Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Voor de 2de keer (en hopelijk deze keer zonder crashen) gepromoveerd met Abingdon United. Deze keer was het wel moeizamer dan de 1ste keer.

1025131125_Schermopname(17).thumb.png.5563f69b90a500e5190d953f92be6b11.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
19 uur geleden zei Berjan1986:

Vanavond FM 2023 aangeschaft! Meteen alles van FMI via steam workshop gedownload, dan kan ik mooi beginnen met Sc Heerenveen. Als Foppe de Haan junior. En dan ook zestien seizoenen lang trainer zijn van de club..Zweden en Finland als extra landen geselecteerd om daar pareltjes te kunnen scouten.

ik voel een carriere op dit forum aankomen..

P.S kan ook zijn dat ik het na een paar weken beu ben, maar dat zien we dan wel weer. 

Leuk idee!

Geplaatst
Op 20-2-2023 om 23:23 zei Thomassje123:

0a64799e167ef66606928f69312f68f8.png

Op jacht naar plek 9

570039f6b52aeb865d411d40f8c9c18e.png

Helaas, Club Brugge en Anderlecht zitten in de kwartfinale van de Conference League. Dat kan ik in mijn eentje niet bij benen

Geplaatst

image.png.6def454aee9dfa52a61e1c653010ae71.png

Hele sterke eerste seizoenshelft gedraaid, waarbij PSG opvallend veel gelijk speelde. Grote man is tot nu toe CV Issa Diop die in 14 competitiewedstrijden al 11x wist te scoren.

Geplaatst
24 minuten geleden zei Oerlie:

image.png.6def454aee9dfa52a61e1c653010ae71.png

Hele sterke eerste seizoenshelft gedraaid, waarbij PSG opvallend veel gelijk speelde. Grote man is tot nu toe CV Issa Diop die in 14 competitiewedstrijden al 11x wist te scoren.

Als CV? Zeker dat die niet in de spits staat? :)

Geplaatst
9 minuten geleden zei xanderoo:

Als CV? Zeker dat die niet in de spits staat? :)

Inderdaad als CV, erge sterke cornertactiek ontwikkeld, waarmee ik bijna elke wedstrijd wel een goal maak.

Geplaatst
1 uur geleden zei Oerlie:

Inderdaad als CV, erge sterke cornertactiek ontwikkeld, waarmee ik bijna elke wedstrijd wel een goal maak.

Delen. :happy:

Geplaatst
2 minuten geleden zei Aaron21:

Delen. 

Ik wou het ook zeggen, maar durfde niet.

Geplaatst

Ben eens opnieuw begonnen met mijn team van de beta save: Zulte Waregem (die irl wss gaan degraderen). Heb het alleen volledig anders aangepakt. Hele andere tactiek (2 spitsen, want 1 spits werkt niet voor mij). Niet presterende grootverdieners snel buitengesloten (Vossen, Bossut, Derijck), en dit doet toch wel deugd:

Verbaast me dat Mignolet nog een 6.6 haalde, ten ik 0-4 verloor had mijn keeper een 5.7 :p

Noem me ook een complotdenker, maar ik heb de indruk dat met op key highlights te spelen er minder momenten zijn waarop de AI je kan erin luizen

20230225183021_1.jpg

Edit, weetniet waarom de afbeelding zo klein is, heb hem gewoon uit mijn steamfolder gehaald...

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst
  • Auteur

@neva hoe gaat 'ie in Estland? Ik moet eerlijk zeggen dat de competitie me niet heel erg kan bekoren, dat had ik een beetje onderschat. Was eea natuurlijk vanuit IJsland wel al gewend, maar met die 25+ in Estland opgeleide spelers gaat dit een grotere kluif worden dan ik allicht leuk ga vinden.

Geplaatst
17 minuten geleden zei Fantasy:

@neva hoe gaat 'ie in Estland? Ik moet eerlijk zeggen dat de competitie me niet heel erg kan bekoren, dat had ik een beetje onderschat. Was eea natuurlijk vanuit IJsland wel al gewend, maar met die 25+ in Estland opgeleide spelers gaat dit een grotere kluif worden dan ik allicht leuk ga vinden.

Mij bevalt het ook niet echt, maar wilde de handdoek niet gooien. Als jij nu zegt dat we liever wat anders gaan doen, peren we hem weer. Ik vind het bEst.

Geplaatst

Inmiddels in seizoen 2033-34 met Linfield. In competitie langzaam weer wat weerstand, hoewel tot nu toe twee gelijke spelen en rest nog altijd gewonnen. Maar tegen de nummer 2,3 en 4 wel meer moeite wat prettig is. Tevens laatste twee siezoen playoffs eindronde van CL gehaald, maar kansloos. Dit seizoen echter met geluk Monaco uitgeschakeld door uit 2-3 te winnen en thuis met 1-1 het af te maken. Maar in de volgende ronde net weer een verrassing te pakken:

cl16definale2033-34.png

Voor de duidelijkheid op laatste transferdag mijn topscorer moeten verkopen en gelukkig Diaz Alvarez kunnen halen en nog een belangrijke CV en mijn beste VM moeten verkopen dus mag niet klagen. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

Mij bevalt het ook niet echt, maar wilde de handdoek niet gooien. Als jij nu zegt dat we liever wat anders gaan doen, peren we hem weer. Ik vind het bEst.

Geef even aan waar jullie heen gaan dan. ;c

Geplaatst

Return was weer net zo verrassend: 

cl2033-34.png

Volgende ronde is Real Madrid, maar die zijn sowieso een maatje te groot en zal hoogstwaarschijnlijk eindstation worden. Maar voor de banksaldo was het wel weer heerlijk zover te komen voor het eerst sinds de start van de game. 

Geplaatst
  • Auteur
33 minuten geleden zei neva:

Dan gaan we wat anders zoeken. KKD? Of weer wat exotisch? 

Geplaatst
51 minuten geleden zei Fantasy:

Dan gaan we wat anders zoeken. KKD? Of weer wat exotisch? 

Uhm. KKD is misschien wat te saai of niet? Qua regels wel ideaal. Ik vind het best hoor, ben even een paar dagen weg vanaf morgen, maar sta er wel voor open. Kan ik op de Veluwe even nadenken welk team ik wil.

Portugal of Cyprus lijkt me ook wel leuk anders. Kies jij maar deze keer :D

Geplaatst
  • Auteur
9 minuten geleden zei neva:

Uhm. KKD is misschien wat te saai of niet? Qua regels wel ideaal. Ik vind het best hoor, ben even een paar dagen weg vanaf morgen, maar sta er wel voor open. Kan ik op de Veluwe even nadenken welk team ik wil.

Portugal of Cyprus lijkt me ook wel leuk anders. Kies jij maar deze keer 

Ik ga er een nachtje over slapen dan :DW: 

Geplaatst
11 minuten geleden zei Fantasy:

Ik ga er een nachtje over slapen dan  

KKD is wel leuk. Misschien met een kleine twist/extra uitdaging? Ga ik ook even verzinnen.

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei neva:

KKD is wel leuk. Misschien met een kleine twist/extra uitdaging? Ga ik ook even verzinnen.

Ja daar zat ik ook aan te denken. Portugal gaat ook snel vervelen dunkt me qua uitdaging, dus dat verschilt niet zo met Nederland. Enige extra uitdaging of een restrictie op het halen van spelers of nationaliteiten bijvoorbeeld maakt het wel weer leuker. Alleen spelers uit eigen jeugd, NL, België, Curaçao en de Comoren ofzo bijvoorbeeld om maar wat geks te noemen. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Fantasy:

Ja daar zat ik ook aan te denken. Portugal gaat ook snel vervelen dunkt me qua uitdaging, dus dat verschilt niet zo met Nederland. Enige extra uitdaging of een restrictie op het halen van spelers of nationaliteiten bijvoorbeeld maakt het wel weer leuker. Alleen spelers uit eigen jeugd, NL, België, Curaçao en de Comoren ofzo bijvoorbeeld om maar wat geks te noemen. 

er zit in Portugal wel een club op het lagere niveau met vrij veel brazilianen en ook een braziliaanse eigenaar. Wellicht een leuke uitdaging om dan met enkel Brazilianen te werken, volgens mij zijn er vrij veel spelers met zowel de Portugese als Braziliaanse nationaliteit ook. Die club kwam iig naar voren in een artikel, hier op MU.