Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
55 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Gyazo GIF.

1. FM in windowed mode zetten.
  2. Gyazo installeren.
  3. Gyazo GIF inschakelen.
  4. Scherm selecteren.
  5. Opnemen.
  6. Bijknippen.
  7. Opslaan.
  8. Upload vanuit Gyazo gebruiken of lokale opslag gebruiken op MU.

Alles werkt wel ansich, alleen gaat hij na 6 sec al automatisch uploaden.. Krijg 'm niet zo ver dat hij bijv 20 sec opneemt..

Geplaatst
32 minuten geleden zei MNie:

Eerste ontslag een feit pfff, nieuwe game maar

image.thumb.png.ff613741aadeb22ff01a3b91436adab1.png

Jammer, hier gaat het ook niet van een leien dakje, ik ben Zulte-Waregem en in het eerste seizoen 12de geëindigd en in seizoen 2 ook weer 12de, heb in seizoen 1 ook een tijdje onder zware druk gestaan en bijna ontslagen geweest. 

Geplaatst
58 minuten geleden zei Jotew:

Alles werkt wel ansich, alleen gaat hij na 6 sec al automatisch uploaden.. Krijg 'm niet zo ver dat hij bijv 20 sec opneemt..

Oh, kijk eens bij de settings? Al moet ik zeggen dat ik de pro versie heb, ik kan max een minuut opnemen. Andere optie is een screenrecording maken via OBS ofzo.

Geplaatst

Speelt bij jullie ook elke tegenstander/AI met 4231 met twee defensieve ipv centrale middenvelders?
Bij mij speelt heel de Bundesliga zo op mijn Freiburg na, zelfs Bayern:cab:

@Nom de Guerre dat heb/had ik ook Pro versie van Gyazo maar heb ik onlangs 48 dollar voor betaald, heb nu nog een heel jaar, wel voor nu gelijk opgezegd :classic_dry:

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
17 minuten geleden zei glennix:

Jammer, hier gaat het ook niet van een leien dakje, ik ben Zulte-Waregem en in het eerste seizoen 12de geëindigd en in seizoen 2 ook weer 12de, heb in seizoen 1 ook een tijdje onder zware druk gestaan en bijna ontslagen geweest. 

Hier ook van dat bij OHL :D

Geplaatst

Lekker boetes van twee weken salaris uitdelen aan iedereen met 6.2 of 6.1 :cheer::t::shine:

20221023220644_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Haaland kreeg na zijn talloze doelpunten eens rust om fit te zijn voor Chelsea thuis in het weekend, maar nu blijkt dat Haaland niet eens onmisbaar is:mmm:

bHAY0V0.png

Geplaatst

Nou mijn dag is weer goed :D  :D  Danny Post die namens Almere City in een oefenpot de robotdance doet na een goal 

Geplaatst

Eerste seizoen 9e en nu gaat het voorlopig wel lekker. 

image.png.4f76ab9cae202e0137560152e682f61e.png

Ben nog een beetje aan het klooien met de instructies rond drukzetten en hier en daar wat individuele spelersinstructies, maar over het algemeen staat het nu wel oké, in een 5230-formatie.

Spoiler

image.png.12809eb0e0a25c28d34f59ef4b707616.png

bewerkt door neva

Geplaatst

Wellicht al gevraagd, maar hoe kan ik de volledige staf van Ajax in FM krijgen? Of moet ik wachten tot na de beta? 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Klus:

Wellicht al gevraagd, maar hoe kan ik de volledige staf van Ajax in FM krijgen? Of moet ik wachten tot na de beta? 

Wachten tot na de beta, heeft met licenties te maken

Geplaatst

[FM22] THE ONLY WAY IS UP :h

Na een vrijwel teleurstellende 1e seizoen met 'mijn' Leamington waarin we met een zeer wisselvallige selectie een magere 10e plek wisten te behalen, zijn we in het tweede seizoen gepromoveerd.

Na afloop van het 1e seizoen hebben we schoon schip gemaakt en hebben we een aantal talentvolle maar ook zeer constante spelers binnengehengeld.

Zeer blij met onze prestaties tot nu toe maar we hebben nog een lange weg te gaan.

image.thumb.png.544439003fc5c58dfe597eb6e3f46d20.png