een aantal van mijn sterspelers afwezig waren, wegens een week vakantie. Programma is moordend zeg.

Geplaatst

Na een heerlijke 0-3 steal bij Celtic in de play-offs CL is het voor derde jaar op rij gelukt. 3 kansen op doel en alle drie raak xD. Helaas tref ik het weer niet met het schema.

linfieldcl3.png

Geplaatst

Nu de Ps5 console versie uit is. Weet iemand of dat de winter transferperiode al up to date is? 
Zo nee zou er dan wel een update komen?

loop sterk te twijfelen om de console versie te halen maar dan is een database update wel lekkerder spelen.

alvast bedankt voor de reacties 

Geplaatst
16 minuten geleden zei El-Presidente:

Nu de Ps5 console versie uit is. Weet iemand of dat de winter transferperiode al up to date is? 

loop sterk te twijfelen om de console versie te halen maar dan is een database update wel lekkerder spelen.

Je mag er vanuit gaan dat deze update nog gaat komen.

Geplaatst
11 uur geleden zei El-Presidente:

Snap eerlijk gezegd überhaupt de keuze niet voor de console versie. Ja, leuk op een groot TV scherm maar verder kan je niks. Geen data-updates gebruiken, geen editor datafiles gebruiken, geen logo's/tenue's toevoegen.. Altijd afhankelijk van updates van SI.

Geplaatst

Een teken aan de wand dat we qua reputatie de goede kant opgaan. Toegegeven, hij is al 24 en heeft tot nu toe zijn potentie niet waar gemaakt. Maar niettemin een fantastische speler voor ons.

20230202154517_1.thumb.jpg.ec6ba0591f514124b2583fcc38c5b871.jpg

Geplaatst
Op 1-2-2023 om 20:31 zei Satioz:

Na een heerlijke 0-3 steal bij Celtic in de play-offs CL is het voor derde jaar op rij gelukt. 3 kansen op doel en alle drie raak xD. Helaas tref ik het weer niet met het schema.

linfieldcl3.png

Ondanks de uitschakeling was deze wel ff lekker: 

1-12027.png

Verder winst tegen Slavia en Braga en  gelijk tegen Apoel. Rest verloren helaas. Maar beter dan seizoenen ervoor met alleen maar verliezen of hooguit een gelijkspel.