Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei YerrollP:

Ontzettend knap om te zien! Hoe heb je je tactieken vormgegeven met je team?
Zit nu in hetzelfde schuitje met mijn Sochaux save, gepromoveerd naar Ligue 1, maar is behoorlijk wat zeilen bijzetten om niet tegen degradatie te spelen zo lijkt het. Ben benieuwd!

Hieronder zie je hoe ik speel, zoals je kunt zien heb ik vooral ingezet op ervaring binnen te halen (Sissoko en Lloris), en speel ik met spitsen die vooral snel moeten zijn. Helaas is Lasme nu naar de Afrika cup en Karamoh zwaar geblesseerd waardoor ik met 2 regens voorin moet spelen. 

Spoiler

image.png.23ad8538ac0a3ea9774d0c8a049b1416.pngimage.png.1bf08b21fc40c18a0b0aba9451a9e9b9.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
3 minuten geleden zei Oerlie:

Hieronder zie je hoe ik speel, zoals je kunt zien heb ik vooral ingezet op ervaring binnen te halen (Sissoko en Lloris), en speel ik met spitsen die vooral snel moeten zijn. Helaas is Lasme nu naar de Afrika cup en Karamoh zwaar geblesseerd waardoor ik met 2 regens voorin moet spelen. 

Toon verborgen inhoud

image.png.23ad8538ac0a3ea9774d0c8a049b1416.pngimage.png.1bf08b21fc40c18a0b0aba9451a9e9b9.png

Thanks voor het delen! Mooie redenatie erachter, gaat als een trein.. kan hier zeker nog wel wat van meepikken :)

Geplaatst

Tien keer op rij winnen en nog niet voorbij PSG geraken. :classic_sad:

image.thumb.png.c9e258e6a852db21eda9427280f61dc3.png

Geplaatst
Zojuist zei Oerlie:

Hoe doet Tom Saettel het bij jou?

15 doelpunten en 12 assists bij de jeugd. Volgend seizoen bij de A kern dus.

Geplaatst

Hehehe, net met Toulouse werd mijn wedstrijdschema omgegooid ivm de beker en Europa League.

Mijn competitiewedstrijd tegen Marseille is verzet ivm de thuiswedstrijd in de Europa League met Marseille

Mijn uitwedstrijd in de beker tegen Marseille is uitgesteld ivm de return in de Europa League tegen Marseille

:classic_biggrin:

Geplaatst

Ik heb de game een hele nacht laten spelen, en je mag 3 keer raden of het gecrasht is of niet..

Nu eens proberen met maar 1 land te spelen, zodat het wat vooruitgaat.

Herinstalleren, hopelijk doet dat de truc. Ik dacht misschien dat het aan mijn laptop lag, maar volgens verschillende sites is dat niet waar. Ik voldoe aan het minimum.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
3 minuten geleden zei xanderoo:

Ik heb de game een hele nacht laten spelen, en je mag 3 keer raden of het gecrasht is of niet..

Ja en nee. Ik heb het sowieso juist en heb maar 2x geraden.

Geplaatst
Op 19-2-2023 om 10:05 zei Bogatyr:

@neva en Andres Oper, Mart Poom, Eino Puri, Sander Puri en Taijo Teniste? 

De oudere garde op dit forum zullen de deze ook nog wel kennen.

image.thumb.png.587007e903ed1d3be3b17e079a1ed273.png

image.thumb.png.0f26ae3a8acc27bd0282078fdc803ce0.png

image.thumb.png.928c89330c115a785db747ab7e1883dc.png

Geplaatst
  • Auteur

Heeft er iemand ervaring met het managen in Ierland? Binnenkort willen we een podcast gaan opnemen met als thema 'Ierland' en daar zoeken we ervaringsdeskundigen voor die het leuk vinden om daarover te vertellen :) 

Geplaatst

Niet zo overtuigend als @Fantasy (wat voor een team heb jij gekozen joh? Heb er 3 uit 4 van verloren - en nog smerig ook!), maar ik ben wel kampioen en dat is wat uiteindelijk telt.

image.png.72c29fab36a4ab472d569a827d7fa18b.png

Geplaatst
48 minuten geleden zei Fantasy:

Heeft er iemand ervaring met het managen in Ierland? Binnenkort willen we een podcast gaan opnemen met als thema 'Ierland' en daar zoeken we ervaringsdeskundigen voor die het leuk vinden om daarover te vertellen  

Ik heb er een save mee maar daar is alles mee gezegd ;c Hetzelfde als bij de meeste kleine competities: competitie makkelijk en Europees heel moeilijk.

Net even weer opgestart en van dit soort berichten word ik vrolijk van:

image.thumb.png.be74842e90cdec66a19164bea49cf7d8.png

image.thumb.png.31df56c1f85966cd27c6df4c899d06f5.png

bewerkt door sennid

Geplaatst

Ik speel met een amateurclub in Nederland in de eerste klasse. Mijn scoutingsbudget staat op 25k terwijl ik nog niet het dubbele aan omzet heb. Als ik dat budget veel lager zet, heeft dat dan invloed op mijn jeugdintake of maakt dat eigenlijk niet uit? Want ik probeer een "geef de jeugd de kans" te doen en wil dus niet dat de intake minder gaat zijn. Hoor graag of iemand hier een antwoord op heeft.

Geplaatst

Ok ik geef direct toe dat ik geen tactisch genie ben, maar soms lijkt het gewoon dat als je de game hebt opgestart, ze gewoon beslissen van "ok en nu ga je gewoon verliezen" wat voor tactiek of tweaks je ook maakt

Ik zie dat de tegenstander een sterke targetman heeft, dus ik vraag stop voorzetten- 3 goals tegen van voorzetten

Volgende match, tegenstander heeft snelle spitsen, dus ik vraag "drop off more" - 3 goals tegen van doorsteekballen achter de verdediging.

Match daarna ik sta op "ease off tackling" - 2 penalties tegen en een goal op vrije trap

Je vraagt je keeper te verdelen naar de target forward. Nope, hij trapt hem naar zijn spitsbroeder die 2 koppen kleiner is, die verliest natuurlijk de bal. en goal....

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst
1 uur geleden zei Rob1981:

Ik speel met een amateurclub in Nederland in de eerste klasse. Mijn scoutingsbudget staat op 25k terwijl ik nog niet het dubbele aan omzet heb. Als ik dat budget veel lager zet, heeft dat dan invloed op mijn jeugdintake of maakt dat eigenlijk niet uit? Want ik probeer een "geef de jeugd de kans" te doen en wil dus niet dat de intake minder gaat zijn. Hoor graag of iemand hier een antwoord op heeft.

Scoutingbudget heeft geen enkele invloed op jouw intakes!

1 uur geleden zei AntiChrist7:

Ok ik geef direct toe dat ik geen tactisch genie ben, maar soms lijkt het gewoon dat als je de game hebt opgestart, ze gewoon beslissen van "ok en nu ga je gewoon verliezen" wat voor tactiek of tweaks je ook maakt

Ik zie dat de tegenstander een sterke targetman heeft, dus ik vraag stop voorzetten- 3 goals tegen van voorzetten

Volgende match, tegenstander heeft snelle spitsen, dus ik vraag "drop off more" - 3 goals tegen van doorsteekballen achter de verdediging.

Match daarna ik sta op "ease off tackling" - 2 penalties tegen en een goal op vrije trap

Je vraagt je keeper te verdelen naar de target forward. Nope, hij trapt hem naar zijn spitsbroeder die 2 koppen kleiner is, die verliest natuurlijk de bal. en goal....

Je kunt beter proberen gebruik te maken van zwakke plekken i.p.v. sterke punten proberen af te stoppen. Althans, dat is mijn ervaring. Maar inderdaad, je kunt er in FM op wachten... Als het te goed gaat, krijg je vanzelf en keer een verliespartij om de oren, meestal tegen de nummer laatst ook!

Misschien heb je hier nog wat aan? Ik heb daar een hele post geschreven over hoe ik mijn tactiek heb aangepast aan Atlético om die wedstrijd vervolgens vrij eenvoudig te kunnen winnen. 

Geplaatst
26 minuten geleden zei Daniell:

Scoutingbudget heeft geen enkele invloed op jouw intakes!

Je kunt beter proberen gebruik te maken van zwakke plekken i.p.v. sterke punten proberen af te stoppen. Althans, dat is mijn ervaring. Maar inderdaad, je kunt er in FM op wachten... Als het te goed gaat, krijg je vanzelf en keer een verliespartij om de oren, meestal tegen de nummer laatst ook!

Als je degradatiekandidaat bent heb je niet veel sterke punten. Buiten een targetman met Jumping reach 19. Die de keeper dus weigert aan te spelen.....

Geplaatst

Wat is in jullie ogen de beste manier om talenten beter te laten worden in deze FM? Voorbeeld onderstaande speler, in seizoen 2 naar het Eerste gehaald, en af en toe in laten vallen of starten (6 starts, 5 invalbeurten), maar lijkt enkel maar achter uit te gaan;

image.thumb.png.86b00a4f4258ec3d4a08f70e259d3ec9.png

image.thumb.png.b1a4b26e155ca3451422c6df1f12fffa.png

Geplaatst
22 minuten geleden zei joostmakaay:

Wat is in jullie ogen de beste manier om talenten beter te laten worden in deze FM? Voorbeeld onderstaande speler, in seizoen 2 naar het Eerste gehaald, en af en toe in laten vallen of starten (6 starts, 5 invalbeurten), maar lijkt enkel maar achter uit te gaan;

image.thumb.png.86b00a4f4258ec3d4a08f70e259d3ec9.png

image.thumb.png.b1a4b26e155ca3451422c6df1f12fffa.png

Speel je veel wedstrijden? Dan kan het zijn dat hij te weinig trainingstijd heeft. Ik laat mijn talenten zo lang mogelijk in de jeugdteams en neem ze dan mee bij de makkelijkere wedstrijden. Dan houden ze de trainingsschema's van de jeugd aan, die vaak wat intensiever zijn door het mindere aantal wedstrijden.

Zorg ervoor dat hij op het juiste niveau speelt en goede match ratings kan halen. 1 slechte wedstrijd kan al funest zijn voor de ontwikkeling. 

Sowieso heb je in deze FM meer ups en downs en is de ontwikkeling wat opgeschoven. Dit hebben ze gedaan om te voorkomen dan elk talent op zijn 21e al zijn potentieel heeft bereikt. Je ziet dit jaar ook veel meer spelers in de midden 20 nog ontwikkeling doormaken.

Ik zou hem sowieso niet laten starten en maar 1 helft laten spelen ivm zijn uithoudingsvermogen. Lekker bij Jong laten en laten invallen tegen kleinere clubs als je al met 2, 3-0 voor staat.