Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.png.a18e47f72ab97f9cd010c03f592b8a65.png

Halverwege het seizoen 2026-2027. PSG is bijzonder sterk dit seizoen, maar ondanks dat kunnen we toch nog goed aanhaken, al vrees ik wel dat een 3e titel op rij lastig gaat worden dit seizoen.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
2 minuten geleden zei Daniell:

Ik wil ook wel instappen bij die KKD challenge, hebben jullie nog specifieke regels? @Fantasy @neva @Elsjorro1990

En welke clubs spelen jullie? Dan pak ik een ander.

Helmond, Top Oss, en Roda geloof ik?

En eigen jeugd, spelers van de huidige selectie, en dan ook nog enkel spelers met Belgische of Nederlandse nationaliteit.

Geplaatst
  • Auteur
1 minuut geleden zei Daniell:

Ik wil ook wel instappen bij die KKD challenge, hebben jullie nog specifieke regels? @Fantasy @neva @Elsjorro1990

Ik heb TOP, @neva heeft Helmond en @Elsjorro1990 Roda als ik het goed onthouden heb. 

Enkel de regel om louter Belgen en Nederlanders (minimaal een Belgisch of Nederlands paspoort in ieder geval) te halen en evt. spelers uit de eigen jeugdlichtingen met een andere nationaliteit. Reeds aanwezige ‘buitenlanders’ hoeven niet direct vanaf dag 1 weg wat mij betreft. 

Geplaatst
Zojuist zei Glenn08:

Helmond, Top Oss, en Roda geloof ik?

En eigen jeugd, spelers van de huidige selectie, en dan ook nog enkel spelers met Belgische of Nederlandse nationaliteit.

Jij speelt ook mee? 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Daniell:

Jij speelt ook mee? 

Nee heb het overwogen maar ik had al 2x een KKD game geprobeerd, maar beide malen gefaald.  Ben nu een andere game begonnen, als die niets wordt ga ik me eventueel wel nog eens proberen.

Geplaatst
21 uur geleden zei chrisje1993:

Eens kijken om een online save in België te gaan spelen. Samen de weg omhoog zetten met het Belgisch voetbal. Nu nog de juiste compagnon vinden hiervoor ;) .

Club die ik wil pakken is Anderlecht.

Lijkt me leuk

Geplaatst
13 minuten geleden zei Fantasy:

Ik heb TOP, @neva heeft Helmond en @Elsjorro1990 Roda als ik het goed onthouden heb. 

Enkel de regel om louter Belgen en Nederlanders (minimaal een Belgisch of Nederlands paspoort in ieder geval) te halen en evt. spelers uit de eigen jeugdlichtingen met een andere nationaliteit. Reeds aanwezige ‘buitenlanders’ hoeven niet direct vanaf dag 1 weg wat mij betreft. 

Ho ho Topper

Ik heb ook Top Oss, jij Topper, met Top Oss

Ik was alleen niet op de hoogte van die regels, maar ik heb louter alleen een huurlingen army ;c:cheer:

Maar wat wil je met 11.000 pond TB....

Geplaatst
34 minuten geleden zei Daniell:

MVV heb ik.

Geplaatst
3 uur geleden zei spaansetukker:

Hoe zou dit eventueel gaan plaats vinden?

Ik ga vanavond met @Whitewolf345 en @Huipio netwerk game opstarten. Ik zelf persoonlijk vind het met ons drieën nu max. Dit omdat je ook allemaal tegelijk online moet kunnen zijn. 

Geplaatst
29 minuten geleden zei chrisje1993:

Ik ga vanavond met @Whitewolf345 en @Huipio netwerk game opstarten. Ik zelf persoonlijk vind het met ons drieën nu max. Dit omdat je ook allemaal tegelijk online moet kunnen zijn. 

Veel succes in België.

Welke clubs nemen je kompanen?

Geplaatst

image.thumb.png.a04505682ba83d0e3919fc83b3ec5846.pngNa vorig jaar al de halve finale te halen, weten we ons dit jaar te plaatsen voor de finale! Daarnaast zijn we nu ook geplaatst voor het WK voor clubs.

Geplaatst
37 minuten geleden zei chrisje1993:

Het is Schotland geworden uiteindelijk...

Puur vanwege de playoffs in België.  :classic_biggrin:

Geplaatst
1 minuut geleden zei Huipio:

Het is Schotland geworden uiteindelijk...

Puur vanwege de playoffs in België.  :classic_biggrin:

Welke 3 clubs worden het dan?

Geplaatst

Eindelijk terug tijd om te spelen en hoe dit heb ik nog nooit meegemaakt in men carriere denken jullie dat we de lijn kunnnen doortrekken ? geen aankopen winter update eerste seizoen :p

image.thumb.png.4602b527df383636d9d8e5267ed9663a.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei FMMSTR:

Eindelijk terug tijd om te spelen en hoe dit heb ik nog nooit meegemaakt in men carriere denken jullie dat we de lijn kunnnen doortrekken ? geen aankopen winter update eerste seizoen :p

image.thumb.png.4602b527df383636d9d8e5267ed9663a.png

Tactiek?

Geplaatst

Nadat we met nog 5 duels te gaan op 8 punten achterstand op PSG de focus op de landstitel al wel wat kwijt waren voltrok zich nog een wonder, PSG wist hun laatste 4 duels niet te winnen en wij pakte de volle buit waarmee we de 3e landstitel op rij noteren! 

Spoiler

image.png.95079aa744d5c45469b936617236d0ee.png

Daarnaast wisten we ons ook te plaatsen voor de finale van de CL. Met Real Madrid als tegenstander. Een zeer gelijkopgaande wedstrijd waarin het uiteindelijk aankomt op een verlenging. Veteraan Andy Delort kroont zich tot matchwinner en gunt zich daarmee een prachtige beloning voor zijn carriere

Spoiler

image.png.35eb600e6fe7d63ef0af7a37e60c7784.png

Geplaatst

@Fantasy @neva

De selectie die in de eredivisie moet zien te blijven. Zoals jullie zien, enkel Nederlanders en Belgen gehaald. De duitsers zaten al bij de club en Bangura is een halve Nederlander. 

20230307194218_1.thumb.jpg.153ada053997a9c1d9535a0753c7d1a7.jpg