Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 uur geleden zei Dansmeister:

Seizoen 1 afgerond met Anderlecht. Bizar leuk seizoen gehad. Heel veel jonge spelers ingepast en veel overbodige spelers weggedaan al. Wil mij alleen op de Belgische en Nederlandse markt begeven de komende seizoenen, om het ook wat meer uitdagend te maken. Mo was een toptransfer, erg blij mee. De vervanger van Silva mag flink de verwachtingen gaan inlossen. Wat een kanon is dat zeg. Niet normaal.

Al met al dik tevreden. Treble met RSCA.

Schermafbeelding 2023-02-10 130234.png

Mooi eerste seizoen! 

Ik heb ook een save van inmiddels 2,5 seizoen met Anderlecht. 

Als vervanger van Silva ben ik voor Henrique Araujo van Benfica gegaan. Die was aan het begin van seizoen 2 bij mij voor 7,5 miljoen op te pikken en heeft Silva(ondanks een heel goed seizoen) bij mij doen vergeten.

Misschien de moeite waard om eens te bekijken in jouw save. 

Een ander alternatief is eventueel  Karim Konate van RB Salzburg. Was een seizoen later iets duurde voor mij dan Araujo, maar scoort (nog) meer dan Araujo.

bewerkt door reibleetsak

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
5 uur geleden zei FMNOOB:

En op de consoles kun je maximaal 30 seizoenen draaien op dit moment. Daarna eindigt je save. 

Meuh, spijtig.

Achja, dan maar beiden spelen. :)

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Na een leuke save met Austria Wien, schakel ik over naar een nieuwe. Korte vraag: ik wil van het uit tenue (standaard in game) het thuis tenue maken en van het derde tenue (ook standaard in game) juist het uit tenue. Moet ik daar de editor voor kopen?

Geplaatst

Ik ben bezig met ajax en wil de hele competitie omhoog zien te krijgen.

Is het dan een idee om bijvoorbeeld elke keer spelers van Utrecht te kopen voor veel te veel geld zodat Utrecht meer geld te besteden heeft ?

Geplaatst
16 minuten geleden zei putdus:

Ik ben bezig met ajax en wil de hele competitie omhoog zien te krijgen.

Is het dan een idee om bijvoorbeeld elke keer spelers van Utrecht te kopen voor veel te veel geld zodat Utrecht meer geld te besteden heeft ?

Dat is wel een van de dingen die je kan doen. Verder veel van he spelers proberen te verhuren aan Nederlandse clubs.

Speler van Utrecht die het bij mij goed deed was den boggende

Geplaatst
2 uur geleden zei SantiagoMunez:

Na een leuke save met Austria Wien, schakel ik over naar een nieuwe. Korte vraag: ik wil van het uit tenue (standaard in game) het thuis tenue maken en van het derde tenue (ook standaard in game) juist het uit tenue. Moet ik daar de editor voor kopen?

Dat hangt er vanaf wat je wilt wijzigen.

Als je graphics gedownload hebt bijvoorbeeld de FC12 kits of SS Kits en dit wil veranderen is het een kwestie van de config file aanpassen. 

Wil je de shirts tijdens de wedstrijden aanpassen kan dit voor de start van een nieuwe game in de pre-game editor. 

Ben je al een game gestart dan zal je de ingame editor moeten aanschaffen. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Copywriter:

Als je graphics gedownload hebt bijvoorbeeld de FC12 kits of SS Kits en dit wil veranderen is het een kwestie van de config file aanpassen. 

Wil je de shirts tijdens de wedstrijden aanpassen kan dit voor de start van een nieuwe game in de pre-game editor. 

Waar is de pre-game editor te vinden?

Geplaatst
33 minuten geleden zei Copywriter:

Vanaf het begin van de game wil ik dus de shirtjes ‘omdraaien.’ De kits zitten standaard in de game, dus een pack is niet van toepassing. De game moet nog starten, dus dan kan ik de pre-game editor gebruiken?

Geplaatst
42 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Vanaf het begin van de game wil ik dus de shirtjes ‘omdraaien.’ De kits zitten standaard in de game, dus een pack is niet van toepassing. De game moet nog starten, dus dan kan ik de pre-game editor gebruiken?

Je gebruikt dus de lelijke standaard shirts  die in FM zitten :cry:?

Ja dan kan je het in de pre-game editor de kleuren van de shirts aanpassen.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Copywriter:

Je gebruikt dus de lelijke standaard shirts  die in FM zitten :cry:?

Ja dan kan je het in de pre-game editor de kleuren van de shirts aanpassen.

Haha, ik maak vaak eigen versies van de clubs waarmee ik speel via zo’n Kit Creator! Ga nu beginnen in de League Two en twijfel door jouw vraag of die kits er inderdaad standaard in zaten.

Geplaatst
2 uur geleden zei Whitewolf345:

Dat is wel een van de dingen die je kan doen. Verder veel van he spelers proberen te verhuren aan Nederlandse clubs.

Speler van Utrecht die het bij mij goed deed was den boggende

den boggende wilt helaas niet komen.

Geplaatst
23 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Haha, ik maak vaak eigen versies van de clubs waarmee ik speel via zo’n Kit Creator! Ga nu beginnen in de League Two en twijfel door jouw vraag of die kits er inderdaad standaard in zaten.

Voor zover ik weet moet je bij de kitcreator ook een config-file maken. Dan is het een kwestie van de de twee omdraaien. Dus 1 wordt 2 en 2 wordt 1 zie voorbeeld. Je kan dit in kladblok doen. 

<record from="16000158_1" to="graphics/pictures/team/16000158/kits/home"/>           

<record from="16000158_2" to="graphics/pictures/team/16000158/kits/away"/>                

Geplaatst
16 minuten geleden zei Copywriter:

Voor zover ik weet moet je bij de kitcreator ook een config-file maken. Dan is het een kwestie van de de twee omdraaien. Dus 1 wordt 2 en 2 wordt 1 zie voorbeeld. Je kan dit in kladblok doen. 

<record from="16000158_1" to="graphics/pictures/team/16000158/kits/home"/>           

<record from="16000158_2" to="graphics/pictures/team/16000158/kits/away"/>                

Bedankt voor je meedenken! Heb een pack gedownload en in de file de shirts omgedraaid. Gelukt! Tijd om aan de slag te gaan! :D

Geplaatst

Gelukkig dat je op de console een hoop taken niet moet ingeven, zoals persconferenties. 

Geplaatst

Ben wel toe aan een nieuwe game, maar twijfel. Aan de ene kant lijkt Willem II me wel leuk om op te bouwen met redelijke mogelijkheden. Aan de andere kant lijkt iets als Ferencvaros in Hongarije me ook wel eens leuk, al denk ik dat de mogelijkheden daar veel langer op zich laten wachten.. :sorry:

Geplaatst

BAM! Niets is sterker dan dat ene woord! Wat een wedstrijd, 2-0 voor binnen 10m, vergeten om spelers die een hattrick kunnen maken van het nemen van een penalty af te halen :classic_unsure: Na de 3-0 kwam PSG terug, zwaar aanvallend. Pedersen eraf door blessure, toen klikte ik door per ongeluk en paar minuten met 10 man gevoetbald, want ik had dus die blessure gemist :classic_sad: 22c27e41db0045fcf61c5aebcdbb6393.jpg

8d76818125ff17d5fede0ce440e69155.png

f8a61908797267e31ccf96b58a64316b.png

Geplaatst

Mijn eerste "Ik gooi mijn laptop het raam uit" moment in FM23, maar gelukkig liep het in tegenstelling tot normaal, toch nog goed af :h

spacer.png

Geplaatst
Op 10-2-2023 om 19:23 zei reibleetsak:

Mooi eerste seizoen! 

Ik heb ook een save van inmiddels 2,5 seizoen met Anderlecht. 

Als vervanger van Silva ben ik voor Henrique Araujo van Benfica gegaan. Die was aan het begin van seizoen 2 bij mij voor 7,5 miljoen op te pikken en heeft Silva(ondanks een heel goed seizoen) bij mij doen vergeten.

Misschien de moeite waard om eens te bekijken in jouw save. 

Een ander alternatief is eventueel  Karim Konate van RB Salzburg. Was een seizoen later iets duurde voor mij dan Araujo, maar scoort (nog) meer dan Araujo.

Haha thnx. Maar wil zoveel mogelijk Belgen en Nederlanders in mijn team. 

Gaat een heerlijke zomer worden. Veel overbodige spelers weggedaan en wat basisspelers voor flinke bedragen. Oa Mertens en Brobbey naar Anderlecht gehaald. Laatste stond op de TL na 1 jaar in Ajax o18😂