Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

We gaan lekker met Ajax Amateurs. Begonnen in de 4e divisie. Kampioen geworden en nu stijf bovenaan in de 3e divisie. Volgende doel is de 2e divisie en dan de KKD. Probeer zoveel mogelijk spelers met een Ajax verleden te halen. Nu heb ik: Dani van den Heuvel, Ligeon, Darren Rosheuvel, Zamani, de Sa, Overtoom. Heb ook al Dico Koppers en Poepon laten gaan omdat ze niet meer goed genoeg waren. Benieuwd wat er met de samenwerking gebeurd wanneer ik in de ED terecht kom.

Geplaatst

We gaan beginnen aan de laatste speelronde van het seizoen. Espanyol speelt uit tegen de nummer 5; Racing Santander. En ik mag Malaga thuis ontvangen :mrgy: In het meest gunstigste geval wordt ik kampioen, in het slechtste geval ga ik de play-offs in. ;c

5433800496cbcb41660a9f0469482709.png

edit; 

Wist Malaga vrij gemakkelijk met 4-0 te verslaan, maar Espanyol won uit ook 'gewoon' met 0-1. Maar alsnog op naar LaLiga dus :mrgy: Deze legende dacht meteen 'my job here is done', en gaat (helaas) met pensioen.

8e9df6a20b1c10ab288aad45eee11799.png

bewerkt door TheRealOne

Geplaatst
20 minuten geleden zei LouisPSV:

Eerste Champions League potje van het seizoen (2024/2025).

uGFwYEp.jpg

Is Mvuka wat? Heb hem opgehaald met Nordsjaelland begin S1.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Aaron21:

Is Mvuka wat? Heb hem opgehaald met Nordsjaelland begin S1.

Ja zeker, gehaald als vervanger van Cody Gakpo vorig seizoen. En hij stond er vrijwel meteen. Het is mijn vaste linksbuiten geworden en hij is nog relatief jong, zit veel rek in. Denk dat je er wel plezier aan gaat beleven en waarschijnlijk voor veel winst gaat verkopen.

Geplaatst
1 uur geleden zei LouisPSV:

Ja zeker, gehaald als vervanger van Cody Gakpo vorig seizoen. En hij stond er vrijwel meteen. Het is mijn vaste linksbuiten geworden en hij is nog relatief jong, zit veel rek in. Denk dat je er wel plezier aan gaat beleven en waarschijnlijk voor veel winst gaat verkopen.

Heb er wel wat voor betaald. Hoeveel heb jij betaald? Is rechtsbuiten bij mij, als vleugelspits.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Aaron21:

Heb er wel wat voor betaald. Hoeveel heb jij betaald? Is rechtsbuiten bij mij, als vleugelspits.

8 miljoen inclusief bonussen. Jij?

Geplaatst
1 uur geleden zei LouisPSV:

8 miljoen inclusief bonussen. Jij?

1 direct, 6 op termijn en 3 bonus. 10 in totaal dus.

Geplaatst

Boys ik heb jullie hulp even nodig. Welke spelers op het hoogste niveau in Nederland kennen jullie met Indoneische roots? Ik ken natuurlijk Foor maar ik twijfel dus aan Pelupesy, en zo zijn er vast wel meer..  Please vul aan:D

Geplaatst

Tristan Gooijer

Ivar Jenner

Justin Jonathans

Mees Hilgers

Keziah Veendorp

Jordy Tutuarima

Benjamin van Leer

Mark van der Maarel

Geplaatst
10 minuten geleden zei CrisChivu:

Boys ik heb jullie hulp even nodig. Welke spelers op het hoogste niveau in Nederland kennen jullie met Indoneische roots? Ik ken natuurlijk Foor maar ik twijfel dus aan Pelupesy, en zo zijn er vast wel meer..  Please vul aan:D

Pelupessy is Moluks, ik weet niet of je dat als Indonesisch ziet.

Geplaatst

image.thumb.png.7418995fb3f6ccab459362a082cf7cc9.png

Koekoek. @LouisPSV

Het mocht wat kosten, maar dan heb je ook wat. Kan je ook niet zien op dit screen, maar de verhouding duidelijke kansen was 6-1, dus wel verdiend.

Geplaatst
  • Auteur

@neva hoe gaat 'ie in Albanië? Ik zit een beetje in een FM-dipje...

Maar wel een lekker spitsje gehaald zojuist (d) Daar heb ik er nu alleen twee van en die zijn eigenlijk allebei te goed om op de bank te moeten zitten, dus misschien moet ik eens een tactiek met 2 spitsen gaan overwegen ;c Sosa heeft al moeten plaatsmaken en is tegenwoordig onze rechtsbuiten hehe.

image.thumb.png.fb7171fa17ab8a8b093b2b1c84e54659.png

Geplaatst
26 minuten geleden zei Fantasy:

@neva hoe gaat 'ie in Albanië? Ik zit een beetje in een FM-dipje...

Maar wel een lekker spitsje gehaald zojuist (d) Daar heb ik er nu alleen twee van en die zijn eigenlijk allebei te goed om op de bank te moeten zitten, dus misschien moet ik eens een tactiek met 2 spitsen gaan overwegen ;c Sosa heeft al moeten plaatsmaken en is tegenwoordig onze rechtsbuiten hehe.

image.thumb.png.fb7171fa17ab8a8b093b2b1c84e54659.png

Hier hangt het dipje ook in de lucht. 2 CL titels, steevast kwartfinales, maar op dit moment het plezier even kwijt. Althans, ik heb even geen doel. Nog een seizoen zo veel mogelijk doelpunten maken of juist zo min mogelijk tegen krijgen. Heel leuk, maar beetje saai. Talenten ontwikkelen aardig wel, ook elders in Albanië. Maar het pakt me niet echt meer. Meeste records zijn ook niet meer te breken. Dus ik twijfel om over te stappen naar een andere club op het hoogste niveau om het Albanese voetbal op te krikken. Maar ja, ben bang dat ik m'n game helemaal de nek omdraai dan.

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei neva:

Hier hangt het dipje ook in de lucht. 2 CL titels, steevast kwartfinales, maar op dit moment het plezier even kwijt. Althans, ik heb even geen doel. Nog een seizoen zo veel mogelijk doelpunten maken of juist zo min mogelijk tegen krijgen. Heel leuk, maar beetje saai. Talenten ontwikkelen aardig wel, ook elders in Albanië. Maar het pakt me niet echt meer. Meeste records zijn ook niet meer te breken. Dus ik twijfel om over te stappen naar een andere club op het hoogste niveau om het Albanese voetbal op te krikken. Maar ja, ben bang dat ik m'n game helemaal de nek omdraai dan.

Meh, ja dat laatste zou ik niet doen ook.

Tijd voor land #2 dan? Zetten we de tussenstand op 1-0 voor neva.

Geplaatst
11 minuten geleden zei Fantasy:

Meh, ja dat laatste zou ik niet doen ook.

Tijd voor land #2 dan? Zetten we de tussenstand op 1-0 voor neva.

Vind ik ook helemaal goed. Estland nog steeds of had je een ander idee?

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei neva:

Vind ik ook helemaal goed. Estland nog steeds of had je een ander idee?

Jij hebt gewonnen; dus jij mag het zeggen.