Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Poeh, die naam herken ik nog wel ja. Hoe ziet die er tegenwoordig uit?

Skjelbred storspilte da Rosenborg slo Molde - Eurosport

Spoiler

image.thumb.png.0d1179bd6e27c8edc168e766ff9dd49c.png

1 minuut geleden zei Jotew:

Gebruik jij ook Gyazo? 

Ja, weliswaar de gratis variant, dus tot 7 seconden.

Geplaatst
19 minuten geleden zei Jotew:

Gebruik jij ook Gyazo? 

Heb jij een nvidea kaart? If so, dan kun je ook de xbox game bar gebruiken. Shortcut is Windows + G om die te activeren. Kun je screenshots, GIF en video mee opnemen. Wellicht is die ook zo te downloaden, dat weet ik niet.

Schijnbaar niets met nvidea te maken, zit standaard bij Windows 11 volgens Google.

bewerkt door Daniell

Geplaatst
3 uur geleden zei MNie:

Vergeet ik het screentje erbij...

image.png.c5fe0afa99d6cbfa8d35de1d71983506.png

Die Pool van Barcelona kan er ook wat van.

image.thumb.png.08369ac9caa7c9f359946edd3e8e3259.png

Geplaatst
4 minuten geleden zei La Pulga:

Die Pool van Barcelona kan er ook wat van.

image.thumb.png.08369ac9caa7c9f359946edd3e8e3259.png

Lekker he om zo'n aanvaller in het selectietje te hebben man man man

Geplaatst
15 minuten geleden zei MNie:

Lekker he om zo'n aanvaller in het selectietje te hebben man man man

Haha zeker, moet wel over een jaartje vervangen worden. Ben benieuwd wie ik ga halen voor zijn positie. 

Geplaatst
45 minuten geleden zei Titan:

Skjelbred storspilte da Rosenborg slo Molde - Eurosport

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.0d1179bd6e27c8edc168e766ff9dd49c.png

Ja, weliswaar de gratis variant, dus tot 7 seconden.

30 minuten geleden zei Daniell:

Heb jij een nvidea kaart? If so, dan kun je ook de xbox game bar gebruiken. Shortcut is Windows + G om die te activeren. Kun je screenshots, GIF en video mee opnemen. Wellicht is die ook zo te downloaden, dat weet ik niet.

Schijnbaar niets met nvidea te maken, zit standaard bij Windows 11 volgens Google.

Ik snap jullie ''gedoe''/''probleem'' niet. Je kan toch gewoon herhaling terug afspelen op je pc, en dan met je mobiel dat opnemen en gewoon hier direct uploaden :)?

Of denk/doe ik nou heel gek?:cheer:

Geplaatst
2 minuten geleden zei Titan:

Was dat een retorische vraag? 

Nee, want het gaat hier al 2 dagen over dingen uploaden wat schijnbaar veel mensen niet goed lukt...:sorry:

Geplaatst
Op 23-10-2022 om 12:18 zei MetalMichael:

Nu heb ik de transferwindow van Feyenoord irl best intensief gevolgd, maar een hoop clausules die in FM zitten, zowel bij de vertrokken spelers, als aangetrokken spelers ben ik daar niet tegengekomen.

Zoals? Ben wel benieuwd (zelf fm23 nog niet gekocht)

Geplaatst
10 minuten geleden zei MarcFM1:

Zoals? Ben wel benieuwd (zelf fm23 nog niet gekocht)

Even nagekeken in een nieuwe game: veel x-wedstrijden gespeeld bonussen bij Malacia (500k iedere 15 wedstrijden tot 60 wedstrijden)en Senesi (350k iedere 15 wedstrijden tot 75 wedstrijden), Walemark (925k na 13 wedstrijden), Hancko (1 miljoen na 6 én 25 wedstrijden) en Gimenez (2 miljoen na 30 wedstrijden). Doelpuntenbonus bij Gimenez (1,8 miljoen na 30 goals). 

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Ik snap jullie ''gedoe''/''probleem'' niet. Je kan toch gewoon herhaling terug afspelen op je pc, en dan met je mobiel dat opnemen en gewoon hier direct uploaden :)?

Of denk/doe ik nou heel gek?:cheer:

Het probleem is dat het er niet uitziet. Nou is dat heel erg subjectief, maar serieus, anno 2022 kun je gewoon via je laptop of pc fatsoenlijke screenrecordings maken.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Het probleem is dat het er niet uitziet. Nou is dat heel erg subjectief, maar serieus, anno 2022 kun je gewoon via je laptop of pc fatsoenlijke screenrecordings maken.

Dat snap ik maar ik heb het nu over filmpje hé, niet per se screen van Djurovski...

En dat niet uitziet is omdat uploaden niet goed is, of omdat FM anno 2022 nog steeds graphics heeft van 1997?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kyrill:

Dat snap ik maar ik heb het nu over filmpje hé, niet per se screen van Djurovski...

En dat niet uitziet is omdat uploaden niet goed is, of omdat FM anno 2022 nog steeds graphics heeft van 1997?

Voor een novelle of om dingen hier goed weer te geven is een opname van een beeldscherm gewoon niet fraai. Ookal zou ik ‘m maken met een iPhone 14 camera.. Grafisch gezien is het een lelijke weergave dan

Geplaatst
2 minuten geleden zei Jotew:

Voor een novelle of om dingen hier goed weer te geven is een opname van een beeldscherm gewoon niet fraai. Ookal zou ik ‘m maken met een iPhone 14 camera.. Grafisch gezien is het een lelijke weergave dan

(y)

Geplaatst
41 minuten geleden zei MetalMichael:

Even nagekeken in een nieuwe game: veel x-wedstrijden gespeeld bonussen bij Malacia (500k iedere 15 wedstrijden tot 60 wedstrijden)en Senesi (350k iedere 15 wedstrijden tot 75 wedstrijden), Walemark (925k na 13 wedstrijden), Hancko (1 miljoen na 6 én 25 wedstrijden) en Gimenez (2 miljoen na 30 wedstrijden). Doelpuntenbonus bij Gimenez (1,8 miljoen na 30 goals). 

Aha oke. Ik snap wat je bedoelt. Houd Feyenoord zelf in het echt ook vrij strak in de gaten en deze bedragen/clausules zijn mij ook onbekend. 

Alhoewel ik mij kan voorstellen dat er wel bedragen uitgesmeerd zijn over een bepaalde periode. Op welke manier, dat weet ik natuurlijk niet. Doelpuntenbonus van 1.8M voor vorige club Gimenez na 30 doelpunten lijkt mij in ieder geval sterk haha.

Geplaatst

image.thumb.png.723ffbee749221f06aaa09864d5a8326.png

Nog een mooie prijs er bij :D 

Volgens mij mis ik echt 80% van de penalties trouwens.

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
Op 23-10-2022 om 16:40 zei Haagenees:

Hoi!

Nieuw op dit forum en na een héle lange tijd (FM 07)  weer is van plan om weer FM te gaan kopen. Ik weet niet of ik mijn vraag in het juiste topic stel dus vergeef mij :DW:.

Ik zou graag willen weten wat de budgetten zijn van de top 3  of rijkste clubs in de op 1 na hoogste competities.

Als iemand toevallig een club weet die in verhouding tot de rest heel veel te besteden heeft in een nóg lagere divisie dan hoor ik die natuurlijk ook graag!

Graag die van:

KKD (NED)

.2 Bundesliga (DUI)

Championship (ENG)

Serie B (ITA)

Segunda Division (SPA)

Ligue 2 (FRA)

Iemand die mij hiermee kan en vooral wilt helpen? Ik doe graag wat voorbereidend werk voor dat ik een save start met een bepaalde club. En zodoende heb ik nog tot 8 november de tijd :checkit:.

Alvast bedankt!

Ik heb een poging gedaan, maar zonder editor is het echt een hels karwei om daar achter te komen. Zodra de (ingame)-editor beschikbaar is, is het makkelijker op te zoeken, dus hopelijk kunnen we je dan snel van antwoord voorzien!

Geplaatst

Die bug dat de technische eigenschappen niet beter worden, geld dit voor elke speler? Want ik zit in seizoen 3 in mijn game met een paar toekomstige pareltjes in de jeugd en het zou jammer zijn als zij hun potentieel toch nooit gaan halen daardoor.