Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 minuten geleden zei CrisChivu:

Jay Gorter in seizoen 2 nul wedstrijden bij Ajax maar toch in NL elftal 

Nederlandse nationaliteit ✔️

Contract bij Ajax ✔️

Voldoet aan alle criteria.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
  • Auteur

1 minuut geleden zei Haagenees:

Hoi!

Nieuw op dit forum en na een héle lange tijd (FM 07)  weer is van plan om weer FM te gaan kopen. Ik weet niet of ik mijn vraag in het juiste topic stel dus vergeef mij .

Ik zou graag willen weten wat de budgetten zijn van de top 3  of rijkste clubs in de op 1 na hoogste competities.

Als iemand toevallig een club weet die in verhouding tot de rest heel veel te besteden heeft in een nóg lagere divisie dan hoor ik die natuurlijk ook graag!

Graag die van:

KKD (NED)

.2 Bundesliga (DUI)

Championship (ENG)

Serie B (ITA)

Segunda Division (SPA)

Ligue 2 (FRA)

Iemand die mij hiermee kan en vooral wilt helpen? Ik doe graag wat voorbereidend werk voor dat ik een save start met een bepaalde club. En zodoende heb ik nog tot 8 november de tijd .

Alvast bedankt!

Ik denk dat je vraag in dit topic beter tot zijn recht komt (y) 

Geplaatst
3 uur geleden zei Nom de Guerre:

Het is sowieso altijd handiger om de beta te gebruiken om te klooien en die save niet mee te nemen naar de full release. Er valt elk jaar wel een lijk uit de kast :D 

Zou een half seizoen spelen in de beta zoveel schade aanrichten denk je?

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Lensherr:

Zou een half seizoen spelen in de beta zoveel schade aanrichten denk je?

Bèta ≠ demo hè. In de bèta kun je gewoon al oneindig door spelen. 

Geplaatst

Zo even bezig met wat kutten met wat verschillende tactieken. Als ik hier tevreden over ben voordat dat hij definitief begint dan een echt kijken voor een leuke save.

Geplaatst

Kampioen met Feyenoord in seizoen 1! Mannsverk in de winterstop gehaald als extra optie op de VM. Kun je halen voor ongeveer 3 miljoen, maar doordat ik een deel in termijnen wilde betalen viel de transfersom iets hoger uit. Gimenez is wel een goalgetter hoor, 29 competitiewedstrijden, 28 goals. Walemark ook heerlijk als IW vanaf rechts. Bullaude ook beter dan IRL.   

Szymanski is niet te behouden. Had genoeg bij elkaar gesprokkeld door de verkoop van Dilrosun (6 miljoen), maar zijn salariseisen gingen dik boven de 2 ton per maand. Verschaeren komt nu van Anderlecht over om met Paixao te strijden om de positie op links. 

Hoop talenten die tegen het eerste aanzitten. Hartjes, Milambo, Dermane, Candelaria, Azarkan, Zechiël, Slory. Denk dat die in seizoen 3 allemaal rijp zijn voor de basis, of voor een andere ED club. 

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst
1 uur geleden zei Fantasy:

Bèta ≠ demo hè. In de bèta kun je gewoon al oneindig door spelen. 

Weet ik maar er zou toch een bug zijn met eigenschappen?

Geplaatst

Hoi!

Nieuw op dit forum en na een héle lange tijd (FM 07)  weer is van plan om weer FM te gaan kopen. Ik weet niet of ik mijn vraag in het juiste topic stel dus vergeef mij :DW:.

Ik zou graag willen weten wat de budgetten zijn van de top 3  of rijkste clubs in de op 1 na hoogste competities.

Als iemand toevallig een club weet die in verhouding tot de rest heel veel te besteden heeft in een nóg lagere divisie dan hoor ik die natuurlijk ook graag!

Graag die van:

KKD (NED)

.2 Bundesliga (DUI)

Championship (ENG)

Serie B (ITA)

Segunda Division (SPA)

Ligue 2 (FRA)

Iemand die mij hiermee kan en vooral wilt helpen? Ik doe graag wat voorbereidend werk voor dat ik een save start met een bepaalde club. En zodoende heb ik nog tot 8 november de tijd :checkit:.

Alvast bedankt!

Geplaatst
7 minuten geleden zei Daniell:

Even heel iets anders, heeft iemand het boek van Cleon al gelezen? Is daar voor de gevorderde FM'er nog wat (nieuws) uit te halen? 

@Nom de Guerre @Karlo @Fantasy 

Voor de release al, als proofreader. Ja, het geeft je vooral inzichten als het gaat om combinaties en tweaken.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Voor de release al, als proofreader. Ja, het geeft je vooral inzichten als het gaat om combinaties en tweaken.

Top, bedankt! Het is vrij veel dus wilde even weten of het de moeite waard is om aan te beginnen. Heb al zijn eerdere werk wel gelezen, vandaar de vraag of er nog iets nieuws uit te halen is. 

Wil dit jaar sowieso weer eens wat meer met tactiek bezig gaan, een goede opfrisser is dan altijd wel een plus. Laatste keer dat ik daar echt in gedoken ben was met FM16 volgens mij, daarna vooral met spelers ontwikkelen bezig geweest.

Geplaatst

Hoe plaatsen jullie hier filmpjes van momenten uit een wedstrijd? Of beter gezegd: hoe kan je die het beste uploaden? Naar YouTube? Zag laatst @Titan ook zoiets plaatsen in dit topic geloof ik.

Geplaatst
1 uur geleden zei Daniell:

Even heel iets anders, heeft iemand het boek van Cleon al gelezen? Is daar voor de gevorderde FM'er nog wat (nieuws) uit te halen? 

Heb niet het hele boek gelezen, wel passages. Daarin zegt hij zinnige dingen die voor een beginnend FM-er wel heel handig kunnen zijn. Persoonlijk heb ik er niets 'nieuws' van opgestoken. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Daniell:

Klinkt interessant. Kun je me meer vertellen over wat je gaat lezen of link sturen.

Geplaatst

Wat is het toch fijn als je in FM op dezelfde datum bent als in real life en dus meteen revanche kan nemen op FC Groningen.... :5

image.png.91545d6c55886400d5274bd1b6ba8341.png

Geplaatst
31 minuten geleden zei Willem:

Wat is het toch fijn als je in FM op dezelfde datum bent als in real life en dus meteen revanche kan nemen op FC Groningen.... 

Ik kwam hier om dit even te vergeten, Willem. 😅

Geplaatst
Op 22-10-2022 om 10:06 zei Nom de Guerre:

Kjell Scherpen doet wat Kjell doet. Fumble!

Hoe sla jij deze filmpjes op en zet je ze in een post? Wil namelijk dit soort beelden van wedstrijden gaan gebruiken in m'n novelle! :) 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Jotew:

Hoe sla jij deze filmpjes op en zet je ze in een post? Wil namelijk dit soort beelden van wedstrijden gaan gebruiken in m'n novelle! :) 

Gyazo GIF.

1. FM in windowed mode zetten.
  2. Gyazo installeren.
  3. Gyazo GIF inschakelen.
  4. Scherm selecteren.
  5. Opnemen.
  6. Bijknippen.
  7. Opslaan.
  8. Upload vanuit Gyazo gebruiken of lokale opslag gebruiken op MU.
Geplaatst
46 minuten geleden zei Willem:

Wat is het toch fijn als je in FM op dezelfde datum bent als in real life en dus meteen revanche kan nemen op FC Groningen.... :5

Bij mij wel, uiteraard in de blessuretijd.... ;) 

image.png.114e27390f84ce78aaf13f3c53e48568.png