Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
8 uur geleden zei Keko:

Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.

Real wint vervolgens alles dik en staat gelijk op de laatste speeldag met 1 doelpunt in de plus qua doelsaldo. Ik weet 4-0 te winnen tegen Tenerife, Real 'slechts' 2-0 tegen Sociedad.

Bam

image.png.2cb5da30ffbcdcf610d6691f5511b4c4.png

Op 1 goal de titel gewonnen :D

Met een vierde divisionist de La Liga-titel gewonnen? Straf!

Geplaatst

Wordt beetje eentonig zo dit @Willem @MNie 3e seizoen op rij, uit gewonnen bij Spurs , en 5 PL duels op rij van ze gewonnen. Is wel duidelijk wie de beste van de twee team is  ;c:cheer::classic_love:

20230305215657_1.jpg

20230305215755_1.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Wordt beetje eentonig zo dit @Willem @MNie 3e seizoen op rij, uit gewonnen bij Spurs , en 5 PL duels op rij van ze gewonnen. Is wel duidelijk wie de beste van de twee team is  ;c:cheer::classic_love:

20230305215657_1.jpg

20230305215755_1.jpg

Lekker hoor

554e8ac4729eee71c6d6c35311de6786.png

9e plaats lijkt helaas niet haalbaar. Dit was het laatste jaar dat we die mogelijk hadden. Portugal, België en Oostenrijk lijken te ver weg. Zelf hebben we nog 2 clubs er in maar daar redden we het niet mee. Volgend seizoen raken we ons met afstand beste jaar kwijt dus we zullen eerder zakken dan stijgen helaas

10.000 moet de norm gaan worden maar dat lukt dus niet helaas

75fd82d8f64430057bc5cf405161a06c.png

Oke, deze save gaat niet helemaal de juiste kant op haha

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Wauw, wauw, wauw, wat een thriller. Wat een vechtlust hebben mijn mannen dit seizoen getoond. Ze werden ruim "door kenners" als nr.1 degradatiekandidaat beschouwd, maar bleek lang naar de titel te kunnen grijpen. Helaas werd in de laatste 5 wedstrijden van de competitie 2 keer gelijkgespeeld, en won de tegenstander Biggleswade Town het kampioenschap.

1273159243_Schermopname(21).thumb.png.8077aaf7dbe4777c4f4b1af3bb009501.png

De halve finale van promotie naar de Regional Division (Engelse 7de klasse) werd nipt gewonnen (4-3); na een 4-1 bijna uit handen te geven. Gevolg was onderstaande match. Ik geef jullie de statistieken mee van deze waanzinnige match!

Na de 2de rode kaart gaf ik er de brui aan, maar dat was buiten de teamspirit van mijn team gerekend!

1280876367_Schermopname(22).png.e0828d0bff72b9643b307d6202d61d38.png

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

@KyrillHet is jammer dat je in de PL ook nog van andere teams moet winnen anders zou je bovenaan staan denk ik :classic_ninja:

Geplaatst
Op 4-3-2023 om 10:51 zei Fantasy:

Pfoe. Ik ben bezig met de afronding van seizoen één nu. Zal straks in (Tussen)stand de einstand posten :t: Sowieso wonnen we de 2e periode, dus we gaan hoe dan ook de play-offs in :DW: 

Hoe doen we het eigenlijk met dubbele nationaliteiten? Een youness Mokhtar geld ook gewoon als Nederlander? Of moet de 1e nationaliteit Nederlands zijn? 

Geplaatst
22 minuten geleden zei Willem:

@KyrillHet is jammer dat je in de PL ook nog van andere teams moet winnen anders zou je bovenaan staan denk ik 

Dat vind ik wel echt het nadeel van FM inderdaad. Dat je wedstrijden moet vinden. 

Holey shit gasten, ik heb me toch een blik jonge talentjes open getrokken met de Ajax (niet meer, thanks to the ingame editor) Amateurs. Ga nu voor het tweede seizoen voor de peren league spelen en ik ga voor een overwinning daarin. Ze komen van alle windstreken en zijn vastberaden iets van hun carrière te maken. 
Bestuur besloot wel even voor 17 miljoen (wat zo ongeveer mijn hele eigen vermogen was) een nieuw stadion uit de grond te stampen. Ga dat armentierige de toekomst waar 2500 mensen in kunnen dus verlaten. Die 17 miljoen verdien ik in principe wel terug in 1 seizoen. Ga er over 2 jaar in spelen.

In de competitie kijk ik met een schuin oog naar de top 3. Zeker als 1 van de 3 een minder jaar heeft moet dat lukken. Heb minimaal Europa League nodig om de volgende stap te maken.

Geplaatst
Op 28-2-2023 om 12:48 zei YerrollP:

Hulpvraag! 

Heb dit talent op weten te pikken in Colombia voor mijn Sochaux save. Twijfel nu over de positie/rol waar ik hem zou willen inzetten. Twijfel ligt momenteel vooral tussen een Advanced Forward of een Inside Forward vanaf de linkerflank. Wat zouden jullie doen? En waar baseren jullie je keuze op? 

image.png

Als ik zo even snel kijk naar de attributen, dan lijkt hij mij een ideale schaduwspits. 

Geplaatst
53 minuten geleden zei Willem:

@KyrillHet is jammer dat je in de PL ook nog van andere teams moet winnen anders zou je bovenaan staan denk ik :classic_ninja:

Hahahaha ja idd thnx maat hahaha. Vorig seizoen ook 4/6 gepakt tegen Liverpool!! En Carabao Cup finale van ze gewonnen! Ik ben blij zeg tot dusver met die Antonio Silva, is wel een Star Player maar dikke prima, wat een beast. Alleen City en United gaat echt kut helaas. 

Geplaatst
  • Auteur
54 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hoe doen we het eigenlijk met dubbele nationaliteiten? Een youness Mokhtar geld ook gewoon als Nederlander? Of moet de 1e nationaliteit Nederlands zijn? 

Nee deels Belgisch of deels Nederlands is prima dunkt me. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Fantasy:

Nee deels Belgisch of deels Nederlands is prima dunkt me. 

Lekker man. Vanavond maar eens even de selectie klaar maken voor het 1e jaar eredivisie. 

Geplaatst

Ik heb net met 1-2 bij Den Bosch gewonnen met Top Oss, won eerder dit seizoen al 1-2 bij NAC Breda.

Als ik nu ook nog eens thuis van Willem II win, ben ik echt de beste koning/manager van Brabant in de KKD:cheer::classic_ninja::shine:

Geplaatst

@neva @Fantasy @Elsjorro1990 @Aaron21 @JC14 @La Pulga @Oerlie @chrisje1993 @Djurovski

Geen budget, op ze hoogst kan je wat huren... 

Gaat manager van die club zeuren, op verkeerde positie staan... 

Vent hij speelt tenminste... 

En dan plek 13 met 8 winst 4 gelijk en 10 verlies maar. Ik vind helemaal mooi, hoogtepunten dubbele zeges op NAC, puntje uit bij toen nog koploper ADO, uit winnen bij Den Bosch. In beker met 10 man nog twee keer scoren en winnen van De Graafschap is en was ook heerlijk. Ronde erna 2-1 verloren maar bij Vitesse. Dieptepunt twee keer van Roda verliezen. Ik maak dit seizoen komende dagen thuis 's avonds af. 

Heerlijke /fijne spelers : Kay Tejan, Jearl Margaritha en Joshua  Mukeh. Is en zijn ook veel. Huurlingen. Ik ben tevreden tot dusver.  20230306_153802.jpg.ddbae9502021f4cd99762cf50fb2e835.jpg

20230306_153753.jpg

20230306_153745.jpg

20230306_145749.jpg

Geplaatst

Eens kijken om een online save in België te gaan spelen. Samen de weg omhoog zetten met het Belgisch voetbal. Nu nog de juiste compagnon vinden hiervoor ;) .

Club die ik wil pakken is Anderlecht.

bewerkt door chrisje1993

Geplaatst

vraagje ben nu nieuwe save begonnen met Benfica maar zij hebben laatst Enzo Fernandez verkocht voor 120mil

maar dit zit niet in de nieuwe transferupdate verwerkt want heb maar 45 mil aan transferbudget hoe zit dat 

Geplaatst
Zojuist zei Mark Hughes:

vraagje ben nu nieuwe save begonnen met Benfica maar zij hebben laatst Enzo Fernandez verkocht voor 120mil

maar dit zit niet in de nieuwe transferupdate verwerkt want heb maar 45 mil aan transferbudget hoe zit dat 

Niet alle transfersommen gaan 100% naar het transferbudget ;) 

Geplaatst
1 uur geleden zei chrisje1993:

Eens kijken om een online save in België te gaan spelen. Samen de weg omhoog zetten met het Belgisch voetbal. Nu nog de juiste compagnon vinden hiervoor ;) .

Club die ik wil pakken is Anderlecht.

Echt een netwerkgame neem ik aan?