Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
7 minuten geleden zei Fantasy:

@neva Die winterstop duurt laaaaaang pff :moop:

Ja heftig hè. En dan denk je dat je nu je team wel rond hebt en in de slotweek krijgen al die amateurs ergens anders een contract aangeboden. Geweldig. Ga nu bijna S3 in en kan nog steeds geen normale contracten aanbieden. Gelukkig wijzen de betere spelers wel de overige clubs af. Haha, en terwijl ik tijdens dit bericht tikken op continue druk gaat m'n beste speler weg.

image.png.b3410420ebcf93bf8a193a9b7e7d28af.png

image.png.824ba4570a891f0921a6d91470ab22f7.png

Deadlinedaay. Had nog wel een back-up spits, maar die is er ook vandoor :D  Terug naar de darkside dan maar.

Geplaatst

Ik vind het zo lastig om te spelen zonder de ingame editor. Mijn hele team is boos omdat ik had beloofd een linksback te halen. Op 24 januari heb ik voor 76 miljoen euro Mykolenko van Everton gehaald en die is ook basisspeler. Na de deadline is het team boos omdat ik geen linksback heb gehaald. Echt klote.

Geplaatst
1 uur geleden zei Jotew:

Tato skin gebruik zelf ook, maar dit ben ik nog niet tegen gekomen.. Kan je screentje laten zien waar die nieuwberichten dan staan?

Als de wedstrijd is afgelopen staat dit gewoon midden in je scherm?

Geplaatst
55 minuten geleden zei Daniell:

Als de wedstrijd is afgelopen staat dit gewoon midden in je scherm?

Kan het dan zijn dat ik te snel weg klik? ;e

Geplaatst
5 uur geleden zei Jotew:

Tato skin gebruik zelf ook, maar dit ben ik nog niet tegen gekomen.. Kan je screentje laten zien waar die nieuwberichten dan staan?

image.thumb.png.537f1027874ecaaa7c2d5b0a8947ca4b.png

Zoiets bijvoorbeeld. En dan gewoon rechts op die 4-1 klikken.

Geplaatst

* Welcome to Wrexham * Seizoen 2022 / 2023

We gaan niet hard, maar wel lekker.

Paul Mullin en Ollie Palmer hebben samen 45 doelpunten gescoord. Het totale aantal doelpunten staat op 56.

Topscoorders.thumb.png.952d313e1e2504c8fc8def0f883f0f38.png

Op de helft van de competitie is het nog spannend. We hebben één puntje voorsprong op de nummer 2 en grote concurrent Chesterfield.

tussenstand.thumb.png.f84208b1dea9ac6038d3f5df6e8e539b.png

Hier kijken we naar uit! Spitsen, vleugelaanvallers en middenvelders! Ik ben benieuwd of mijn HJG er wat moois van kan maken.

jeugdinstroom.thumb.png.f3c5fbfee703bc39a0881871bc899c20.png

Geplaatst

image.thumb.png.a37b250da6fa41ba917ec763d71ad6dc.png

eindstand eerste seizoen op het hoogste niveau, niet verwacht direct al CL te halen. Maar wat heeft Mbappe een bizar seizoen gedraaid.

Geplaatst

image.thumb.png.7cff7684598b7baa6f533cff9162ca0d.png

Een nieuw stadion! Alleen als het doorgaat dan wordt het even bijna 900 km verderop gebouwd :D En dat het hun oorspronkelijke stad is, is ook bullshit.

image.png.062a9d0e485aef4451598cb2e7067046.png

bewerkt door sennid

Geplaatst

Leuk spelertje voor de 10de divisie van Engeland. Ok, oud, maar wel goede stats.

1932459840_Schermopname(16).thumb.png.2c4c85783354e36e3edd5f04b6bd77c8.png

Geplaatst

Ik coach nu paar jaar in Andorra. Ben al paar jaar profclub, de rest van de competitie semi prof. Echter alle spelers uit eigen jeugd en transfervrije spelers, die blijven 0 euro waard. Spelers die ik koop hebben wel een waarde maar die zakt heel snel.

Iemand een idee hoe dit komt? En wanneer spelers wel waarde gaan krijgen?

Geplaatst
56 minuten geleden zei timpy00:

Ik coach nu paar jaar in Andorra. Ben al paar jaar profclub, de rest van de competitie semi prof. Echter alle spelers uit eigen jeugd en transfervrije spelers, die blijven 0 euro waard. Spelers die ik koop hebben wel een waarde maar die zakt heel snel.

Iemand een idee hoe dit komt? En wanneer spelers wel waarde gaan krijgen?

Dat heeft met je reputatie te maken. Ik merk het zelf in San Marino ook. Inmiddels heb ik een reputatie van 2,5 ster en nu pas komen de miljoenen een beetje. Beste speler is zon 2 miljoen waard. Hiervoor was het een tijdje 20k ofzo. 

Geplaatst
26 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dat heeft met je reputatie te maken. Ik merk het zelf in San Marino ook. Inmiddels heb ik een reputatie van 2,5 ster en nu pas komen de miljoenen een beetje. Beste speler is zon 2 miljoen waard. Hiervoor was het een tijdje 20k ofzo. 

Hoop ik dat mijn reputatie snel gaat stijgen. Heb twee spelers waar een aantal Europese subtopclubs achteraan zitten.

Geplaatst
18 minuten geleden zei timpy00:

Hoop ik dat mijn reputatie snel gaat stijgen. Heb twee spelers waar een aantal Europese subtopclubs achteraan zitten.

Wacht maar tot de zandbakclubs komen straks. Willen ze sowieso weg ineens.

Geplaatst

Ik speel nu in de 1e klasse van de Nederlandse piramide, en verwacht na dit seizoen in de 4e divisie actief te zijn. Nu is de status van de club nog amateur, iemand enig idee wanneer dat gaat veranderen (ik heb uiteraard al een aantal keer gevraagd of de club naar een profstatus kan gaan maar dat lukt nu nog niet)? 

Geplaatst

@Rob1981 je moet ook genoeg geld op je bank hebben geloof ik !

bewerkt door Fulceny

Geplaatst

Idd geld en je moet zeker zijn dat je genoeg inkomen hebt om het te financieren. Anders gaat de club na een jaar weer naar amateur. Het beste is om te wachten tot de club er zelf mee komt of pas bij 3de a 2de divisie.

bewerkt door sennid

Geplaatst

Ik ben weer getroffen door de welbekende FM-dip.. Ben op zoek naar een leuke game dus iemand ideeën? Zat zelf aan Dynamo Dresden te denken maar ik ben nog niet helemaal overtuigd, een soortgelijke club zou wel tof zijn (grote club in een lagere divisie) :D

Geplaatst
19 minuten geleden zei Jann:

Ik ben weer getroffen door de welbekende FM-dip.. Ben op zoek naar een leuke game dus iemand ideeën? Zat zelf aan Dynamo Dresden te denken maar ik ben nog niet helemaal overtuigd, een soortgelijke club zou wel tof zijn (grote club in een lagere divisie) 

Misschien niet de meest voor de hand liggende keuzes, maar misschien Steaua Bucuresti(2e divisie Roemenië, interessante rivialiteit met FCSB) of Wisla Kraków(gevallen Poolse topclub in 2e divisie met de inmiddels teruggekeerde Jakub Błaszczykowski).

Parma en Palermo kunnen ook fallen giants genoemd worden. Komen beiden uit in de Serie B.

Overigens vind ik zelf Dynamo Dresden ook een mooie keuze.

bewerkt door reibleetsak

Geplaatst
37 minuten geleden zei Jann:

Ik ben weer getroffen door de welbekende FM-dip.. Ben op zoek naar een leuke game dus iemand ideeën? Zat zelf aan Dynamo Dresden te denken maar ik ben nog niet helemaal overtuigd, een soortgelijke club zou wel tof zijn (grote club in een lagere divisie) 

Om even reclame te maken voor een artikel wat ik laatst voor de site geschreven heb. Misschien is Györ iets voor je? was in 2013 nog landskampioen maar speelt nu op het 2e niveau van Hongarije

Geplaatst

Een speler bij mij heeft (en dit is half december) 12 basisplaatsen en 3 invalbeurten gehad als breakthrough prospect. Hij kwam ongelukkig naar mij toe om te zeuren over zijn speeltijd en dat hij de club moest verlaten om door te breken. Dit terwijl hij de speeltijd (en meer) krijgt die bij zijn rol past. Heeft dit te maken met zijn persoonlijkheid (Driven) of met iets anders wat ik over het hoofd zie?

image.png.4811686a8b26052366bc252ffe956d94.png

image.png.1dfd0631ec04b6cfcec10bf0d9a29700.png

Ik heb hem intussen wel al verkocht want ik ga niet goed op dit soort gejank maar vind het ergens wel jammer, ook omdat ik het idee heb dat ik niets vreemds heb gedaan.