Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
14 minuten geleden zei Glenn08:

Kunnen jullie mij een duwtje in de rug geven? Ik twijfel heel sterk tussen enkele clubs.

Meedoen met die KKD Challenge. Zou dan met Dordrecht zijn omdat die club mij wel aansprak toen ik eerst keek of ik mee wou doen. Enige nadeel is daar dat ik het moeilijk zou hebben met de Nederbelgen regels ;c

Een game starten met Bordeaux in Frankrijk. Nadeel hierbij is dat ik al eens in Frankrijk gespeeld heb met deze FM. Voordeel is dan weer dat ik het wel heb voor het Franse voetbal, en ik denk dat ik in Frankrijk meer kans (sneller kans ook) heb op het winnen van de CL. Wat deze FM nog niet gelukt is.

Bordeaux!

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
15 minuten geleden zei Glenn08:

Kunnen jullie mij een duwtje in de rug geven? Ik twijfel heel sterk tussen enkele clubs.

Meedoen met die KKD Challenge. Zou dan met Dordrecht zijn omdat die club mij wel aansprak toen ik eerst keek of ik mee wou doen. Enige nadeel is daar dat ik het moeilijk zou hebben met de Nederbelgen regels ;c

Een game starten met Bordeaux in Frankrijk. Nadeel hierbij is dat ik al eens in Frankrijk gespeeld heb met deze FM. Voordeel is dan weer dat ik het wel heb voor het Franse voetbal, en ik denk dat ik in Frankrijk meer kans (sneller kans ook) heb op het winnen van de CL. Wat deze FM nog niet gelukt is.

Doe gezellig mee met de KKD challenge! Dordt is leuk kan ik je vertellen. Uitdaging is erg groot maar des te leuker toch :D 

Geplaatst
10 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Doe gezellig mee met de KKD challenge! Dordt is leuk kan ik je vertellen. Uitdaging is erg groot maar des te leuker toch :D 

Geeft natuurlijk motivatie om te spelen als je het zo wat samen kan doen. Keuzes, keuzes.

@SteelsInitieel neigde ik ook wel naar Bordeaux. Ga nog wat anderen hun keuzes afwachten ;c

Geplaatst

Geen idee hoe het gaat uitpakken allemaal maar ik ben toch wel tevreden met de eerste aankopen hoor. Juan Familia-Castillo (transfervrij), Jayden Candelaria (huur), Ryan Flamingo (transfervrij), Mo Ihatarren (huur), Sven Braken (transfervrij), Mees Bakker (transfervrij), Shiloh 't Zand (huur), Damon Maroni (140k) en Justin Ogenia (150k). We zijn er nog lang niet maar ben zeker niet ontevreden met de start :D   

Geplaatst
1 uur geleden zei Glenn08:

Geeft natuurlijk motivatie om te spelen als je het zo wat samen kan doen. Keuzes, keuzes.

@SteelsInitieel neigde ik ook wel naar Bordeaux. Ga nog wat anderen hun keuzes afwachten ;c

gewoon naar Bordeaux gaan, laat je mij iig niet alleen in de Ligue 1 haha

Geplaatst

Weet niet of het sinds de patch is, maar heb het gevoel dat de enige manier de AI heeft om je te ontwrichten is gewoon je keeper te viseren en beslissen "hij gaat een schijtdag hebben", e je kan er niets aan doen.

Mijn keeper is een international, heeft 15 beslissingen, maar lees bijna 1 match op 2 dat ie flatert

Geplaatst

Oooh. Niet om mezelf op de borst te kloppen, maar zo fijn als een langetermijn tactische ingreep fijn uitpakt bij een speler. Viel me op dat Matthijs Tielemans vaak voor de boogbal ging in de 1-op-1 met de doelman en heb hem aangeleerd om de bal te plaatsen, want hij werd regelmatig van de lijn gehaald. Eerste wedstrijd nadat ik het bericht kreeg dat hij het onder controle had komt hij 1 op 1 met Rulli en plaatst hij hem perfect in het netje. Heerlijk.

Geplaatst

Gisteravond in mijn eerste seizoen in league one met Dagenham de playoffs finale gehaald. Deze helaas verloren dus toch wel met een teleurstelling slapen (thats what she said) 

Geplaatst
7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.7f7ece11474c2fa25a2b49c4f3c8f2c4.png

Hallo Eredivisie. :D :< 

Poh, mootje. Dat was ook wel een goede optie geweest.

Al kon ik Taabouni gelukkig na zijn huurperiode contracteren. Niet normaal wat een duo die man met de spits is. Zal straks eens kijken hoe die er voor staat qua stats. Niet te doen. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Poh, mootje. Dat was ook wel een goede optie geweest.

Al kon ik Taabouni gelukkig na zijn huurperiode contracteren. Niet normaal wat een duo die man met de spits is. Zal straks eens kijken hoe die er voor staat qua stats. Niet te doen. 

Ja en het mooie is hij verdient bij mij maar 53k per jaar ;c;c waarde van 60k-600k dus die wil ik na dit seizoen wel over gaan nemen. Candelaria en 't Zand zijn pas leipe Leo's. Wat een spelers zijn dat en die rechtsback van Eindhoven Ogenia. Die is aanvallend echt heel bepalend voor mij. :D Welk jaar zit jij eigenlijk?

Geplaatst

Poeh. Lekker dat jullie al in de eredivisie zitten mannen. Verwacht dat wij ook geen problemen hebben om daar te komen. ;c

Wat zijn jullie transfers van seizoen 2? Dan kijk ik al een beetje brutaal mee voor komende zomer.

Schermafbeelding 2023-03-10 115349.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Dansmeister:

Poeh. Lekker dat jullie al in de eredivisie zitten mannen. Verwacht dat wij ook geen problemen hebben om daar te komen.

Wat zijn jullie transfers van seizoen 2? Dan kijk ik al een beetje brutaal mee voor komende zomer.

Schermafbeelding 2023-03-10 115349.png

Hey nog een lotgenoot. :D Leuk! Belangrijkste transfers die ik heb gedaan: Calvin Twigt (750k in totaal met bonussen), Jasper Dahlhaus (1 miljoen met bonussen), Milan Hokke (huur), Ryan Flamingo (gratis), Mees Bakker (gratis), Justin Ogenia (150k), Shiloh 't Zand (huur) en Jayden Candelaria (huur). Verder nog wel wat huurtransfers/vrije transfers maar dit zijn wel de bepalende spelers bij mij op dit moment. :D 

Geplaatst
2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ja en het mooie is hij verdient bij mij maar 53k per jaar  waarde van 60k-600k dus die wil ik na dit seizoen wel over gaan nemen. Candelaria en 't Zand zijn pas leipe Leo's. Wat een spelers zijn dat en die rechtsback van Eindhoven Ogenia. Die is aanvallend echt heel bepalend voor mij. :D Welk jaar zit jij eigenlijk?

Ik rond net het 3e seizoen af volgens mij. Incoming transfers voor deze periode tot nu toe: Hendriks (gratis) bacuna ( gratis) en Regeer (gratis). Nog bezig met braaf van Dortmund te halen, maar die wil nog niet happen. 

Transfer budget van 3,7 miljoen dus dat schiet nog niet heel erg op. Schoten in de roos dit seizoen waren fode fofana ( 1 op 1 in de competitie) taabouni en pirie. En een speciale mention voor Azarkan, die op huurbasis in de winterstop over kwam en in 17 wedstrijden 8 goals en weet ik hoeveel assists maakte. Zal zo even weer updaten in het juiste topic.

Nu nog een keeper, reservespits en een extra centrale middenvelder. En Braaf, die moet gewoon komen. 

Geplaatst

image.png.58433d85735f47aeedbb333f10038f6c.png

pfffffff Lekker zenuwslopend net voordat je naar je werk gaat ;c lekker 13 miljoentjes verdiend die gelijk naar de faciliteiten gaan.