Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
32 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Misschien ga ik me ook maar in die KKD challenge mengen @Fantasy en @neva

Ik ben met Telstar in seizoen 1 kampioen geworden, prima selectie. (in FM) :D

Geplaatst
1 uur geleden zei FMNOOB:

1543817761_FMNOOB_Inbox-47.thumb.png.624c6ddc7afb355f50845a3abe127cb8.png

Dat is nummer 4 voor de Hexagon-challenge. Alleen Afrika en Oceanië nog, maar vanwege Haaland moet ik nog flink wat prijzen scoren voor mijn Journeyman.

Geweldig N00b , zo n00b ben je dus totaal niet!!! :):cheer:

1 uur geleden zei Gert:

image.thumb.jpeg.de27e13d0abd3da42374f18e223713b2.jpeg

We zijn uit de startblokken geschoten in League 2. Veel afdankertjes opgepikt bij de topclubs die dan jonge spelers lieten gaan, welke er zeer veel zin in lijken te hebben bij ons op niveau 4 :D 

Lekker bezig maatje!!

image.webp

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
12 uur geleden zei xanderoo:

Helaas geen drie keer op rij gepromoveerd. Ik had te weinig financiële ademruimte, en ik kon mijn beste spelers niet houden. Ze gingen op het einde van het seizoen allemaal weg, waardoor ik van een kleine 20 naar 8 gecontracteerde spelers ging.

Oeff, dat voel je wel ja :D

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Leuk Sjor, hou ons op de hoogte.

Geplaatst
1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Hoe ziet die challenge eruit/waar kan ik meer info hierover vinden?

Geplaatst
1 minuut geleden zei dvsermelo:

Hoe ziet die challenge eruit/waar kan ik meer info hierover vinden?

Het is geen echte challenge, meer iets tussen Bjorn en Neva. En daar dring ik me gewoon lekker tussen.

Volgens mij was het: KKD beginnen en alleen jeugd of BENE spelers gebruiken. 

Geplaatst

image.png.3adeab655d6175c62f14bd602efcd509.png

Was weer ez natuurlijk maar waarom word de JC schaal in me eigen huis gespeeld? Hoort dat niet gewoon in de JC Arena? 

Geplaatst
56 minuten geleden zei La Pulga:

Was weer ez natuurlijk maar waarom word de JC schaal in me eigen huis gespeeld? Hoort dat niet gewoon in de JC Arena? 

De locatie is verandert naar de winnaar van de competitie

Geplaatst
57 minuten geleden zei La Pulga:

Tegenwoordig speel je in het stadion van de landskampioen. Of was Ajax diegene die de landstitel had?

edit: iemand was mij al voor.

bewerkt door FMNOOB

Geplaatst

Hier ook eindelijk tijd om een game te starten. Zal nog niet veel aan spelen toe komen vandaag, maar in het weekend nachtdienst, dus dan haal ik dat vast wel weer in.

Dus, welkom in het GS Staalstadion, waar de Kattenmeppers zich huisvesten en zich opmaken voor een jaartje Keuken Kampioen Divisie.

Klinkt al lekker..

Geplaatst
Op 28-2-2023 om 19:14 zei Jeffers:

En hoe bevalt het? Leuk idee in ieder geval, inspirerend  

Momenteel nog aan het testen. Steeds met Heerenveen, maar het spel bevalt me toch niet erg. Mijn tactiek komt op papier leuk over, maar in de realiteit is het hotseknots begonia voetbal.. Wedstrijden win ik met 5-4, 4-3 en ik loop tegen dikke zepers aan tegen de topdrie clubs.

Tevens is het mij ook iets te uitgebreid, je moet werkelijk aan alles denken. Ik hoop het virus nog te pakken te krijgen! En anders PCM 2022 die heb ik ook net binnen heel goedkoop.

Geplaatst
3 uur geleden zei neva:

Hier ook eindelijk tijd om een game te starten. Zal nog niet veel aan spelen toe komen vandaag, maar in het weekend nachtdienst, dus dan haal ik dat vast wel weer in.

Dus, welkom in het GS Staalstadion, waar de Kattenmeppers zich huisvesten en zich opmaken voor een jaartje Keuken Kampioen Divisie.

Klinkt al lekker..

Ik vraag me soms wel af hoe jullie zo snel door een seizoen gaan. Je moet toch enorm veel randzaken regelen waardoor het allemaal soms lang duurt?

Geplaatst
10 minuten geleden zei Aaron21:

Ik vraag me soms wel af hoe jullie zo snel door een seizoen gaan. Je moet toch enorm veel randzaken regelen waardoor het allemaal soms lang duurt?

Ik geloof dat @nevasoms op zijn werk kan spelen, waardoor het allemaal vlotter gaat.

Ik ga de KKD challenge toch maar aan mij voorbij laten gaan, al 2x geprobeerd deze FM, en 2x niet echt goed gelukt. Ga vanavond eens wat leuke clubjes zoeken, en ergens bij een subtopper beginnen.

Geplaatst

Klopt, in het weekend en in de nachten speel ik op m'n werk, dan is het een uurtje wat werk nakijken van de vorige ploegen en verder zit ik zo'n beetje zes/zeven uur lang te spelen. Daarnaast heb je wel veel randzaken, maar vaak is het een kwestie van opstarten. Ik besteed een paar uur om m'n team te checken en m'n tactiek te regelen, speel dan de eerste paar wedstrijden op extended highlights, krimp m'n selectie wat in, regel de staf en daarna is het doorgaans óf op volle snelheid óf instant result door de wedstrijden knallen.. 

Als je de staf en contracten in de gaten houdt zijn er niet eens zo heel veel randzaken, als je squad management goed is. Persconferenties doe ik zelf, maar klik ik blind op de 2e optie van links. Daarnaast heb ik een hele goede laptop en speel ik zonder al te veel speelbare competities.

Geplaatst
3 uur geleden zei Aaron21:

Hangt er vanaf wie je bent, en hoe belangrijk je die ''randzaken'' vindt. In het geval van @Steels super belangrijk:cheer:;c

Geplaatst
20 minuten geleden zei Michalinho:

Wat kan je doen als je deze melding krijgt?

image.thumb.png.d5b35f9ac50dac0edceb0bff9365e710.png

Ik vrees dat je je vorige opgeslagen spel moet spelen, en dat je je laatste save kwijt bent. Een redelijk vervelend en redelijk voorkomend probleem.

Geplaatst
22 minuten geleden zei Michalinho:

Wat kan je doen als je deze melding krijgt?

image.thumb.png.d5b35f9ac50dac0edceb0bff9365e710.png

Blijven proberen tot je save hebt, die wel laadt. Ik had er laatst 4,vier die niet meer deden! Ben van 7 saves naar 9-12 van allemaal op zelfde moment gegaan :mmm:

Geplaatst

Dank je beide. De laatste 3 doen het inderdaad niet meer. De volgende wel.

Is de eerste keer dat ik dit meemaak in 2,5 jaar. Maar daarmee heb ik precies wel al geluk gehad, als ik het hier zo lees...

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Hangt er vanaf wie je bent, en hoe belangrijk je die ''randzaken'' vindt. In het geval van @Steels super belangrijk:cheer:

Ik vind het ook gewoon leuk om me daar in te verdiepen en alles te plannen..En een nieuwe patch, is een goede reden om een nieuwe game te starten!!

Ik denk momenteel aan een game met RB Leipzig, lijkt me een goeie start voor een Glory Hunter-save! 

EDIT: Blij dat je terug bent maatje :classic_wink:

bewerkt door Steels