Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Dit geloof je toch niet! :5

Gelukkig wel directe promotie...

image.png.cefecbfb469bbfd4e008d81e17dc1129.png

18 minuten geleden zei neva:

image.png.2427e4ce9c64b1bc48f464934580ba02.png

Oké, hij is binnen. Moet nog twee duels, maar lijk tweede te worden achter Jong Ajax en kan niet meer ingehaald worden, dus dat is goed. Maar als ik zie dat dit het budget wordt voor komend seizoen, poh. Dat gaat een hele lange puzzelsessie worden straks :D 

image.png.6bf0260f53bfcc982777df203a5c6681.png

Wordt hier ook nog een puzzel! 

bewerkt door Daniell

Geplaatst

Oh jongens, waar ben ik aan begonnen. Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt en dat blijkt, sterkhouder meteen 5 maanden eruit. ;c;c;c 

Geplaatst
3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Oh jongens, waar ben ik aan begonnen. Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt en dat blijkt, sterkhouder meteen 5 maanden eruit. ;c;c;c 

En wie is de sterkhouder in Dordt? ;c

Geplaatst
3 minuten geleden zei Superboeren:

En wie is de sterkhouder in Dordt? ;c

Aanvoerder Toine van Huizen, pareltje hoor. ;c Zolang het beoogde goudhaantje Jari Schuurman maar fit blijft is het allemaal goed.

We zijn in ieder geval goed gestart, sorry @Elsjorro1990

image.thumb.png.bb5c79819d847cc9c25076f7c5e3085c.png

Geplaatst
4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Aanvoerder Toine van Huizen, pareltje hoor. ;c Zolang het beoogde goudhaantje Jari Schuurman maar fit blijft is het allemaal goed.

We zijn in ieder geval goed gestart, sorry @Elsjorro1990

image.thumb.png.bb5c79819d847cc9c25076f7c5e3085c.png

Onze Toine, die volgens Mike Snoei vliegtuigen uit de lucht kon koppen. Begrijpelijk dat je die mist.

Maar goed begin hoor! 

Geplaatst
11 minuten geleden zei Superboeren:

Onze Toine, die volgens Mike Snoei vliegtuigen uit de lucht kon koppen. Begrijpelijk dat je die mist.

Maar goed begin hoor! 

Haha, ja Mike Snoei weet het altijd mooi te brengen. :D 

Heb een vervanger gevonden in de naam van Denzel Owusu. Was altijd wel een leuk talent in voorgaande FM's.

Geplaatst

Op deadline dag dacht ik nog even terug te komen bij Feyenoord. Voor 't Zand, Hokke en Zechiel vroegen ze eerst salaris en op deadline day niet meer. :< Heb dus even geshopt in Rotterdam-Zuid want ook Valk kwam met dit drietal mee. Daardoor staan we na vijf wedstrijden op een prachtige tweede plaats, hoog moed komt voor de val maar het begin mag er iig wezen. :D 

image.png.9d6437ad7d4fbcf84a1353095f6c0eab.png

Geplaatst

Dan ga ik mij ook maar wagen aan deze challenge. Helaas zijn nu alle 'lelijke eendjes' en cultclubs al wel gekozen. Dus ik ga dan maar voor Almere City. De grootste stad in Nederland zonder een team op het hoogste niveau. Hier maar even verandering in brengen en toch nog iets moois richting Flevoland brengen

Geplaatst
Zojuist zei bas huijsmans:

Dan ga ik mij ook maar wagen aan deze challenge. Helaas zijn nu alle 'lelijke eendjes' en cultclubs al wel gekozen. Dus ik ga dan maar voor Almere City. De grootste stad in Nederland zonder een team op het hoogste niveau. Hier maar even verandering in brengen en toch nog iets moois richting Flevoland brengen

Welkom bij de club! :< Je had Den Bosch nog kunnen kiezen als 'lelijk eendje' maar Almere City is ook een mooie uitdaging. Heb wel vaak leuke talenten daarvandaan zien komen dus moge de FM goden je goed gezind zijn.

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Welkom bij de club! :< Je had Den Bosch nog kunnen kiezen als 'lelijk eendje' maar Almere City is ook een mooie uitdaging. Heb wel vaak leuke talenten daarvandaan zien komen dus moge de FM goden je goed gezind zijn.

Laten die Goden mij nou vaak niet goed gezind zijn ;)

Geplaatst

Hoppa, 1e seizoen eredivisie was meer dan prima. Helaas konden we het in de PO voor europa net niet bolwerken. Vlogen er direct uit met een 3-1 verlies over 2 wedstrijden tegen FC Utrecht. Geen schande wat mij betreft.

20230308195227_1.thumb.jpg.ef95b4447cd3a9665d43df81528359c8.jpg

Geplaatst

Begin echt met een waslijst aan blessures aan het seizoen. :D

Dominante eerste thuisoverwinning van het seizoen! Morgen weer verder met het Ajax van het zuiden. _O_

Schermafbeelding 2023-03-08 200528.png

Geplaatst
30 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hoppa, 1e seizoen eredivisie was meer dan prima. Helaas konden we het in de PO voor europa net niet bolwerken. Vlogen er direct uit met een 3-1 verlies over 2 wedstrijden tegen FC Utrecht. Geen schande wat mij betreft.

20230308195227_1.thumb.jpg.ef95b4447cd3a9665d43df81528359c8.jpg

Poh, sterk werk zeg.

image.png.5703bd59bde9f6c1a20d1b20a2fc9c1d.png

Dit maakt het lastig.. Betekent komende 25 jaar geen nieuw stadion.

image.thumb.png.7d54ab555f4a13b98e4f7a2c76746ed6.png

Ook geen kans op uitbreiding echt. Wat een drama.

EDIT:

Lijkt wel GTST dit.

image.png.7c76d47be2abfe17e26d1deed7a3e9c8.png

Update 2:

Ah, het is die andere groep geworden. 1.3 miljoen in kas, geen verandering in budget en ik mag aanblijven. Beter.

bewerkt door neva

Geplaatst
25 minuten geleden zei spaansetukker:

image.png.4c20c47f4b7221faa84c0f6c191718f4.png

Frustrerende wedstrijden, als je met deze stats maar 2-1 wint...

Ach ja bedenk maar zo: Het kan altijd erger. Gelukkig is dit maar een oefenwedstrijd

image.thumb.jpeg.1194e8b50c382028e5109e22d4d95150.jpeg

Geplaatst
37 minuten geleden zei spaansetukker:

image.png.4c20c47f4b7221faa84c0f6c191718f4.png

Frustrerende wedstrijden, als je met deze stats maar 2-1 wint...

Een typische FM-uitslag, vooral van die volgende post is typisch FM.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
5 uur geleden zei bas huijsmans:

Iets al gekozen is, betekent niet ander niet ook mee mag spelen. Ik ben net als @Fantasy Top Oss, alleen hij is qua FM Pep Guardiola qua skills, ik hooguit Danny Buijs.

Geplaatst
7 uur geleden zei delichris:

Ik zou voor Dort gaan. Is de lelijkste van alle clubs qua stadion :D  

Ga eens heel gauw je mond spoelen ;c

6 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Als Jari beetje goed voetbalt dan kan je hem zo slijten voor een paar miljoen in China (Dat was mijn startschot om door te groeien). Was wel FM22 of 21 dacht ik.

Geplaatst
13 minuten geleden zei neva:

Ik wil Leemans halen. Maar kan hem niet betalen. Kutspel.

Haat-liefdeverhouding met het spel. Love it!

Geplaatst
32 minuten geleden zei neva:

Nog 31 dagen tot de eerste eredivisiewedstrijd en ik heb vijftien selectiespelers. Komt vast wel goed :D 

Ik ken u pijn. Ik had er minder. :D

Edit: bij mij ziet het er goed uit: Kampioen zal ik waarschijnlijk  niet worden, maar promotieplay-offs moet wel haalbaar zijn

1144897254_Schermopname(23).png.291e080fc87751e06908f08d93ea3961.png

bewerkt door xanderoo