Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben weer terug begonnen met FM23 dankzij @chrisje1993. Eerst Lyon en Brentford, inmiddels weer Arsenal.

Seizoen 1 4e geworden met 19 winst 7 gelijk 12 verlies, EL finale na pingels verloren van As Roma, Saka was de enige die mistte.  Maar Roma verdiende niet eens penalty's stond na 120 minuten 2-2 wij waren veel beter. Patricio scoorde een 8.7 bij Roma met heel veel reddingen en oa houden van de Saka penalty.

Inmiddels ben ik in januari van het 2e seizoen. Even geen bedragen uit mijn hoofd sorry, niet bij elke speler iig, dit zijn wat spelers die ik zoal gekocht heb:

Vitor Roque(is onze topscorer al op zijn 18e)

Angel Correa(maar valt nog tegen helaas, kwam voor kleine 90 miljoen)

Renato Sanches

Pedro Goncalves(41 miljoen zomer seizoen 1)

Archie Gray(on loan met optionele future fee)

Kristofer Ajer

Benjamin Pavard

Fran Garcia

Jordan Pickford

Ik stond dit seizoen grotendeels 2e, helaas inmiddels 4e met 13 winst 3 gelijk 6 verlies.

Deze aanwinsten oa met al spelers  die er al waren, loopt het best lekker. Heb dit seizoen al 20 spelers met een 7.0 gemiddelde of hoger dit seizoen. We moeten laatste 16 CL tegen Leipzig. We werden 1e met 15 punten in poule met PSG, Sevilla en Stuggart. Vorig seizoen in de kwartfinale van de EL wonnen we al thuis 4-0 van PSG 4 goals van Goncalves en verloren we uit maar 3-1. Ik speel regelmatig zonder Odegaard omdat ik met Jorginho, Renate Sanches, Archie Gray oa op CM speel en dan heb ik ook nog Moriba die ik meer moet gaan spelen.

En ik merk dat best prima gaat zonder Odegaard, ik probeer hem nu te verkopen voor rond 80-100 miljoen maar wil helaas nog niet lukken.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
4 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ben weer terug begonnen met FM23 dankzij @chrisje1993. Eerst Lyon en Brentford, inmiddels weer Arsenal.

Seizoen 1 4e geworden met 19 winst 7 gelijk 12 verlies, EL finale na pingels verloren van As Roma, Saka was de enige die mistte.  Maar Roma verdiende niet eens penalty's stond na 120 minuten 2-2 wij waren veel beter. Patricio scoorde een 8.7 bij Roma met heel veel reddingen en oa houden van de Saka penalty.

Inmiddels ben ik in januari van het 2e seizoen. Even geen bedragen uit mijn hoofd sorry, niet bij elke speler iig, dit zijn wat spelers die ik zoal gekocht heb:

Vitor Roque(is onze topscorer al op zijn 18e)

Angel Correa(maar valt nog tegen helaas, kwam voor kleine 90 miljoen)

Renato Sanches

Pedro Goncalves(41 miljoen zomer seizoen 1)

Archie Gray(on loan met optionele future fee)

Kristofer Ajer

Benjamin Pavard

Fran Garcia

Jordan Pickford

Ik stond dit seizoen grotendeels 2e, helaas inmiddels 4e met 13 winst 3 gelijk 6 verlies.

Deze aanwinsten oa met al spelers  die er al waren, loopt het best lekker. Heb dit seizoen al 20 spelers met een 7.0 gemiddelde of hoger dit seizoen. We moeten laatste 16 CL tegen Leipzig. We werden 1e met 15 punten in poule met PSG, Sevilla en Stuggart. Vorig seizoen in de kwartfinale van de EL wonnen we al thuis 4-0 van PSG 4 goals van Goncalves en verloren we uit maar 3-1. Ik speel regelmatig zonder Odegaard omdat ik met Jorginho, Renate Sanches, Archie Gray oa op CM speel en dan heb ik ook nog Moriba die ik meer moet gaan spelen.

En ik merk dat best prima gaat zonder Odegaard, ik probeer hem nu te verkopen voor rond 80-100 miljoen maar wil helaas nog niet lukken.

Fijn dat je weer plezier in het spelletje hebt gevonden!

Geplaatst
3 uur geleden zei Aaron21:

Denk dat ik ook wel KKD wil proberen (op mijn tempo). MVV lijkt me een leuke club. Die zijn al volledig BeNe en ligt ook op de grens. Daar zit een leuk verhaal in voor mij, denk ik. Prima selectie ook.

@neva @Fantasy

doen het irl ook wel aardig, lang ook meegedaan om de titel tot een matige periode na de winterstop. Met een van Bommel in je selectie natuurlijk op dat vlak ook een grote naam.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Oerlie:

doen het irl ook wel aardig, lang ook meegedaan om de titel tot een matige periode na de winterstop. Met een van Bommel in je selectie natuurlijk op dat vlak ook een grote naam.

Ja, ik kijk samenvattingen uit de KKD. Vond het wel een aantrekkelijke ploeg.

Geplaatst

Iedereen wil Partey lenen en Partey beginnen, of zoals ze zeggen bij VIaplay ''Partij'' :5:uhoh:

20230301180736_1.jpg

20230301180738_1.jpg

20230301180742_1.jpg

Geplaatst
3 uur geleden zei Aaron21:

Succes man, hou ons op de hoogte (y)

Geplaatst

image.png.f42588d9b3aec69223fcf529dcf0ba54.png

na 18 wedstrijden zitten we in een vrij spannende strijd met PSG, die lastig klopbaar zijn dit seizoen. Desondanks blijven we bijbenen en zal het een strijd worden die zal duren tot de laatste speelronde(s)

Geplaatst

image.thumb.png.282c015c029efd977efc78c7826dd9fb.png

Mijn save in Colombia liep op niks uit (schuld werd groter en groter en spelers verkopen met 6 maanden of 1 jaar contracten lukt niet). Dus maar begonnen met een club die ik in een vorige editie van FM aardig succesvol maakte. De club waarover ik het heb is Caracas dat in Venezuela speelt. Zoals je ziet ben ik kampioen geworden in het eerste seizoen. Mijn beste speler is na 1 seizoen al verkocht aan FC Twente. Zijn naam is Samson Akinyoola en komt uit voor de nationale ploeg van Benin.

Spoiler

image.thumb.png.2d2cbcb2faa7f42f1e32cca8ed7be45b.pngimage.thumb.png.5d779b84bd23cf3ce0f601289e508681.pngimage.thumb.png.a7c908560ca57e2ce9d38f04a060c339.png

Screen van alle informatie van de club.

image.thumb.png.1bdadbc5dbe117f2555d812ff54a07be.png

Geplaatst
22 uur geleden zei xanderoo:

Off-topic, maar heeft er ooit iemand Cycling manager gespeeld?

Je zegt het zelf al; off-topic. Doe maar hier:

Geplaatst

Mijn financiën hebben nu een pijnpunt bereikt. Er zijn veel clubs die mijn spelers willen overnemen, maar ik heb tot nu toe het geluk dat er maar 1 speler tijdens het seizoen vertrokken is.

Geplaatst
7 uur geleden zei Aaron21:

Ik weet dat je een Belg bent, maar als je deze onzin hier verkoopt dan word het wel heel erg.... ;P 

Geplaatst
35 minuten geleden zei chrisje1993:

Ik weet dat je een Belg bent, maar als je deze onzin hier verkoopt dan word het wel heel erg.... ;P 

Hoe bedoel je?

Geplaatst
10 minuten geleden zei Copywriter:

Dat ligt gevoelig als je voor een andere Limburgse ploeg bent :) 

En dat ben ik nog niet eens.

Geplaatst

Helaas geen drie keer op rij gepromoveerd. Ik had te weinig financiële ademruimte, en ik kon mijn beste spelers niet houden. Ze gingen op het einde van het seizoen allemaal weg, waardoor ik van een kleine 20 naar 8 gecontracteerde spelers ging.

Geplaatst
17 uur geleden zei 19CH98:

Fijn dat je weer plezier in het spelletje hebt gevonden!

Thnx maat!! :cheer:

12 uur geleden zei Oerlie:

image.png.f42588d9b3aec69223fcf529dcf0ba54.png

na 18 wedstrijden zitten we in een vrij spannende strijd met PSG, die lastig klopbaar zijn dit seizoen. Desondanks blijven we bijbenen en zal het een strijd worden die zal duren tot de laatste speelronde(s)

Lekker maat goed bezig :)

11 uur geleden zei La Pulga:

Deze doet wel pijn.

image.png.df7d0ede53179d40a599c2ecfdf2a7f7.png

Jij hebt hele "aparte" en rare manier en definitie van pijn :mrgy::mmm:

Geplaatst

image.thumb.jpeg.de27e13d0abd3da42374f18e223713b2.jpeg

We zijn uit de startblokken geschoten in League 2. Veel afdankertjes opgepikt bij de topclubs die dan jonge spelers lieten gaan, welke er zeer veel zin in lijken te hebben bij ons op niveau 4 :D