Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
7 minuten geleden zei Dansmeister:

Gaan jullie wel een tijd door met de KKD ploegen? Waag ik mij er ook aan. Iemand al Willem II?

Ik sowieso tot de CL gewonnen is dus dat kan wel even gaan duren. Volgens mij zijn nu TOP Oss, Helmond, MVV, Telstar en Roda JC gekozen... 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
12 minuten geleden zei Dansmeister:

Gaan jullie wel een tijd door met de KKD ploegen? Waag ik mij er ook aan. Iemand al Willem II?

Dat is wel m'n doel, ja.

Geplaatst
30 minuten geleden zei Dansmeister:

Zowiezo tot ik de CL win. 

Geplaatst

@Elsjorro1990heeft de ene van Bommel, @Fantasy de andere, ik ben benieuwd of ze bij MVV @Aaron21 allebei nog heeft.

16 uur geleden zei Fantasy:

Ik heb nog wel wat werk aan de winkel om de selectie op orde te krijgen. Dit is de ploeg op 1-7-2023 nadat alle contracten zijn afgelopen die niet zijn verlengd ;c Enkel Collin Seedorf en Thomas van Bommel reeds weten te strikken, maar verder is het behoorlijk zoeken naar spelers die niet exorbitant veel willen verdienen én wat zouden kunnen toevoegen haha.

image.thumb.png.ffc475a1b5a93567c48bb8284b8a0d87.png

bewerkt door Martijn1705

Geplaatst
9 minuten geleden zei Martijn1705:

@Elsjorro1990heeft de ene van Bommel, @Fantasy de andere, ik ben benieuwd of ze bij MVV (Aron dacht ik, beide nog heeft)

Die zitten daar beide in de selectie inderdaad.

Geplaatst
5 minuten geleden zei spaansetukker:

Is dit gezamenlijk via een netwerk game of free for all? 

Free for all.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Fantasy:

Heel MU actief in de KKD straks met alleen maar Nederbelgen :t:

Misschien even apart topic voor aanmaken? :-D

Ik heb wel erg veel moeite met het aantrekken van spelers, niemand wil komen of ik heb niet genoeg budget. Hopelijk dat dat volgend seizoen beter wordt, als we eenmaal in de Eredivisie spelen. Hoe is dit bij jullie?

bewerkt door Daniell

Geplaatst
  • Auteur
33 minuten geleden zei Daniell:

Misschien even apart topic voor aanmaken? :-D

Ik heb wel erg veel moeite met het aantrekken van spelers, niemand wil komen of ik heb niet genoeg budget. Hopelijk dat dat volgend seizoen beter wordt, als we eenmaal in de Eredivisie spelen. Hoe is dit bij jullie?

Heel herkenbaar dit... Heb grote moeite om in selectie 2 een ploeg samen te stellen waarmee ik niet 34x ga verliezen in de Eredivisie haha.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Fantasy:

Heel herkenbaar dit... Heb grote moeite om in selectie 2 een ploeg samen te stellen waarmee ik niet 34x ga verliezen in de Eredivisie haha.

Poeh, zeg dat wel ja. Al heb ik met Roda natuurlijk het geluk dat er kwalitatief wel een degelijke selectie staat. 

Haha, dit is toch ook MU he jongens? Gewoon met een man of 10 dezelfde challenge draaien vanuit het niets. Heerlijk. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Haha, dit is toch ook MU he jongens? Gewoon met een man of 10 dezelfde challenge draaien vanuit het niets. Heerlijk. 

Lang leve MU! :cheer:

Ik zou zonder MU echt heel veel minder plezier beleven aan FM, mede door dit soort dingen.

Geplaatst
47 minuten geleden zei Daniell:

Lang leve MU! :cheer:

Ik zou zonder MU echt heel veel minder plezier beleven aan FM, mede door dit soort dingen.

Eens ja. Al mag ik ook gewoon graag komen ouwehoeren. 

Geplaatst

image.png.2427e4ce9c64b1bc48f464934580ba02.png

Oké, hij is binnen. Moet nog twee duels, maar lijk tweede te worden achter Jong Ajax en kan niet meer ingehaald worden, dus dat is goed. Maar als ik zie dat dit het budget wordt voor komend seizoen, poh. Dat gaat een hele lange puzzelsessie worden straks :D 

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

image.png.2427e4ce9c64b1bc48f464934580ba02.png

Oké, hij is binnen. Moet nog twee duels, maar lijk tweede te worden achter Jong Ajax en kan niet meer ingehaald worden, dus dat is goed. Maar als ik zie dat dit het budget wordt voor komend seizoen, poh. Dat gaat een hele lange puzzelsessie worden straks :D 

Poh, dat is wel een lekkerder budget dan ik kreeg voor de eredivisie zeg. Volgens mij 475k. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Poh, dat is wel een lekkerder budget dan ik kreeg voor de eredivisie zeg. Volgens mij 475k. 

Per jaar? Dat is wel heel karig. Ik zit in de KDD nu op 2.1M per jaar. Transferbudget is nu 337K, kreeg nog 50K van de Elmo Lieftink transfer eerder dit jaar. 

@ReneLeBlanc: Dordt man. De rest is te makkelijk.

bewerkt door neva