Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Elsjorro1990:

@Fantasy @neva

De selectie die in de eredivisie moet zien te blijven. Zoals jullie zien, enkel Nederlanders en Belgen gehaald. De duitsers zaten al bij de club en Bangura is een halve Nederlander. 

20230307194218_1.thumb.jpg.153ada053997a9c1d9535a0753c7d1a7.jpg

Ik heb nog wel wat werk aan de winkel om de selectie op orde te krijgen. Dit is de ploeg op 1-7-2023 nadat alle contracten zijn afgelopen die niet zijn verlengd ;c Enkel Collin Seedorf en Thomas van Bommel reeds weten te strikken, maar verder is het behoorlijk zoeken naar spelers die niet exorbitant veel willen verdienen én wat zouden kunnen toevoegen haha.

image.thumb.png.ffc475a1b5a93567c48bb8284b8a0d87.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
53 minuten geleden zei FMMSTR:

nog iemand die na downloaden van updates facepacks df 11 problemen heeft met sommige faces ?

Wat voor problemen zouden er moeten zijn? Er is me niks bijzonders opgevallen tot nu toe.

Geplaatst
53 minuten geleden zei Mordurette:

Wat voor problemen zouden er moeten zijn? Er is me niks bijzonders opgevallen tot nu toe.

sommige faces die niet werken gewoon zwart zijn verder niets speciaals 

Geplaatst

Even een vraagje voor de experts hier: ik speel met een amateurclub in Nederland (nu 2e divisie) en loop tegen het  vervelende geval aan dat al mijn toppers elke keer gratis opgehaald kunnen worden door KKD-teams die prof zijn. Nu is het zo dat als spelers een jeugdcontract hebben ze niet gratis weg kunnen, dat kan pas als hun contract vernieuwd is naar amateur. Echter zag ik nu dat een speler al een tijd uit zijn jeugdcontract is gelopen maar zijn contract niet vernieuwd is door mij. Hierdoor kan de speler niet gratis opgehaald worden zo lijkt het. Kan iemand bevestigen dat mijn vermoeden klopt? Want anders moet ik gasten geen nieuw contract meer aanbieden tot ik prof ben, zodat ik ze altijd kan behouden. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Rob1981:

Even een vraagje voor de experts hier: ik speel met een amateurclub in Nederland (nu 2e divisie) en loop tegen het  vervelende geval aan dat al mijn toppers elke keer gratis opgehaald kunnen worden door KKD-teams die prof zijn. Nu is het zo dat als spelers een jeugdcontract hebben ze niet gratis weg kunnen, dat kan pas als hun contract vernieuwd is naar amateur. Echter zag ik nu dat een speler al een tijd uit zijn jeugdcontract is gelopen maar zijn contract niet vernieuwd is door mij. Hierdoor kan de speler niet gratis opgehaald worden zo lijkt het. Kan iemand bevestigen dat mijn vermoeden klopt? Want anders moet ik gasten geen nieuw contract meer aanbieden tot ik prof ben, zodat ik ze altijd kan behouden. 

Als hij al een tijd uit z'n jeugdcontract is gelopen bestaat er wel een (groot) risico dat hij ineens zelf besluit de club te verlaten, ook al is hij basisspeler. Let er op dat jeugdcontracten geld kosten, die nemen echt een flinke hap uit je salarisbudget.

Geplaatst
15 minutes ago, neva said:

Als hij al een tijd uit z'n jeugdcontract is gelopen bestaat er wel een (groot) risico dat hij ineens zelf besluit de club te verlaten, ook al is hij basisspeler. Let er op dat jeugdcontracten geld kosten, die nemen echt een flinke hap uit je salarisbudget.

Maar ik heb op het moment geen salarisbudget, ben amateur, haha. Dus dat is niet zo erg. Maar wat er nu gebeurt is dat van elke jeugdinstroom er enkele spelers direct basiswaardig zijn, drie kwart jaar spelen en dan gratis weg gaan. Daardoor kan ik niet doorgroeien en dat is echt irritant.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Rob1981:

Maar ik heb op het moment geen salarisbudget, ben amateur, haha. Dus dat is niet zo erg. Maar wat er nu gebeurt is dat van elke jeugdinstroom er enkele spelers direct basiswaardig zijn, drie kwart jaar spelen en dan gratis weg gaan. Daardoor kan ik niet doorgroeien en dat is echt irritant.

Andersom werkt het natuurlijk ook. Jij kan overal en nergens gratis vervangers halen. Of speel je youth only? Dan is het wel lastig. Maar wat ik zeg, als spelers uit hun jeugdcontract lopen zullen ze er vaak na een aantal maanden voor kiezen om hun biezen te pakken. 

Geplaatst
11 uur geleden zei Fantasy:

Het was geen succesvolle transferdag in Oss vandaag 

image.png.e302b6a9a1084371dd9ad12419752801.png

Poh ja, ik zat een beetje met hetzelfde Regeer, Salah-edinne, Cavlan. Kozen allemaal voor een andere club.

Kleine tip van de sluier, mocht je met een AMC spelen: Taabouni van Feyenoord huren. Zal vanavond even updaten. Niet normaal die man. 

Geplaatst
33 minutes ago, neva said:

Andersom werkt het natuurlijk ook. Jij kan overal en nergens gratis vervangers halen. Of speel je youth only? Dan is het wel lastig. Maar wat ik zeg, als spelers uit hun jeugdcontract lopen zullen ze er vaak na een aantal maanden voor kiezen om hun biezen te pakken. 

Ik speel inderdaad Youth Only. Dus word er aardig gefrustreerd van haha.

Geplaatst
37 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Poh ja, ik zat een beetje met hetzelfde Regeer, Salah-edinne, Cavlan. Kozen allemaal voor een andere club.

Kleine tip van de sluier, mocht je met een AMC spelen: Taabouni van Feyenoord huren. Zal vanavond even updaten. Niet normaal die man. 

Milambo is ook wel aardig..

image.png.4ddaa0380bdf06ad5d731188da498d11.png

Zit nog in de KKD in seizoen 2, maar dit jaar gaat het een stuk beter. Overgestapt op een spitsloze 3-4-3/5-3-2. 

Gaat nog niet fantastisch, zes nederlagen is echt teveel, maar we draaien goed mee:

image.png.b228412ad084c58e89fd6c996c32371f.png

Geplaatst

Ik was redelijk angstig voor de eerste serie wedstrijden maar het viel allemaal mee, gelukkig. Toch een mooie reeks neergezet, zeker als je de tegenstanders bekijkt.

image.png.a7b73c3ca30182de3b87bde5b1e96d07.png

Daarmee hebben we overigens de eerste periode binnen gehengeld!

image.png.f4a0720470f84242875e3f578396f868.png

bewerkt door Daniell

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Milambo is ook wel aardig..

image.png.4ddaa0380bdf06ad5d731188da498d11.png

Zit nog in de KKD in seizoen 2, maar dit jaar gaat het een stuk beter. Overgestapt op een spitsloze 3-4-3/5-3-2. 

Gaat nog niet fantastisch, zes nederlagen is echt teveel, maar we draaien goed mee:

image.png.b228412ad084c58e89fd6c996c32371f.png

Milambo stond hier in seizoen 2 ook als 1e op het lijstje. Feyenoord vroeg echter wel heel veel geld om hem een seizoentje te mogen huren. Toen eerst nog geprobeerd om van Schuppen oid van Nac op te halen, maar ook die vroegen veel geld. Toen uitgekomen bij Taabouni. Dodelijk duo samen met Dylan Fucking Vente. 

Kleine spoiler alert: Ik mocht thuis openen tegen PSV en sleep in de 86e en 90+1 er even een 3-2 overwinning uit. 

Geplaatst

Vraagje; Ik ben inmiddels nu een seizoen of vijf bezig met mijn novelle (en enige savegame). En in principe heb ik nu een vast team staan en zou ik eigenlijk op twee plekken een back-up moeten hebben. Maar daar kies ik liever eigen jeugd voor.

Nu heb ik een transferbudget van 120 miljoen, en een salarisbudget van 2 mil +. Tot nu ben ik eigenlijk alleen bezig met het verlengen van contracten van onze sterkhouders/sterspelers en dat lukt. (Hoogste speler verdient +- 500k p/m) 

Ik ben geen fan van met geld smijten. Wat doen jullie als je zoveel geld hebt? Investeer je dan juist wel in een newgen die 30 miljoen kost (en pas 19-20 is)? Of hangt dat af van je filosofie?

Geplaatst

image.png.5ee890c2545b6df47198cc6848dd8cc6.png

image.png.f0342bd9076ac1d6595d895c5258df7e.png

image.png.90e81fc0b5617846279cd2abbb92b167.png

(Jevon Simons, niet Xavi ;c)

Zojuist zei Daz:

Ik ben geen fan van met geld smijten. Wat doen jullie als je zoveel geld hebt? Investeer je dan juist wel in een newgen die 30 miljoen kost (en pas 19-20 is)? Of hangt dat af van je filosofie?

Als je kern staat en verder prima is en je zelf al aangeeft liefst te investeren in jeugd voor back-ups, dan zou ik lekker je geld op de bank laten staan. Stel dat er een keer een transferperiode is waarin je beste spelers stuk voor stuk vertrekken, kan je anticiperen. Ben er niet van om geld te smijten om het geld smijten. Investeer in de faciliteiten en staf, om nog betere jeugdspelers door te laten komen en koop alleen als het echt moet.

bewerkt door neva

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

Als je kern staat en verder prima is en je zelf al aangeeft liefst te investeren in jeugd voor back-ups, dan zou ik lekker je geld op de bank laten staan. Stel dat er een keer een transferperiode is waarin je beste spelers stuk voor stuk vertrekken, kan je anticiperen. Ben er niet van om geld te smijten om het geld smijten. Investeer in de faciliteiten en staf, om nog betere jeugdspelers door te laten komen en koop alleen als het echt moet.

Ja precies, ik zou alleen écht de portemonnee willen trekken voor een toptalent voor een positie die niet dubbel bezet is. Zo had ik een Belgische verdediger newgen gekocht voor circa 15 miljoen die nu naar 2 jaar 100 mil+ waard is. Dat is wel lekker, en speelt ook gewoon basis nu.

Overigens willen mijn spelers niet weg, de échte topclubs (Man Utd, Barcelona etc) komen niet echt voor mijn sterkhouders. Soms is er vage interesse maar van een bod geen sprake, of is het te laag en willen ze toch bij mij blijven. Die mazzel heb ik dan ook wel.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Dansmeister:

Gaan jullie wel een tijd door met de KKD ploegen? Waag ik mij er ook aan. Iemand al Willem II?

De Graafschap, wat een talent daar. :D