Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
2 uur geleden zei bas huijsmans:

Zolang ze op het derde niveau spelen durf ik wel

Je bent in de return afgedroogd hoor ;c

image.png.b6fb9170d6a878d42384a89df6bf5fcf.png

Geplaatst

seizoen 1 afgelopen met ajax, en kampioen geworden.

Laat Julian Brandes regelmatig spelen.

Bij iemand uitgegroeid tot een goede speler?

Geplaatst
  • Auteur
8 uur geleden zei bas huijsmans:

En dan heb je zo'n goede uitgangspositie bemachtigd en dan heb je een totale offday. Eeuwig zonde 😉

Met welke club speel je ook al weer? Dan slinger ik er binnenkort ook even een oefenpotje in :D 

Geplaatst
11 minuten geleden zei Fantasy:

Met welke club speel je ook al weer? Dan slinger ik er binnenkort ook even een oefenpotje in :D 

Butrinti of iets dergelijks.

Geplaatst
1 uur geleden zei putdus:

seizoen 1 afgelopen met ajax, en kampioen geworden.

Laat Julian Brandes regelmatig spelen.

Bij iemand uitgegroeid tot een goede speler?

Bij mij was hij niet beter dan een Vos, Verkuijl, Fitz-Jim of Appiah. Toen AZ met een 325k aan kwam zetten heb ik hem ook gewoon laten gaan.

edit; bij AZ is hij ook niet veel geworden.

7ae6fbf90f8d7de915676353b91554b2.png

bewerkt door TheRealOne

Geplaatst
2 uur geleden zei Fantasy:

Met welke club speel je ook al weer? Dan slinger ik er binnenkort ook even een oefenpotje in  

KF Butrinti uit het schitterende Sarande. Kan je er een mooie strandvakantie van maken! Uitgaan is er ook zeker een aanrader

Geplaatst
5 uur geleden zei TheRealOne:

Bij mij was hij niet beter dan een Vos, Verkuijl, Fitz-Jim of Appiah. Toen AZ met een 325k aan kwam zetten heb ik hem ook gewoon laten gaan.

edit; bij AZ is hij ook niet veel geworden.

7ae6fbf90f8d7de915676353b91554b2.png

nee idd niet veel nee

Fitz jin krijgt dit jaar wel zijn kans.

Speelt berghuis nog bij je?

Geplaatst

Ik wil me met Spurs een beetje richten op talenten onder de 20 en heb daarvoor een filter gemaakt die wel handig is bij het zoeken van spelers (players in range in je scouting). De filter bevat eigenlijk heel simpel de grote competities (top 5, Portugal en NL), maximum leeftijd van 18 en minimaal aantal wedstrijden 1. Alle talenten die dus onder de 18 zijn en minimaal 1 wedstrijd op het hoogste niveau hebben gespeeld komen naar voren. Zoals je hieronder kan zien zitten daar wel leuke talenten tussen (waarbij Kane Fullalove alleen al qua naam een carrière bij Tottenham verdient)

image.png.407c4011d0fa227d34bad47e30fea167.png

Een andere wel handige filter is eentje van spelers die maximaal 18 zijn en minimaal 1 interland hebben gespeeld. Dan moet je wel de Chilenen, Colombianen en Bulgaren van de Haïtianen en Sint Lucianen onderscheiden maar daar kan zeker een pareltje tussen zitten :D 

Talents.fmf

Geplaatst
8 minuten geleden zei putdus:

nee idd niet veel nee

Fitz jin krijgt dit jaar wel zijn kans.

Speelt berghuis nog bij je?

Berghuis heb ik nog, maar is 34 ondertussen en is wel al flink achteruit gegaan, dus meer een roulatiespeler. Fitz-Jim speelt hier bij Standard Luik; heb ik twee seizoenen bij de selectie gehad en daarna twee seizoenen verhuurd zodat hij minuten kon maken. Degelijke speler geworden, maar niet goed genoeg voor een plek in m'n selectie. Toen is hij transfervrij naar Luik gegaan waar hij wel basisspeler is.

Geplaatst

hmm, club cultuur is jeugdspelers gebruiken, maar bestuur laat al anderhalf jaar geen request toe om de jeugdfaciliteiten te verbeteren (3.5sterren). Hoop dat ik geen bug ben tegengekomen. geld is er genoeg

Geplaatst
  • Auteur

Die kan wel een aardig balletje trappen ja (d)

Dit is mijn spits op het moment (begin seizoen 31/32)

image.png.ec0d09c7106d28ffbc5a5077faf78733.png

Kwam in 2029 voor 2 miljoen over van Morón en schoot er vorig jaar 57 in. Nog net geen 99 dus, maar wel een aardig moyenne :mrgy: 

Geplaatst
36 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik nomineer deze post als één van de beste ooit. Sterk hoor.

Dat zijn nog eens uitspraken! :mrgy: Bedankt!

Wie wil weten waar dit over gaat, moet even de laatste post uit mijn novelle lezen :classic_ninja:

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Dit is mijn spits op het moment (begin seizoen 31/32)

Kwam in 2029 voor 2 miljoen over van Morón en schoot er vorig jaar 57 in. Nog net geen 99 dus, maar wel een aardig moyenne :mrgy: 

Oew, die kan ook wel wat. Lekker zeg! Nog even 2,5 jaar houden en dan is ie Albanees.

Ga hier nu 2042-43 in. Eerst even het WK spelen met Albanië.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Daniell:

Dat zijn nog eens uitspraken!  Bedankt!

Wie wil weten waar dit over gaat, moet even de laatste post uit mijn novelle lezen 

Deze dus:

Gaaf. Ga ik even voor zitten.

Geplaatst

image.png.a8a80b7861cff6ee62526d49457f4bb1.png

Nou, ga weg hoor. Ongelooflijk. Wereldkampioen met Albanië. En ja, ik had veel mazzel met de loting. Was even balen na de 7-0 tegen Congo in de groep,  omdat ik daarmee Mexico 1 goal voorbleef en groepswinnaar werd. Ik wist dat de nr. 2 uit onze groep tegen Chili moest en de winnaar tegen Portugal, dus het was niet helemaal de bedoeling, maar met m'n elf wissels werd het toch een oorwassing en dus groepswinst. 

image.thumb.png.8021d9721ffaa6ad780df4a415600cc5.png

Vervolgens dus tegen de Portugezen, in een zenuwslopende pot voetbal waarin we in de verlenging met 10 man komen te staan en twee minuten daarna de winnende binnenschieten. Bizar. Vervolgens Paraguay, bijna een uur met een man minder, toch een relatief simpele zege. Een benauwde zege tegen de VS en een verrassend ruime overwinning tegen het Noorwegen van een 37-jarige Schjelderup. Dan de finale. Duitsland klopte ons twee jaar geleden op het EK en ik had er geen vertrouwen in toen we in de tiende minuut op 1-0 achter kwamen...

image.thumb.png.0ce68f74ec3ae5a5555ac39e179697c7.png

Maar mag ik even een momentje voor Daniel Ors. Klinkt dat Albanees? Nee hè, niet echt. Net als linksback Kjeld Koorndijk is Daniel Ors iemand die een Albanees paspoort kreeg nadat hij vijf jaar in de Albanese competitie speelde. Eerlijk, hij kwam als topspits van Villarreal en was één van m'n eerste écht écht écht grote aanwinsten. Transfervrij wel, maar ondanks dat hij al een jaar of 27 was had hij het geduld om te blijven. Om te presteren. Na 183 competitieduels en 172 treffers kondigde hij z'n pensioen aan. Leuk, drie jaar terug kreeg hij dat paspoort en wilde hij direct voor ons uitkomen, want hij zou nooit goed genoeg zijn voor Spanje. Een beetje blessuregevoelig wel, maar hij kwam nog tot 13 interlands en liefst 20(!) treffers.

image.thumb.png.3eb4b22dbcf8d919d4424590a00fe1fd.png

En ja, je leest het goed. Morgen gaat hij met pensioen. Een dag na de finale. En wat voor finale. Daniel Ors jongens en meisjes, een Albanees Spaanse held!

image.thumb.png.aa78734aad9dbb6a0f565828281153ff.png

image.thumb.png.ce1ef6d4a43f70d77149425df135a27a.png