Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

b5dc3f65d3c6fbf37c6e0b3e68a038d7.png

967fdf4de58dc7a264fbafb7953fa68e.png

Geen onaardig EK gespeeld. Jammer dat we zo een 3-1 voorsprong weg geven tegen Noorwegen. Ook van Griekenland hadden we kunnen winnen maar in de slotfase ook kunnen verliezen. Winst tegen Noorwegen was overigens niet genoeg geweest, Griekenland won met 4-1 van Noorwegen dus hun doelsaldo was al veel hoger

Geplaatst

winterstop seizoen 2.

Bergwijn verkoxht voor 62 miljoen aan United.

Twijfel om daramy een kans te geven of een jongere jeugdspeler. Weet niet of er nog wel rek zit in daramy 

Geplaatst
Op 13-2-2023 om 18:49 zei neva:

Heb hem nu ff niet aanstaan, maar eindigde op 105 competitietreffers in 36 duels. Overal nu 150 uit 52 dacht ik. Moet nog een CL- en bekerfinale. Gemiddeld net geen 3.

Nog een klein vraagje, hoe word je manager van een Albanese/San Marinese ploeg?

Want ik kan die niet kiezen via FM23. 

Moet je daarvoor iets speciaals installeren?

Geplaatst
7 minuten geleden zei xanderoo:

Nog een klein vraagje, hoe word je manager van een Albanese/San Marinese ploeg?

Want ik kan die niet kiezen via FM23. 

Moet je daarvoor iets speciaals installeren?

Via de Steam workshop kan je extra competitiepakketten downloaden, met competities over de hele wereld. Letterlijk. Van Kiribati en Andorra tot het 12e niveau van Engeland en de Nederlandse 5e klasse.

Geplaatst

Dat moment dat je een 179 PA speler in je jeugdopleiding krijgt in San Marino en hij dan alleen de Italiaanse nationaliteit heeft...

Goddomme! 

Overigens ook een keeper met een PA van 111 die alleen de San Marinese nationaliteit heeft. Is voor ons niet goed genoeg, maar bij San Marino behoort hij daarmee tot de topspelers. Die maar even ontwikkelen. 

Geplaatst

Altijd al een keer willen beginnen in de Engelse 12de klasse, maar... ik ben daar jaren geleden mee opgehouden omdat het

zo snel te makkelijk word in Engeland met Financiën.

1 goede cup-run of een goede loting waarbij je naar Liverpool mag en je zit vrijwel goed voor de komende jaren als klein clubje.

Nog maar niet te spreken als je uiteindelijk in de Premier League terecht komt.

Dat was 7 jaar geleden al zo, en ik vermoed zo dat dit alleen maar erger is geworden.

Misschien een Youth Only challenge vanaf the Engelse 12de klasse.

België met die financiële bug blijkt toch een erg grote uitdaging te zijn.

Zal niet opgeven, maar als ik niet heel snel promoveer naar de hoogste klasse zal het niet lang duren voordat het bestuur de prof licentie gaat wegdoen om kosten laag te houden.

Wou eigenlijk in Nederland beginnen, maar aangezien er geen degradatie is mocht dat niet voor de challenge. :|

Geplaatst

Tweede jaar achter elkaar de groepsfase van de EL behaald. In de CL in de 3de voorronde uitgeschakeld door Kopenhagen met 5-4 over 2 wedstrijden. Deze loting lijkt een stuk beter dan die van vorig jaar. Tegen Willem II, PAOK, Rosenborg en Astana kan eventueel een resultaat geboekt worden. Wie weet wat er mogelijk is

image.thumb.jpeg.6b28e930a55c8a072fc76c31c3ae2f57.jpeg

Geplaatst
10 uur geleden zei neva:

Via de Steam workshop kan je extra competitiepakketten downloaden, met competities over de hele wereld. Letterlijk. Van Kiribati en Andorra tot het 12e niveau van Engeland en de Nederlandse 5e klasse.

Wow, 12de divisie Engeland. Zot!
Thanks voor de tip

Nog 1 ding, ik vind niet direct een link om het te downloaden. Mocht je dit lezen, graag hulp.

Edit: gevonden. Nogmaals merci, had ik het maar eerder geweten!

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
1 uur geleden zei xanderoo:

Wow, 12de divisie Engeland. Zot!
Thanks voor de tip

Nog 1 ding, ik vind niet direct een link om het te downloaden. Mocht je dit lezen, graag hulp.

Heb je steam? De groene knop abonneren betekent eigenlijk downloaden. 

Geplaatst

Goh. Eigenlijk was mijn doel deze game nog om Doka de 1000 competitietreffers te laten maken, maar ondanks dat ie elke 9 maanden een nieuw contract kreeg wilde hij per se weg. Ondanks dat we niets onder doen voor City. Ook Borgia wilde weg. 

image.png.1320b44a90544b1eb44bf21d47da64de.png

Betekent denk ik wel het einde van m'n game zo'n beetje.

Geplaatst

@neva Herkenbaar verhaal, bij mij willen spelers ook weg ondanks dat ik de grootste club ter wereld ben

cde9facf3b6f57ca7dd0f365bb9592e9.png

Ik zat eens hier naar te kijken, blijkbaar ben ik de beste Nederlandse manager ooit :D 

Geplaatst
29 minuten geleden zei Thomassje123:

@neva Herkenbaar verhaal, bij mij willen spelers ook weg ondanks dat ik de grootste club ter wereld ben

cde9facf3b6f57ca7dd0f365bb9592e9.png

Ik zat eens hier naar te kijken, blijkbaar ben ik de beste Nederlandse manager ooit :D 

Hoe lang duurde het voordat er normale prijzen voor je spelers binnen kwamen? Ik zit nu in 2035 en na een half jaar schiet de waarde van mijn spelers naar beneden. Echt idioot hard, van bijvoorbeeld een speler met een CA van 140, die dan na een half jaar nog 30k waard is. Zo raak ik op dit moment veel spelers kwijt. Club x komt met bedrag van 30k, ik wil 10 mil hebben. club wijst hem af en hoppa: Speler wil niet meer verlengen.

Helpt het ook niet mee dat ik maar 2/3 jaar contracten kan aanbieden. Elke 2/3 jaar moet ik weer opnieuw bouwen. 

Inmiddels wel de youth rating 1 puntje omhoog!

Geplaatst
3 uur geleden zei neva:

Goh. Eigenlijk was mijn doel deze game nog om Doka de 1000 competitietreffers te laten maken, maar ondanks dat ie elke 9 maanden een nieuw contract kreeg wilde hij per se weg. Ondanks dat we niets onder doen voor City. Ook Borgia wilde weg. 

Oef dat is flink balen dat hij alsnog weg wilde... 😐

Natuurlijk een heel mooi bedrag voor hem gekregen maar voor het geld hoef je het niet te doen. Kan me daarbij ook wel voorstellen dat je geen uitdaging meer ziet in deze savegame maar een Building a Nation kan er nog altijd inzitten 😉

Geplaatst
2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hoe lang duurde het voordat er normale prijzen voor je spelers binnen kwamen? Ik zit nu in 2035 en na een half jaar schiet de waarde van mijn spelers naar beneden. Echt idioot hard, van bijvoorbeeld een speler met een CA van 140, die dan na een half jaar nog 30k waard is. Zo raak ik op dit moment veel spelers kwijt. Club x komt met bedrag van 30k, ik wil 10 mil hebben. club wijst hem af en hoppa: Speler wil niet meer verlengen.

Helpt het ook niet mee dat ik maar 2/3 jaar contracten kan aanbieden. Elke 2/3 jaar moet ik weer opnieuw bouwen. 

Inmiddels wel de youth rating 1 puntje omhoog!

Dat is een belangrijk begin!

Vreemd, dat zijn wel hele lage waardes die je dan hebt. Moeilijk te zeggen maar dan moet ik even in de transfergeschiedenis kijken

96a29c9193592f5e0088d6e4704ea3c8.png

Geel is uitgaand. In seizoen 2036/2067 werd Cordero voor €40 miljoen verkocht en Tafesse voor €50 miljoen. Dat was toen nog uitzonderlijk. Rond jouw tijd begon het bij mij een beetje te lopen

1e34506a6d54c545326e91dd537d76fd.png

Vanaf hier begon het pas echt hard te gaan. Ik kreeg ineens een hele rare waarde bump rond 2045 die richting op. Dus ben bang dat het een kwestie van geduld (en vooral reputatie) is. Hoeveel sterren reputatie heeft jouw club?

Geplaatst
5 minuten geleden zei Mordurette:

Oef dat is flink balen dat hij alsnog weg wilde... 😐

Natuurlijk een heel mooi bedrag voor hem gekregen maar voor het geld hoef je het niet te doen. Kan me daarbij ook wel voorstellen dat je geen uitdaging meer ziet in deze savegame maar een Building a Nation kan er nog altijd inzitten 😉

Eens, kijk naar mijn save. Ik heb nu voor het eerst 4 (!) San Marinese clubs in de groepsfase van Europa

Geplaatst
47 minuten geleden zei Thomassje123:

Dat is een belangrijk begin!

Vreemd, dat zijn wel hele lage waardes die je dan hebt. Moeilijk te zeggen maar dan moet ik even in de transfergeschiedenis kijken

96a29c9193592f5e0088d6e4704ea3c8.png

Geel is uitgaand. In seizoen 2036/2067 werd Cordero voor €40 miljoen verkocht en Tafesse voor €50 miljoen. Dat was toen nog uitzonderlijk. Rond jouw tijd begon het bij mij een beetje te lopen

1e34506a6d54c545326e91dd537d76fd.png

Vanaf hier begon het pas echt hard te gaan. Ik kreeg ineens een hele rare waarde bump rond 2045 die richting op. Dus ben bang dat het een kwestie van geduld (en vooral reputatie) is. Hoeveel sterren reputatie heeft jouw club?

Sterren dacht ik 2. Ik gebruik FMRTE ( de gratis versie, dus kan niks aanpassen) om het een en ander in de gaten te houden en op een schaal van 10.000 zit ik rond de 4.200 qua reputatie. Er willen ook echt wel al goede spelers komen, net weer een braziliaan gehaald met een PA van 163. Maar die waardes zijn wel killing in combinatie met de tijdelijke contracten. Ik kan nu niet de rest van de competitie met geld helpen. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Sterren dacht ik 2. Ik gebruik FMRTE ( de gratis versie, dus kan niks aanpassen) om het een en ander in de gaten te houden en op een schaal van 10.000 zit ik rond de 4.200 qua reputatie. Er willen ook echt wel al goede spelers komen, net weer een braziliaan gehaald met een PA van 163. Maar die waardes zijn wel killing in combinatie met de tijdelijke contracten. Ik kan nu niet de rest van de competitie met geld helpen. 

7e2cabccdf9516e769a0307414a4db1e.png

Ik zit denk ik te ver in het spel waardoor vergelijken lastig is. 2 sterren is nog heel weinig. De laagste ploeg bij mij is Cosmos en die staan op 3 sterren in een 4 sterren competitie. Die hebben de waardes hierboven. Dus ik vrees dat je nog wel ff te gaan hebt.

Enige wat je kan doen is Europees sterk presteren en zo je reputatie boosten. Dat blijft de snelste weg

Geplaatst
4 uur geleden zei neva:

City heeft in ieder geval genoeg moeten Doka voor Doka

Geplaatst
Op 14-2-2023 om 21:04 zei Rrrood:

Laatste deel van het 2e seizoen begon Trauner (32) slechter te spelen, dus ik zoek vervanging.

76m budget en dit is er allemaal in de aanbieding 873e70dd1ca1b14066d7adc2af6bc919.png  dat wordt lastig kiezen

Als je één op één wilt gaan vervangen hou je niet heel veel opties over. Wan- Bissaka en Dest zijn meer rechtsbacks. vd Ven, is een linkspoot / linksachter, maar wel een beest. Ahmedhodzic is een FM monster. De rest lijkt me een optie als vervanger voor een RCV.