Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei neva:

Nog niets om trots op te zijn hoor @Elsjorro1990 @Fantasy...

image.png.2647ee6047e3eadfcadcea532933fb78.png

Pfoe. Ik ben bezig met de afronding van seizoen één nu. Zal straks in (Tussen)stand de einstand posten :t: Sowieso wonnen we de 2e periode, dus we gaan hoe dan ook de play-offs in :DW: 

Geplaatst

We gaan lekker met mijn Arsenal, na 34 duels al punt meer dan heel vorig seizoen, 2 punten al meer in uitduels met nog één uitduel te gaan. Thuis punt minder dan vorig seizoen, nog wel 3 thuis duels te gaan dus, en nu al 6 goals meer gescoord dan heel vorig seizoen :):cheer:

En na 31-32 duels al een zege meer dan heel vorig seizoen :)

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Nou concurrentie was me goed gezind en dachten laten we maar meewerken de goede reeks te belonen. 

wimbledon2.png.0eab0cb374f378e604eb11134b92c449.png

In de jacht naar versterking nog een goede huurdeal kunnen fixen. Benieuwd wat we kunnen, jonge selectie dus handhaving/middenmoot zou mooi zijn, maar je weet het nooit:

bellingham.thumb.png.9da8863d70d88156a791239c224aa553.png

Geplaatst

Seizoen is koud voorbij met Arsenal, en Moukoko is al rond, en zijn bezig met Antonio Silva en JWP van gedegradeerde Southampton.

Geplaatst
42 minuten geleden zei Stefan.:

Hoe is de nieuwe patch? 

je kan jeugspelers niet meer beboeten voor slechte prestaties :( was een van mijn favoriete bezigheden.

Vind het zelf moeilijk te beoordelen, maar had toch minder succes met mijn tactiek na de patch. Of dat gewoon vormverlies is of effect vd patch is moeilijk te zeggen. ik denk dat je voor een goede review best een weekje wacht ofzo en dan bij youtubers zoals BTN checkt

Geplaatst
32 minuten geleden zei AntiChrist7:

je kan jeugspelers niet meer beboeten voor slechte prestaties :( was een van mijn favoriete bezigheden.

Vind het zelf moeilijk te beoordelen, maar had toch minder succes met mijn tactiek na de patch. Of dat gewoon vormverlies is of effect vd patch is moeilijk te zeggen. ik denk dat je voor een goede review best een weekje wacht ofzo en dan bij youtubers zoals BTN checkt

Serieus? Kan ik m'n jeugdspelers niet meer beboeten? 😯🤔 Schandalig! Dat deed ik ook het liefst!

Geplaatst

Altijd zo irritant als je twijfels hebt om een speler te halen, besluit om het niet te doen en hem vervolgens 1 jaar later monsterachtig ontwikkeld te zien bij een topclub :-D

Geplaatst

Zojuist 4 wedstrijden voor het einde kampioen geworden met Dagenham in league two . Dat is met een lekker gevoel naar bed gaan. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Serieus? Kan ik m'n jeugdspelers niet meer beboeten? 😯🤔 Schandalig! Dat deed ik ook het liefst!

Ik beboete vaak iedereen met 6,3 of lager... Met Arsenal is dat dwijlen met de kraan open, maar gestopt na tijdje. Nu alleen <6.1

Geplaatst
6 uur geleden zei Kyrill:

Ik beboete vaak iedereen met 6,3 of lager... Met Arsenal is dat dwijlen met de kraan open, maar gestopt na tijdje. Nu alleen <6.1

Bij 6.5 kan het soms al en zo bespaar je ook gewoon geld (altijd 1 week salaris inhouden doe ik). Af en toe stijgt de Work Rate of Determination en dat is een mooie bijkomstigheid. 

Geplaatst

image.jpeg.e7082e084e715ede337b320fe43bdd71.jpeg

image.thumb.jpeg.df0c2d256449026db3d9735f2de2d6b7.jpeg

Spelen dus League Two en Doyle heeft nog geen enkele oproep gehad, maar mag wel van ome Cocu lekker mee naar het WK :cab: 

Geplaatst

Zat nog maar in m'n 4e seizoen met Deportivo, en was nog een prima save om te spelen. Maar de afgelopen dagen weinig tijd gehad en een beetje uit de flow geraakt. Nu met de nieuwe data update neig ik er toch wel naar om een compleet nieuwe save te starten. ;c Even kijken wat het deze keer gaat worden.

Geplaatst
57 minuten geleden zei Gert:

image.jpeg.e7082e084e715ede337b320fe43bdd71.jpeg

image.thumb.jpeg.df0c2d256449026db3d9735f2de2d6b7.jpeg

Spelen dus League Two en Doyle heeft nog geen enkele oproep gehad, maar mag wel van ome Cocu lekker mee naar het WK  

Best verrassend wel ja. Wellicht zijn andere spelers geblesseerd of heeft hij een hoog PA waardoor de AI hem meeneemt. Desalniettemin een verrassing maar ook leuk dat een speler uit de League Two gewoon opgeroepen is voor het WK.

Geplaatst

image.thumb.png.d8525fb785b95cbe904207b2c68b002c.png

image.thumb.png.818892a05ae3d8db5ff9bca863dbe6f5.png

Ontzettend belangrijke overwinning, ook aangezien er in Spanje de regel is dat onderling resultaat voorgaat op doelsaldo. Had de vorige wedstrijd van Real verloren, dus bij een gelijke stand ben ik nu in het voordeel.

Enkel Barca nog als grote ploeg, fingers crossed

image.png

Geplaatst
Op 3-3-2023 om 21:21 zei Mordurette:

Dit is wel echt een fijn spelertje hoor:

ea4df701da011996401f7841afb2ae3a.png

Helaas, ik denk dat Pep mijn screenshot gezien heeft op het forum en meteen is gaan scouten want City toonde interesse en meneer wilde natuurlijk gelijk op gesprek toen ik het bod weigerde. Afgesproken dat hij voor 8.75 miljoen weg mocht en de dag erna kwam gelijk een nieuw bod van City van 8.75 miljoen. Ik heb het kunnen verhogen naar 9.5 miljoen + 50% bij doorverkoop. Helaas dus afscheid moeten nemen van deze jongeman maar tot mijn verbazing kwam City zelf met het voorstel om hem dit seizoen nog terug te verhuren aan ons en ook compleet gratis 😀. Afscheid volgt dus pas ergens volgend jaar juni en kan hij nog mooi shinen in de Champions League dit seizoen.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Keko:

image.thumb.png.d8525fb785b95cbe904207b2c68b002c.png

image.thumb.png.818892a05ae3d8db5ff9bca863dbe6f5.png

Ontzettend belangrijke overwinning, ook aangezien er in Spanje de regel is dat onderling resultaat voorgaat op doelsaldo. Had de vorige wedstrijd van Real verloren, dus bij een gelijke stand ben ik nu in het voordeel.

Enkel Barca nog als grote ploeg, fingers crossed

image.png

Zou het dan eindelijk dit seizoen??? 😃

Geplaatst

Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.

Real wint vervolgens alles dik en staat gelijk op de laatste speeldag met 1 doelpunt in de plus qua doelsaldo. Ik weet 4-0 te winnen tegen Tenerife, Real 'slechts' 2-0 tegen Sociedad.

Bam

image.png.2cb5da30ffbcdcf610d6691f5511b4c4.png

Op 1 goal de titel gewonnen :D