Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
10 uur geleden zei neva:

Heb je steam? De groene knop abonneren betekent eigenlijk downloaden. 

Ik heb het gevonden, maar speelde al een spel. Ik vind niet lager dan de 10de divisie in Engeland. Echt dikke merci voor de tip. 

Wat ga je doen, een nieuwe game beginnen? Ik lees dat je aan het einde van jouw game zit. 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 uur geleden zei Thomassje123:

7e2cabccdf9516e769a0307414a4db1e.png

Ik zit denk ik te ver in het spel waardoor vergelijken lastig is. 2 sterren is nog heel weinig. De laagste ploeg bij mij is Cosmos en die staan op 3 sterren in een 4 sterren competitie. Die hebben de waardes hierboven. Dus ik vrees dat je nog wel ff te gaan hebt.

Enige wat je kan doen is Europees sterk presteren en zo je reputatie boosten. Dat blijft de snelste weg

Ben er ook bang voor. Ach, elk jaar pak ik wel 2/3 overwinningen in de groepsfase CL. 2 keer de KO fase gehaald, wat ook direct 10 mil oplevert. En niet onbelangrijk: al een speler of 4/5 uit de opleiding met een PA van 140+. Wel allemaal Italiaans helaas. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ben er ook bang voor. Ach, elk jaar pak ik wel 2/3 overwinningen in de groepsfase CL. 2 keer de KO fase gehaald, wat ook direct 10 mil oplevert. En niet onbelangrijk: al een speler of 4/5 uit de opleiding met een PA van 140+. Wel allemaal Italiaans helaas. 

Dom doorgaan, meer kun je niet doen

35f8afc87bc19ffced1d3c121e1aa47d.png

Wel bizar verschil in salarissen hier, eigenlijk zijn die van mij veel te hoog. Maar ja, als je je best spelers (5 sterren) wilt behouden he

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
1 uur geleden zei Thomassje123:

Dom doorgaan, meer kun je niet doen

35f8afc87bc19ffced1d3c121e1aa47d.png

Wel bizar verschil in salarissen hier, eigenlijk zijn die van mij veel te hoog. Maar ja, als je je best spelers (5 sterren) wilt behouden he

Poh dat verschil is erg groot. Je kunt wel zien dat ik er nog lang niet ben: mijn budget zit ruim onder de helft van de laagste in je screenshot. Volgens mij zijn we op dit moment de 23e op de landenlijst qua coëfficiënt. 

Geplaatst

Ik vraag me eigenlijk af of je kan promoveren van de 3de divisie in Nederland naar de Keukenkampioendivisie

Geplaatst
2 minuten geleden zei xanderoo:

Ik vraag me eigenlijk af of je kan promoveren van de 3de divisie in Nederland naar de Keukenkampioendivisie

Nee dat kan niet. Want je moet dan eerst naar de tweede divisie.

Geplaatst
17 minuten geleden zei delichris:

Nee dat kan niet. Want je moet dan eerst naar de tweede divisie.

Ja maar ik bedoel, kan je van de 3de divisie, na de Eredivisie en Keukenkampioendivisie, promoveren? Want in het echt kan je niet degraderen in de Keukendivisie, toch?

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
4 minuten geleden zei xanderoo:

Ja maar ik bedoel, kan je van de 3de divisie, na de Eredivisie en Keukenkampioendivisie, promoveren? Want in het echt kan je niet degraderen in de Keukendivisie, toch?

Ook dat kan niet. Heb je een aangepaste database voor nodig. Zijn op Steam wel te vinden. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei xanderoo:

Dat kan alleen als iemand de hele voetbalpyramide heeft uitgewerkt, dus een editor file, en zo heeft ingesteld dat je altijd kan promoveren/degraderen. Anders is het niet mogelijk. 

Op steam en online staat wel het één en ander aan databases maar ik raad je aan deze eerst goed te checken. Het zou jammer zijn dat je er na een seizoen pas achter komt dat de file niet werkt of bugs bevat.

Geplaatst
Zojuist zei delichris:

@Jotew @xanderoo @Kevinoz87 Vanaf 2023-2024 kan je wel weer promoveren vanuit de tweede divisie naar de Keukenkampioendivisie. Het is tot en met 2022-2023 bevroren als ware.

In FM zelf zonder editor files? 

Geplaatst
12 minuten geleden zei delichris:

Het is zelfs officieel via KNVB dus ik ga er vanuit dat het gewoon kan.

Wist niet eens dat dit in het echt ook mocht/kon. Maar dan zullen clubs het wellicht zelf niet willen? Om zo'n debacle als met Achilles destijds te voorkomen.

Geplaatst
17 minuten geleden zei delichris:

@Jotew @xanderoo @Kevinoz87 Vanaf 2023-2024 kan je wel weer promoveren vanuit de tweede divisie naar de Keukenkampioendivisie. Het is tot en met 2022-2023 bevroren als ware.

Dan kan de youth only challenge dus ook met Nederland nu?.

Moet je alleen 2 jaar simuleren denk ik

Geplaatst
1 minuut geleden zei Whitewolf345:

Dan kan de youth only challenge dus ook met Nederland nu?.

Moet je alleen 2 jaar simuleren denk ik

Of je start met een amateurclub :P 

Geplaatst
1 minuut geleden zei delichris:

Of je start met een amateurclub  

Dacht dat het in deze fm ook al doorgevoerd was.  Zit nu in een save te kijken en in 2023/2024 speelt kozakken boys in de kkd.

In 2025/2026 jong sparta

Geplaatst

Nee dit klopt niet hoor. In het echt is het open piramide idee weer in de ijskast gezet en in FM kan je simuleren wat je wilt, maar daar komt het niet in voor (of heel laat misschien pas). Je zult echt aanpassingen moeten maken in de editor om promotie/degradatie mogelijk te maken in Nederland. Het zat in FM22 nog wel, maar omdat de KNVB daarna heeft gezegd dat het niet doorgaat op de korte termijn zit het niet meer in FM23.

In het echt heeft de KNVB ook gezegd dat het sowieso 5 tot 10 jaar een dichte piramide blijft 

Geplaatst
12 minuten geleden zei bas huijsmans:

Nee dit klopt niet hoor. In het echt is het open piramide idee weer in de ijskast gezet en in FM kan je simuleren wat je wilt, maar daar komt het niet in voor (of heel laat misschien pas). Je zult echt aanpassingen moeten maken in de editor om promotie/degradatie mogelijk te maken in Nederland. Het zat in FM22 nog wel, maar omdat de KNVB daarna heeft gezegd dat het niet doorgaat op de korte termijn zit het niet meer in FM23.

In het echt heeft de KNVB ook gezegd dat het sowieso 5 tot 10 jaar een dichte piramide blijft 

Uh . Ok bij de online save zag ik dat namelijk van kozakken boys

Geplaatst
6 minuten geleden zei bas huijsmans:

De Jong teams kunnen wel promoveren, amateurclubs niet

Geplaatst
32 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik heb zelf 5 jaar gesimuleerd in Nederland voordat ik met mijn Youth Only challenge in Belgie ben begonnen.
(omdat ik graag in Nederland wou beginnen.)

Ik kan beamen dan er GEEN degradatie/promotie is van/naar de keuken kampioen divisie zonder een externe data-base file.
(Voor de normale clubs.)

bewerkt door JadabaJD

Geplaatst

België is trouwens wel leuk om te doen, maar die financiële bug maakt het er niet makkelijker op.
4.thumb.png.39a801377f1c559d30d3ddbe0774d758.png

Gelukkig wel succes geboekt in mijn eerste seizoen, maar... word een grote uitdaging in het volgende seizoen.

Spoiler

2.thumb.png.459289995c12dbb22e3ae230769033ae.png

1.thumb.png.a11c1ea4ee5a4c210388e690001bfd51.png

5.thumb.png.7ca858a1d2020f85f8903942b1ef7213.png

Geplaatst
4 uur geleden zei xanderoo:

Wat ga je doen, een nieuwe game beginnen? Ik lees dat je aan het einde van jouw game zit. 

Geen idee eigenlijk. Ik wilde een nieuwe game beginnen, maar voelde niet goed. Ga toch nog eventjes door..